MĀRIS ĀBOLIŅŠ 15.06.1963 - 05.11.2024. Gundara Āboliņa jaunākais brālis In Memoriam

28 gadu vecumā miris Latvijas hokejists, zelta medaļnieks Valdis Vasiļonoks

Atklājiet kazino bonusus! Lūk, izklaides iespējas un priekšrocības

Olimpiete KĻAVIŅA publisko Pēra dēla FOTO

Olimpiete KĻAVIŅA publisko Pēra dēla FOTO

"Jau gadiem nespēju mierīgi gulēt, zinot, ka daru pāri sabiedrības vairākumam, reliģijai, morālei un demokrātijai," pagājušajā nedēļā sociālajā saziņas tīklā twitter ironiski paziņoja friziera Pēra Bogomazova 16. februārī dzimušā dēla mātes draudzene.

09.05.2012 08:00

Komentāri [42]

Uz rakstu ››
Lasītāja 09.05.2012 09:26
Kāds mīļš un aprūpēts bērniņš. Lai gaiša nākotne bērniņam un viņa ģimenei. Novēlu visu to labāko.
Laura 09.05.2012 09:36
Veelu visu to labaako, neskatoties ne uz ko! Meitenes turaties, nenemiet galvaa negacijas un rupjibas kas verstas pret jums, bet esat laimigas un dariet laimiigu arii mazo briinuminu!
??? 09.05.2012 09:49
Nu tie radu raksti pārāk sarežģiti, lai saprastu....((((
tikai mans viedoklis 09.05.2012 09:50
Man ir jautājums, kāpēc dabā ir tā iekārtots, ka tikai vīrietis ar sievieti var DABĪGĀ ceļā radīt pēcnācēju?? Gadu gadiem tiek izvērsta propaganda, lai visas šīs anomālijas padarītu par normu, bet tas NAV NORMĀLI! punkts
Bērniņam veselību, es ticu, ka viņš ir un būs mīlēts, bet...ko lai saka, plāns strādā, ejam uz iznīcību, uz pasauli, kurā drīz tradicionālas attiecības starp vīrieti un sievieti būs retums.
koko >> tikai mans viedoklis 09.05.2012 10:04
ja palasītu grāmatas, varbūt saprastu, ka dzīvnieku pasaulē natradicionālas attiecības pastāv jau kopš pasaules aizsākumiem, tātad, arī cilvēku vidū šī "nenormālība", kā Tu to definē, pastāv jau no aizsākumiem, tikai reliģiozā, konservatīvā pasaules daļa jau vēsturiski to vienmēr ir apspiedusi un noliegusi kā slimību. arī mazgāšanos tumsoņas viduslaikos reiz uzskatīja par nenormālību, redz, ka mazgājamies gan, un visi dzīvi..
līna >> koko 09.05.2012 10:24
kas attiecas uz baznīcu, tad tā vienmēr bijusi vairāk samaitāta nekā viss pārējais. tāpēc, ka to vada cilvēki, jūtas, neprāts, slimības, novirzes, meli. NEVIS DIEVS
tikai mans viedoklis >> koko 09.05.2012 10:41
Grāmatas lasu regulāri no piecu gadu vecuma, tas tā :) arguments par arī dzīvnieku vidū izplatītajām netradicionālajām attiecībām ir homoseksuāļu un to aizstāvju starpā ļoti izplatīts, bet ko tas pierāda? :) to, ka arī dzīvnieki kopojas ar sava dzimuma pārstāvjiem? un? tad man ir jautājums, priekš kam cilvēkam ir radīti reproduktīvie orgāni? taču, lai spētu radīt pēcnācējus. Vai viena dzimuma cilvēki var savā starpā radīt pēcnācējus?? tātad kaut kāda kļūdiņa dabā tomēr te ir ieviesusies, vai ne tā?
tontons >> tikai mans viedoklis 09.05.2012 11:00
Radīt bērnus tiešām nav nekāda māksla, bet uzaudzināt tos par sakarīgiem cilvēkiem jau ir daudz grūtāk. Un to cilvēki spēj nevis tāpēc, ka vienam no viņiem ir dzimumloceklis, bet otram - vagīna, bet, ņemot vērā viņu individuālās spējas un gribu, neatkarīgi no dzimuma. Bērnam galvenais ir labvēlīga vide, tas, ka viņš ir mīlēts un aprūpēts, un izglītots. Nav svarīga ģimenes forma, bet gan SATURS.
? >> tontons 09.05.2012 12:31
un cik bērnus tu esi radījis?
tontons >> ? 09.05.2012 12:56
Pagaidam vienu. A kapec tas ir svarigi saja konteksta?
L. >> tontons 09.05.2012 14:42
Ideāli!Beidzot kāds gudrs un domājošš cilvēks parādījies šajās aprindās))
Vēl tikai no savas pieredzes un novērojumiem varu pateikt,ka ne jau tas ka vīrietis un sieviete nodzīvo laulībā,teiksim,30 gadus ir varoņdarbs.Bieži vien cilvēki nelauž savu ierasto dzīvi sava nespēka dēļ,tā arī turpina eksistēt blakus cilvēkam,kuru ne tikai nemīl,bet arī neciena.Bērni,jā,viņi dzimst šajā savienībā,bet cik labvēlīgs klimats ir viņu startam dzīvē-bērnībai?Pajautājiet bērniem ,kas to piedzīvojuši!
zuze 09.05.2012 10:03
Bērns būs mīlēts ģimenē, tomēr ārpus tās viņam būs problēmas! Nesaprot un nesapratīs cilvēki šādu ģimenes modeli!
tontons >> zuze 09.05.2012 10:55
Vai ir izaudzis kāds bērns, kuram kādreiz nebūtu bijušas problēmas? Viens ir briļļains, viens lēnīgs, viens pārāk gudrs, viens pumpains, viens ebrejs, vienam taukaini mati, cits nabadzīgs utt. utjpr.
.... >> tontons 09.05.2012 23:08
Já, bet sháds gimenes modelis uzliek vél PAPILDUS ATBILDÍBU!!!! Zinu mammu, kura audzina viena délu kopá ar savu mammu + vél mammas mása dzívo pie viniem! Sanák 3 sievietes un puika, gimené diemzhél neviena cita víriesha cilvéka nav ... Bérnam ir grúti, nav no ká nemt pieméru!!! Lieki apgalvot, ka mazais drusku velk uz " míksto " ... Nu, tádu párlieku femínu personíbu, katrá ziná zhél bérna, loti ...
izvēlīgā 09.05.2012 10:21
PIeturos pie tradicionālām vērtībām. Akceptēju, ka pieaugušie var darīt ko vēlas, mīlēt un mīlēties ar ko vēlas. Bet bērnus savās darbības nedrīkst iesaistīt. Tā ir bezatbildības un sava egoisma apmierināšana un nespēja pieņemt atbildīgus lēmumus jau pašos pirmsākumos.
??? >> izvēlīgā 09.05.2012 10:29
Kas tieši būtu tā bezatbildība? Vai tas, ka bērniņš bija plānots, ir aprūpēts, apgādāts un mīlēts???
? >> izvēlīgā 09.05.2012 15:15
Kādas "darbībās" tad viņas bēbi iesaistīs, kā tev liekas???
izvēlīgā >> ? 10.05.2012 10:42
Bērna psihi ietekmē ne tikai tas, ka pret viņu tiek vērsta agresīva seksuāla vardarbība, bet arī šāda "netradicionāla" orientācija ar savām savstarpējām maiguma izpausmēm ar laiku bērnā radīs neizpratni par viņa paša piederību vienai vai otrai sociālai grupai. Un nevajag bļaustīties, ka tam nav nozīmes. Seksualitāte cilvēkam veidojas jau no pirmajām dienām. Tradicionāli orientētam indivīdam augot dabiskajā vidē nav "lauziena" un viss noris dabīgā ceļā. Bet ja šis mazais cilvēks ir tradicionālas orientācijas, tad viņu sagaida sarežģīts sevis apzināšanās ceļš. Tāds pats kādam tiek pakļautas homoseksuālas personas, kas aug tradicionāli orientētās ģimenēs.
? >> izvēlīgā 10.05.2012 13:22
Starp citu, lielā gudriniece un psihes pazinēja, kāpēc gan ir tā, ka absolūtajam vairākumam geju un lesbiešu (arī šīm meitenēm) vecāki ir heteroseksuāli? :D Tava teorija izkūp gaisā, ne?

ASV, starp citu, diezgan aktuāla problēma ir geju jauniešu pašnāvības - jo viņi auguši šajās tk pareizajās un tikumīgajās heteroseksuāļu ģimenēs, ka viņu seksualitāti nespēj pieņemt ne tikai viņu ģimenes, bet arī viņi paši, un nolemj aiziet no dzīves...
ES >> ? 10.05.2012 13:47
nu 90% berns bus gejs, zel, ka shadas gimenes sabojaa iespejams tradicionalas orientacijas bernus, jo tieshi taa jau arii ir, ka berns seksualitate un sapratne veidojas no taa ko vins redz gimenee un ko vins tur redz, 2 sievietes, vienndzimuma butnes, kas maigojas un milinas savaa starpaa, nav normala vide berna attiistiibai...
? >> ES 10.05.2012 18:05
nu bet tad lūdzu izskaidro - šīš meitenes redzēja, kā tēvs "mīlinās" ar sievieti, bet vienalga ir homoseksuālas - kāds tad tam ir izskaidrojums???
Vai tik nebūs tā, ka katrs jau piedzims ar savu seksuālo orientāciju un to izmainīt nevar...
chingacguks 09.05.2012 11:19
Kļust aktuāls jautājums par lesbu un pederastu geto!
klavs >>  chingacguks 09.05.2012 11:23
Tas ir tiesi tikpat aktuals ka jautajums par aprobezotu cilveku geto.
ups >> klavs 09.05.2012 12:13
izdzimteņi sākuši radīt izdzimteņus
klavs >> ups 09.05.2012 12:22
Lidz Jusu "augstajam" limenim tiesam nav verts nolaisties :)). Luzeriem jau patik lamat citus, jo tas ir vienigais gandarijums dzive :)).
! >> ups 09.05.2012 15:14
Spriežot pēc tevis, izdzimteņi radušies jau krietni senāk! Ka tikai nenoslīksti pats savā naidā!!!
ku 09.05.2012 13:53
Šī ģimene 100% par mazo puišeli rūpēsies 1000 reižu labāk, nekā jebkura parastā. Lai vecākiem pietiek spēka ignorēt skauģus un neveiksminiekus. Zinu, ka Evitai un Līgai ir ļoti labas izglītības, kas protams ir iegūtas ārzemēs un kuras ļaus viņām būt gudrām mātēm, par tēvu gan tā švakāk, bet nu viņš vismaz talantīgs un izskatīgs.
absurds!!!! >> ku 09.05.2012 14:08
Lūdzu argumentus, kāpēc šī "ģimene" par puiku rūpēsies labāk kā, piemēram, es ar savu vīru rūpējos par mūsu meitu, vai jebkura cita tradicionāla ģimene, kurā bērns ir gaidīts, mīlēts un lolots????? Kā izglītības līmenis (un kur tā iegūta) ietekmē mīlestību pret bērnu? kā to vispār var novērtēt? kā var rakstīt šitādu sviestu???? gribas nolamāties, goda vārds :)
eli >> absurds!!!! 09.05.2012 15:12
Tevi pašu gribas nolamāt - nekvienā vārdā netiek teikts, ka homo ģimene savu bērnu pratīs izaudzināt labāk par labu, normālu hetero ģimeni. Runa ir par to, cik Latvijā vien ir šīs hetero (līdz ar to automātiski "normālās") ģimenes, kur bērni tiek pamesti novārtā vai pat pakļauti vardarbībai...
Atšķirība ir tā, ka homo ģimenē bērns nekad nebūs negadījuma rezultāts vai arī negribēts un neviena nemīlēts.
eli >> absurds!!!! 09.05.2012 15:12
Tevi pašu gribas nolamāt - nekvienā vārdā netiek teikts, ka homo ģimene savu bērnu pratīs izaudzināt labāk par labu, normālu hetero ģimeni. Runa ir par to, cik Latvijā vien ir šīs hetero (līdz ar to automātiski "normālās") ģimenes, kur bērni tiek pamesti novārtā vai pat pakļauti vardarbībai...
Atšķirība ir tā, ka homo ģimenē bērns nekad nebūs negadījuma rezultāts vai arī negribēts un neviena nemīlēts.
absurds!!!! >> eli 10.05.2012 09:14
ŠĪ ĢIMENE 100% par mazo puišeli RŪPĒSIES 1000 reižu LABĀK, nekā JEBKURA PARASTĀ. Kas tad šajos vārdos ir pateikts? Ok, varbūt piekasos vārdiem, bet ar kādām tiesībām kāds var pateikt, ka homo ģimene savu bērnu mīl vairāk nekā, piemēram, es savējo? no kurienes tāda mistiska statistika?
eli >> absurds!!!! 10.05.2012 13:17
ehh nu jā piekrītu, ka tur tā bišķi stulbi pateikts - tam teikumam var piesieties...bet doma, manuprāt, skaidra - mīloša homo ģimenē bērnam būs tikpat laimīga dzīve kā mīlošā hetero ģimenē... tiešām ne jau pincīšos un vagīnās ta problēma, bet gan rūpēs un mīlestībā par savu bērnu.
Laura 09.05.2012 14:50
Ne visas tradicionalas gimenes piedzimst berni,dazi nodzivo lauliba visu muzu un nekaa.Ja sis meitenes velas beebiiti tad arii audzinaas un miilees no visas sirds.Vai ir dzirdets ka homo paris pamet bernus vai nodara pari - nekad, bet par hetero cilvekiem neizteiksos,cik berni izmesti,cik bernunamos utt.
KAAPEC IR JANOSODA HOMO CILVEKI,NU KAPEC. VINI TAK JUSU DZIVI NEMAISA UN NEVIENS HOMO CILVEKS NEUZMAKSIES HETERO KAA JUS PARASTI BLAUJAT.
eli >> Laura 09.05.2012 15:07
Vai bērnam ir labāk augt mīlošā homoseksuālu vecāku ģimenē, vai arī heteroseksuālu vecāku ģimenē, kur par viņiem nerūpējas, varbūt vēl sit un pazemo...
Latvijā vien ir tūkstošiem bērnu, kas ir bērnunamos vai arī kam pāri tiek darīts viņu pašu ģimenēs.
Uztraucieties par tiem bērniem, jo šis mazulis ir laimīgs un viņam viss ir kārtībā!
Laura >> eli 09.05.2012 16:56
Un ko es saku?? Tiesu to pasu!
kads var paskaidrot kas te rakstits?? >> Laura 09.05.2012 17:02
ironiski paziņoja friziera Pēra Bogomazova 16. februārī dzimušā dēla Niko Marisa mātes lesbietes, bijušās septiņcīņnieces un olimpietes Līgas Kļaviņas dzīvesbiedre lesbiešu, geju, biseksuāļu, transpersonu un viņu draugu apvienības Mozaīka valdes locekle juriste Evita Goša
eli >> Laura 09.05.2012 18:59
Tas bija domāts kā atsevišķs komentārs, nevis atbilde tev:) Pilnīgi piekrītu tavam viedoklim.
FM 09.05.2012 22:29
a kāpēc dzēš komentārus?
jojo 10.05.2012 09:59
Nezinu, kas tur un kā, bet man ar prieks, ka ir šāda ģimene. Pats augu kopā ar māti un omu, jo tēvs dzērājs un kauslis bij iespundēts cietumā. Skolā grūti gāja, bet man liekas, ka tas lika man cīnīties vēl vairāk, lai dzīvē ko sasniegtu.
Tādēļ nenoniecinat šādas ģimenes, jo es ticu, ka mazais vīriņš izaugs krietns cilvēks.
k >> jojo 10.05.2012 13:14
Starp citu - tas ir statistikas fakts - ka Latvijā ļoti daudz bērnu tāpat izaug 2 sieviešu ģimenē - tikai ar mammu un omi, bez tēta.
ononimka 10.05.2012 11:00
Piedodiet, bet tas ir ārprāts. Pat šķērmi palika to lasot. Tiešām sajūta, ka drīz parastu ģimeņu vairs nebūs. Murgs, murgs mursgs un vēlreiz murgs. Es pieņemu, ka cilvēkeim var būt savādāka orientācija, bet visas šīs publiskošanās, izrādīšanās un viedokļa uzspiešana, ka tas ir normāli, man tiešām rada riebumu. Nav tas normāli un nebūs. Tas viss izskatās pēc nenormālām izvirtībām un orģijām. Izskatās ka mūsdienās tas jau jauniešiem tiek iepotēts ka tādas attiecības ir normālas un tas viss jau veidojas galvā nevis dabiskajos dzinuļos.
? >> ononimka 10.05.2012 15:26
paga,paga,paga. vai tad to dara viņi jeb tomēr prese?

Komentāri [42]

Uz rakstu ››
seko mums ›› VIPi.tv draugiem.lv VIPi.tv facebook VIPi.tv twitter VIPi.tv rss

Mēneša PIKANTUMS

Komentāri[]

Mēneša VIDEO

Play
Komentari[]

Mēneša GALERIJA

Komentari[]

Mēneša KOMENTĀRS

Pēc skaistuma uz izstādi Baltic Beauty 2024!

autors:apmeklētājs
komentars: biļēšu cenas ir demokrātiskas. stāvvieta nesamērīgi dārga