Roberto: Tik milzīgas sāpes, ka nevar izkāpt ne no gultas

28 gadu vecumā miris Latvijas hokejists, zelta medaļnieks Valdis Vasiļonoks

Rīgā notiks Otrais Baltijas valstu Ziemassvētku vecīšu salidojums

SKRASTIŅA brālis atklāj, ka Kārlis juties vientuļš

SKRASTIŅA brālis atklāj, ka Kārlis juties vientuļš

Ekskluzīvi interviju ar traģiski bojāgājušā hokejista Kārļa Skrastiņa vecāko brāli Ati Skrastiņu (46) šonedēļ publicējis žurnāls "Kas Jauns".

21.12.2011 10:16

Komentāri [233]

Lapa:  1  2  3  4 Uz rakstu ››
rieksts 22.12.2011 13:31
Ai, latviešiem tik nolikt kādu vajag pat nepadomājot vai tā ir taisnība ko runā. Es pazinu šo ģimeni un varu 100% likt galvu ķīlā, ka viņi bija laimīgi. Viņiem bija viss ko vien var vēlēties, tai skaitā arī mīlestība. Un mazās meitiņas ar tik jaukas, mīlēja tēti, mīlēja mammu un dzīvoja saticīgā ģimenē. Es šo ģimeni varētu nostādīt pat kā modeli citām ģimenēm, kuras nevar sadalīt nez ko. Viņi tika pāri tik daudz grūtībām savā kopdzīvē un domāju, ka tik stipra sieviete kā Zane tiks pāri arī šim traģiskajam dzīves posmam! Un runājot par māti, šķiet, ka tur var teikt- pagale nedeg viena. Pats brālis ar savu ģimeni nebija īpaši labās attiecībās.
mm >> rieksts 22.12.2011 13:36
ņemot vērā, ka tiek atkal nolikti latvieši, pieņemu, ka katru dienu lasi citu valstu dzelteno presi...ā, nelasi gan, jo tad zinātu, kā tur apspriež cilvēkus ;)
rieksts >> mm 22.12.2011 13:43
Tas visiem ir zināms, ka latviešiem to tik vien vajag kā nomelnot kādu.
Odziņa >> rieksts 22.12.2011 13:51
Manuprāt ģimenes paraugs ir tāds, kur sieva pavada vīru, lai arī kur viņš dotos strādāt, paraugs ir ģimene, kur sieva ciena ģimeniskas vērtības un kamēr vīrs strādā netusē riņķī un neparādās dzeltenajā presē bildes, kur šī ir apkampusi kārtējo miljonāru. Par to kāda bija šī ģimene var spriest tikai tie 2 cilvēki, kas dzīvo kopā, jo tas ko redz pārējie patiesībā varbūt arī tikai ārišķība.
rieksts >> Odziņa 22.12.2011 13:57
Ja tu varētu man parādīt kaut vienu dzelteno, kur ir redzama viņa apkampusi kādu :D haha smiekli nāk
rieksts >> Odziņa 22.12.2011 14:02
Ja tu varētu man parādīt kaut vienu dzelteno, kur ir redzama viņa apkampusi kādu :D haha smiekli nāk
Evisa  >> rieksts 22.12.2011 14:02
Nevajag te putrot iekšā meitiņas - visi bērni tādā vecumā mīl savus vecākus. Un principā, ja ģimene ir materiāli nodrošināta, tad nekādas dižās grūtības viņiem nevar būt. Vienīgā problēma bija tā, ka Zane un Kārlis reti tikās, jo dzīvoja katrs savā valstī, bet Zane nedarīja neko, lai šo problēmu risinātu.
edza >> Odziņa 22.12.2011 14:18
Laikam presi nelasi- vinji visu laiku kopaa ASV dziivoja un uz Krieviju vinjas neesot paarceelushaas,jo meitaam skola iesaakta shtatos.
edza >>  Evisa 22.12.2011 14:20
kaa tad tu vareeji zinaat, ka vinji reti tikaas. Vinji varbuut braukaaja ciemos viens pie otra. Gribeetu redzeet normaalu cilveeku, kursh peec dziives ASV paarvaaktos uz Krievzemi.
AS >> rieksts 22.12.2011 15:31
Parādi, man bildi, kur viņi izskatās patiesi laimīgi abi kopā! Kur abiem acis mirdz un smaids sildts un sirsnīgs!
rieksts >> AS 22.12.2011 15:40
Visas tādas bildes. žēl, ka cilvēki spriež pēc bildēm, kaut gan nav redzējuši šo skaisto pāri dzīvē.
izvēlīgā >> Odziņa 22.12.2011 15:45
Dura, un kur tad likt tos bērnus kamēr sieva pavada vīru uz jebkurieni? Tos taču nevar katru gadu vazāt uz citu vietu. Bērniem nepieciešams iet dārziņā, mācīties skolā nevis tikt vazātiem pa pasauli ar visām izrietošām sekām.
antons >> AS 22.12.2011 15:49
Nu jā, un vēl Tev gribētos redzēt bildi kur viņi trešo bērnu taisa, lai varētu noticēt ka visi bērni ir tiešām tēta bērni. idioti ne cilvēki
antons >> AS 22.12.2011 15:49
Nu jā, un vēl Tev gribētos redzēt bildi kur viņi trešo bērnu taisa, lai varētu noticēt ka visi bērni ir tiešām tēta bērni. idioti ne cilvēki
k >> edza 22.12.2011 15:50

ai nu kāda skola - vecākā tikko tik skolu sākusi, mazā dārziņā...kādas tad viņas tur gudrības ieguvušas un sociālās saiknes nodibinājuša, ko vairs nedrīkst pārraut...pat lai būtu kopā ar tēvu...
AINA >> k 22.12.2011 15:56
gribētos redzēt kā tu gribētu pārvākties uz Krievijas čuhņu, ja tev būtu pilnas kabatas ar naudu, lai bieži ceļotu viens pie otra
mm >> rieksts 22.12.2011 17:42
nevajag spriest par visiem pēc sevis
savādāk sanāk, ka visi apkārt tik skauģi un nomelnotāji, bet paši aizrādītāji ir balti un pūkaini.
,,, >> AINA 22.12.2011 17:46
kā var bieži ceļot, ja vīram ir darbs? tas viss ir bleķis, ja gribētu, brauktu uz krieviju līdzi vīram. un loko klubs jau nebāzējās kaut kur aiz polārā loka. beigtos karjera, kārlis gribētu dzīvot latvijā, bet zane nē, ko tad teiktu? ka mājā nav kas puķes aplej?
vai vai >> edza 22.12.2011 22:04
nevajag jau valsti, bet gan cilvēku...Kāda starpība kur, bet galvenais taču ir ģimene, un atbalsts vīrietim kas tev nes mājās piķi...
Marija >> AINA 26.12.2011 18:44
Tad nevajadzēja vīru laist uz to čuhņu!! Vīram ar vajag gimenes siltumu un normalus apstakļus kur dzīvot! Tatad muļķis, ka brauc uz čuhņu kur sieviņa ar bērniem nevar uzturēties! Iztiktu ar mazaku naudiņu!
Kleopatra 22.12.2011 13:53
Te ir laikam visi Zanes radi sacelti kājās, ka pēkšņi tāds atbalsts :) Ja tā, tad radiem, draugiem, paziņām ir problēmas ar pareizrakstību :)
no manis >> Kleopatra 23.12.2011 01:39
Un Aša radiem, draugiem, paziņām viss kārtībā ar pareizrakstību? ;)
Man gan likās, ka "nezanes" radi, draugi, paziņas te aktīvāk darbojas. Bez maz jāskaita neitrālie un pozicionālie komentāri.
P.s. Cerams, "Aša" nav pareizrakstības kļūda ;) Šis vēsturiski bijis strīdīgs jautājums par līdzskaņu miju personvārdos. Radio U.Bērziņš skaidroja, ka pareizi esot "Aša", bet, ja kādam liekas nelabskanīgi, lai lietotojot "Ata".
ar kafiju 22.12.2011 14:03
Man jau tomēr gribas ticēt Kārļa brālim,jo laimīgs K.S.neizskatījās,viņs daudz strādāja tālumā un smaids viņam bija silts,patīkams,bet ļoti skumjš..
Ritenis >> ar kafiju 22.12.2011 16:28
Nu protams! Ļoti skuma pēc ģimenītes, kuru ļoti mīlēja!
Ritenis >> ar kafiju 22.12.2011 16:38
Nu protams! Ļoti skuma pēc ģimenītes, kuru ļoti mīlēja!
protams >> Ritenis 22.12.2011 18:58
Kārlis mīlēja ģimeni,sevi atdeva visu,ko nevarēja teikt par Zani...
ANNA 22.12.2011 14:24
Laba sieva bus ar viru, nevis tuses Amerika,tas nu ir fakts.
LOLA >> ANNA 28.12.2011 17:51
Tavuprā bērni ir visur jāvazā līdzi? Kas tā par tumsonību.
Varbūt sievai ir jāseko vīram un tu apmaksāsi aukli?
Idiotene!
skrullis 22.12.2011 15:42
Laba vēlējumi šai ģimenei un skauģiem viss nāks atpakaļ.
izvēlīgā >> skrullis 22.12.2011 15:46
+100%
eli >> skrullis 22.12.2011 15:57
Kādiem skauģiem - ja sieviete zaudējusi savu mūža mīlestību, tad kas tur ko apskaust...ja sievietei tik nauda galvā, tad citādāk...

vispār man liekas šitā diskusija galīgi šķērsām aizgājuši - lai nu kādas arī tās attiecības viņiem bija, tas viss ir beidzies un pagājis...lai Kārlis dus Dieva mierā un lai laba dzīve viņa ģimenei un meitiņām.
Evisa  >> skrullis 22.12.2011 16:00
Skauģiem? Nedomāju, ka kāds tagad apskauž Zani - viņas situācija ir neapskaužama.
Duni >> eli 22.12.2011 16:06
un cilvēki, kas lasa baumu portālus jau nu tiešām nav īstie, kuriem spriest par to vai sievietei tik nauda galvā
ikx >> Duni 22.12.2011 16:09
a, kuri ir tie īstie, kuri var spriest? tie, kas lasa Rīgas laiku vai Ilustrēto zinātni ?

Da publiskā portāla visi var spriest kā grib un, ko grib, arī citās valstīs notiek tieši tas pats- kaut vai par Maiklu Džeksonu, ASV.
jā >>  Evisa 22.12.2011 18:52
jo zaudējusi lielo naudas maku.
ina >>  Evisa 22.12.2011 22:14
Apskaust nevar atraitnes statusā Zani,bet cik sieviešu paliek ar bērniem uz rokām,ne kapeikas kabatā ne jumta virs galvas,tāpēc lai kas ko teiktu,materiāli labi Zane ir nodrošināta un tad jau ar laiku tiks arī pie jauna vīra,neba nu viena dzīvos,nav tas sieviškis,sory!
un >> ina 27.12.2011 18:45
un kāda citiem daļa par to ka tu pagūlies apakšā nekam nederīgam lūzerim kurš par bērnu nevar uzturēt, tur nu tikai un vienīgi tavs stulbums un zemās prasības ir vainīgas.
plikais 22.12.2011 16:16
hahaaaaa Vipiem nav laikam nevienas citas Skrastiņas bildes. Pie katra raksta liek tik šito.
hmm 22.12.2011 16:26
Skumji! Ati, tas ir nevīrišķigi un zemiski apspriest sava mirušā brāļa sievu. Jums būtu taisni otrādi šobrīd viņa jāatbalsta. Viņa galu galā ir Kārļa bērnu māte un janvārī piedzims nākamā dzīvībiņa. Tas, kas notika vai nenotika brāļa ģimenē ir tikai un vienīgi viņu darīšana. Tie, kas pārmet Zanei to, ka viņa nebija tam līdzās krievijā. Ko tas būtu mainijis? Lidmašīna nenokristu? To ka Zane paliek amerikā izlēma Kārlis, jo tieši viņš gribēja lai meitas tur iegūst izglītību.Kārlis bija ģimenes galva un viņa lēmumi netika apspriesti, to var apliecināt jebkurš, kas pazina Kārli. To viņš pats stāstīja intervijās. Negribas ticēt, bet vai tiešām ir radu kauja par mantojumu? Un tāpēc sākās tas zaņķis?
me >> hmm 22.12.2011 16:35
izlasi interviju- neko viņš tur neapspriež- izsakās kontekstā un pietiekami diplomātiski
Ruksis >> me 22.12.2011 17:47
Diplomātiski-alkatīgi. Naudiņu, ta gribās.........,jāiznīcina brāļa ģimene! Un tas ir viss!
zinu zinu >> Ruksis 22.12.2011 22:01
Kārlis sniedza intervijas...bet Zane bija tā kas visu rediģēja un pārtaisīja tā, kā pašai laibāk patīk. Ta kā pēc intervijām nevar daudz ko spriest...Un Kārlis ģimenes galva nebija... Diemžēl... ja būtu bijis, tad būtu ar Aiju
inga >> Ruksis 22.12.2011 22:09
nekas nepretendē uz Kārļa mantojumu,ko jūs te vusi cepatiespat juridiski neizglītotam cilvēkam ir skaidrs ka mantotāji ir sieva un bērni,cita lieta ,ja Kārlim nebūtu ģimenes.Šajā gadījumā brālis bija Kārlim tuvākais cilvēks un vinš redzēja un saprata bez vārdiem.Sieva nebūt nenozīmē ka ir tas tuvākais draugs.
pamuļķi >> Ruksis 22.12.2011 22:38
Tad jau tā ģimene jāiznīcina fiziski, lai pie mantojuma tiktu. Pirmie manto bērni/laulātais. Ja bijis testaments, tad tāpat katrs saņems to, kas novēlēts. Nav taču kaudze ar miljoniem pagraba vidū un tad - kurš pirmais...
njiponjal >> zinu zinu 23.12.2011 09:39
kāda Aija?Terauda? tā kura bija arī ar Samoilovu?
Stienis >> njiponjal 23.12.2011 16:52
Jā! Tā,kura filmējas pornofilmās! Un tagad bija raksts,ka dejo pie stieņa....
Stienis >> njiponjal 23.12.2011 16:57
Jā! Tā,kura filmējas pornofilmās! Un tagad bija raksts,ka dejo pie stieņa....
Marija >> hmm 26.12.2011 17:48
Ka var atbalstīt to,kurš tevi sen jau ir atgrūdis!! Kārļa gimenei noteikti pieder vecāki un bralis un māsas.Ka lai viņiem nebūtu daļa! Zane savu gim., vecakus, neka nav aizmirsusi un atstajusi otrā vietā. Lai Dieviņš dod, ka Z. pirmā vietā dzīvē būs bērni! Zanei, ka dzirdams, bijuši vairāki tuvi vīrieši. Un vai lielās mīlestības dēļ viņa devusi priekšroku K.?
hmm >> Marija 27.12.2011 16:59
Es tomēr vēl arvien uzskatu, ka vīrietim ir jābūt tam kas atbalsta savu dzimtu vai vismaz taktiski klusē. Patīk Atim Zane vai nepatīk,bet tā nu ir sanācis - brāļa vairs nav , ir ģimenē mazi bērniņi un būs vēl viena dzīvībiņa un tie visi ir Skrastiņi. Pat ja Zane norobežojas( nu nav acīmredzot tas bez iemesla, lai kāds tas arī nebūtu) vismaz Kārļa ģimenei nebūtu publiski tas jāapspriež. Varbūt esmu gana vecmodīga, bet tādas ir manas pārdomas.
hmm >> zinu zinu 27.12.2011 17:10
Acīmredzot Kārlim Zane bija un arī palika pēdējā mūža mīlestība. Nav tiesa par to ka ģimenes galva bija Zane, šajā ziņā Skrastiņu ģimenē valda patriarhāts. Mūsu ģimene sen jau pazīstas ar Kārļa ģimeni. Pazinu arī Aiju Tēraudu. Ko lai saka, nesapasēja viņiem un viss. Katram ir sava pagatne.
Vai 22.12.2011 17:36
Vipu lapelei un to lasītājiem galvenā
tēma-apspriest un nomelnot slavenus,bagātus un skaistus cilvēkus. Fūuuuuu
2222 22.12.2011 17:43
Atis uz sēkļa . Ar tādām metodēm grib tikt pie brāļa mantojuma.
Visām bijušajām.... 22.12.2011 17:56
Nu apraudājāt mammu,brāli,mantojumu sadalījāt? Vešu izmazgājāt? A tagad paskatieties savās biksītēs! Kā jums? Viss OK!
Es 22.12.2011 18:01
Skaistus,klusus,svētus Ziemassvētkus! Jums visiem Vipu lasītājiem-rakstītājiem! Lai Dievs jūs sargā!
Čoms ....čomam 22.12.2011 18:52
Ati! Es tevi pazīstu tuvu 20 gadiem.Līdz šim domāju, ka tu esi vecis! Cik tu sievietes esi apsēklojis un padarījis vientuļas! Patreizējā tavu bērnu māte ir arī cita vīra sieva! P{at to tu nēesi apprecējis! Nemurgo par brāļa skumjām.
Neskaists gājiens pēc mantojuma.
Kisa >> Čoms ....čomam 22.12.2011 19:10
Klau, zinataj, a, ko acis nepasaki, ja jau pazisti 20 gadus.
Čoms >> Kisa 22.12.2011 19:23
Pie pirmās izdevības pateikšu!
... >> Čoms ....čomam 22.12.2011 20:49
riktīgs s.dabrālis tu, pazinējs, esi!
nu >> Čoms ....čomam 22.12.2011 20:58
čoms tu neesi. Drīzāk bābisks murmulis. Kā tieši viņa privātā dzīve ietekmē tavējo, ja tik dikti satraucies:) Un, lai penterētu par 'gājieniem pēc mantojuma', der iepazīties ar mantošanas tiesībām, savādāk tā muļķigi izklausās:)
grincs 22.12.2011 19:16
O, je, visi visu zina, ja ne, tad ir noverojusi, ir ieverojusi, ir dzirdejusi....
Personigi, nezinu neko. Bet ir tacu Ziemassvetki- lai tie silti un gaisi ieverojama hokejista gimenei.Mammai, bralim, sievai,meitinai, u.t.t., un mums visiem. Uz zemes palikusajiem - dzivosim draudzigi, nemetisim to akmeni... Galu gala, kas zin, kad mus ta kaulaina nevilus sagrabs, bet mes tik maz laba busim izdarijusi...Dzivosim draudzigi, un saksim ar savu dzivi - priecigus Z-svetkus!
grincs 22.12.2011 19:23
P.S. Aber bralis Atis lidzigs tam Arturam Skrastinam - a nu zinataji - klacotaji, ir rada gabals, vai nav, ko?
Klača >> grincs 22.12.2011 19:27
Ir. Ir. ārlaulības dēls.
grincs1 >> Klača 22.12.2011 19:37
ne pizgi po notam, stanjes begemotom
johaidī >> grincs 22.12.2011 21:37
Tiešām līdzīgs aktierim Skrastiņam. Būs bijis viens tētis abiem, vai ne?
no manis >> Klača 23.12.2011 00:33
Kam ārlaulības dēls? Ata tēvam?
Ulla 22.12.2011 23:08
Piedodiet,bet es laikam esmu stulba.Salasījos te tos komentārus un tagad nevarēšu pat aizmigt.Par kādu mantojumu jūs te runājat?Tad kas iznāk,par piemēru,mēs ar vīru dzīvojot kopa krājam naudu,mums ir divi jau pieauguši bērni,kuri dzīvo paši savu dzīvi un ir labi materiāli nodrošinati.Vīram ir māsa un man ir brālis.Ja pasarg dievs ar kādu no mums kas notiek,tad ko jūs gribat teikt,ka piemēram mans brālis prasīs mantojumu no mana vīra,vai vīra māsa prasīs mantojumu no manis?Ta taču ir mūsu abu nauda un gar to naudu ne,bērniem,ne māsām/brāļiem,mātēm/tēviem nav nekadas daļas.Ja kas notiek ar mani,tad mana nauda paliek vīra nauda un otrādi.Labi ,mēs labu jūtu vadīti varam pabalstīt tur vecākus,vai citus radus,bet tas ir tīri žēlastības vadīti.Kā uz teiksim Skrastiņa naudu var pretendēt viņa māte vai viņa brālis?Tikai un vienīgi sieva un bērni.
purpulis >> Ulla 22.12.2011 23:29
Var uz mantojumu pretendēt gan māte un tēvs, gan brālis - neatraidāmie mantinieki pēc Civillikuma ir tuvākie lejupējie un augšupējie. Atšķiras tikai mantojuma daļu apmēri atkarībā no mantinieka šķiras.
tu saki? >> purpulis 22.12.2011 23:35
Bērni un sieva ir pirmās kārtas mantinieki, ja viņi ir dzīvi, pārējie nemanto.
Ulla >> purpulis 22.12.2011 23:37
Paldies,bet man pat neienāktu pratā,brāļa sievai pieprasīt brāļa naudu,pat vislielākajos murgos man tas nav saprotams.
vai vienmēr? >> tu saki? 22.12.2011 23:41
Un, ja ir testaments, tad arī manto tikai sieva un bērni?
Gans >> Ulla 22.12.2011 23:50
nu redzi Skrastina bralim gan liekas ka vinam kaut kas pienakas, pus rigu apseklojis, nemas te tagad, lai paskatas uz savu dzivi, vinam jutas un milestiba ir sveshas. No alkoholisma smadzenes atmiekscejusaas.
no manis >> Ulla 23.12.2011 00:07
Pareizi pateicis autors ar niku "tu saki?".
Bet, ja Tu, Ulla, saproti, šo: "Bērni un sieva ir pirmās kārtas mantinieki, ja viņi ir dzīvi, pārējie nemanto.", tad Tavs izteikums: "Ta taču ir mūsu abu nauda un gar to naudu ne,bērniem,ne māsām/brāļiem,mātēm/tēviem nav nekadas daļas.Ja kas notiek ar mani,tad mana nauda paliek vīra nauda un otrādi." ir nepareizs, vai arī pareizs tikai daļā.
Un proti: ja kas notiek ar Tevi,tad Tava nauda paliek vīram un bērniem, un otrādi (sievai un bērniem). Precīzāk sievai un bērniem vienādās daļās (ja bērni mazāk par 4). Ja 3 bērni, tad katram viena ceturtā daļa no mantojuma (1/4 - pirmajam bērnam, 1/4 - otrajam, 1/4 - trešajam, 1/4 - sievai). Ja bērnu vairāk, tad laulātais saņem jebkurā gadījumā 1/4.
Ja Jums nav bijis mantisko attiecību līgums par atsevišķu mantu, un pieņemam, ka visa jūsu (sievas+vīra) manta ir kopēja, tad, manto tā: no visas mantas atņem pusi (tā ir palikušā laulātā daļa, kura nepakļaujas mantojumam, jo palikušais laulātais ir dzīvs), un tad no atlikušās puses jeb reālās mantojuma daļas manto analoģiski, kā sākumā aprakstīts (pārdzīvojušais laulātais - bērnu daļu un katrs bērns proporcionālos daļu). Un nav nozīmes, vai bērns ir pilngadīgs vai nepilngadīgs. Nepilngadīgajam bērnam arī pienāksies sava daļa, kurai bez bāriņtiesas atļaujas pārdzīvojušais laulātais nemaz ij netiks klāt.
no manis >> Ulla 23.12.2011 00:20
tas gan!
Bet vispār ļoti apšaubāmi, ka tas viss mantojuma dēļ, jo brālis, pat kārdamies, šajā situācijā nevar mantot.
no manis >> vai vienmēr? 23.12.2011 00:26
tad manto pēc testamenta. Ja testamentā ir pieminēts, piemēram, brālis, kas bez testamenta nemantotu, tad brālis manto to, kas testamentā teikts. Protams, ņemot vērā visus neatraidāmos mantiniekus (kuri manto jebkurā gadījumā), un viņu neatņemamās daļas.
drf >> Ulla 23.12.2011 01:04
piekritu. Nekads mantojums nevienam te citam nespid.
Marija >> Ulla 26.12.2011 17:33
Komentejošā jaunatne!!
Vai tad vecakiem nekas nepienakas no bērniem kuri uzaudzinajuši dēlu? Pienākas pat ar likumu!! Vai bērniem un sievai no mantojuma nav pa daudz? Bērniem (Skrastiņa)bez naudas vajag vairāk par visu tēva radinieku mīlestīību!! Smuka sieviete ir ta Zane, bet tas, ka viņa absolūti nekontaktē ar vīra vecākiem, neko labu par viņu neliecina! Jāciena vecākus kuri uzaudzinajuši tik labu dēlu
tu saki? >> vai vienmēr? 26.12.2011 18:41
Runa ir par likumisko mantošanu, taču arī pie testamentārās mantošanas neatraidāmie mantinieki dabūtu pusi no tā, kas viņiem pienāktos, ja testamenta nebūtu.
dezinfo >> Marija 26.12.2011 18:44
Tā vis nav.
ko >> Marija 26.12.2011 20:03
redzi Zanē smuku?
Jurists >> Ulla 28.12.2011 17:43
Ulla, mīļā, palasi likumu par mantojuma saņemšanas tiesībām, par pirmās, otrās un trešās pakāpes mantiniekiem. Tu savu pili vari novēlēt kaut sunim, vienalga to pēc likuma sadalīs radinieku starpā pa pakāpēm. Ja paveiksies un kāds godprātīgāks mantinieks atteiksies no savas daļas, tad varbūt arī sunim pietiks, ja nē- lai dzīvo taisnība un taisnīga dalīšāna!
Kukū >> Marija 28.12.2011 17:47
Ja visi mantojumus saņemtu proporcionāli ar sirdsšķīstumu, nesavtību un sirdsskaidrību, pasaule būtu daudz labāka! :D
Piedod, bet tavi spriedumi ir vairāk kā naivi.
Likums nešķiro, labs mantinieks, vai slikts. Ja vari pierādīt, ka mantotājs ir mūdzis un mantojumu attiesāt, tad labi, ja nē- raudi kaktā.
Daša 22.12.2011 23:23
EU! Vipu klaču bābas! Pačukstiet a kā tur ar to Annu un Ozo? Vai tiešām izšķīrušies?
me >> Daša 22.12.2011 23:26
aha zinātāji, baigi niez zināt- vai Ozo pie prāta nācis- un kā saka vai atkal apritē - es domāju Ozo ! Anna jau patstāvīgi ir- kā saka pat īsti nespēj iziet ārā no aprites drāziena
Olegs 22.12.2011 23:47


He-hee! Jus gan visi nospragsiet no skaudibas, jo zinu ka Karlis loti mileja savu sievu un parupejas, ka bez vina vina klus par turigako sievieti LV ka minimums. Ko nu lai iesaak? Aizrijieties no skaudibas. Atkartosos- vini bija ista gimene un loti mileja viens otru. Un cik superigas viniem meitinas!! Smirdiet, smirdiet te.
Tervesex >> Olegs 22.12.2011 23:50
Tu atkartojies ar to pasju komentu, ko rakstiji zemak- ka saka Tev jau maksa no tas mantojuma naudas- ka sjita druka ik pec stundas.
Alfons >> Tervesex 22.12.2011 23:51
Ne lai jus nospragtu no skaudibas smerdeli. :))
nesaukšu sevi 23.12.2011 01:55
cūcīgi komentāri, cūcīga tauta. Tas, ka Aija skrēja pakaļ Skrastiņam līdz mūža beigām, protams, ir pofig. Tas, ka Zane pārdzīvoja, reizēm piedzērās un raļļoja ar mašīnu pa Jūrmalu, arī pofig. Tā sterva varēja likt mieru ģimenei, un ļaut normāli dzīvot. Nē, vajadzēja visu laiku jaukties iekšā! Pasūtīja un pasūtīja, protams, ka Zanei bija škrobe.
Lai arī Zane smukāka un gudrāka. Bet, kam tas patiktu?
ha >> nesaukšu sevi 23.12.2011 10:50
laikam esi aizmirsusi ,cik nelietīgi,mērķtiecīgi Zane izjauca Aijas un Kārļa ilgās attiecības!
to nesaukšu sevi >> ha 23.12.2011 15:27
tad jau tiešām gudra, ja sadzērusies raļļoja ar mašīnu...labi, ka kādu nevainīgu cilvēku nenosita
Cili >> to nesaukšu sevi 23.12.2011 15:38
aga- baigas izklaides sadzerties un raljot pa Jurmalu- intelekta un vesela saprata triumfs:)
Anna 23.12.2011 08:16
Interesanti, ka Zanei vienmēr gadījās iemīlēties naudas maisos. Viens tāds bija no PAREX, uzdāvināja BMW kabrioletu, tad nāca nākamais, izskatījās pēc Čaka ielas meitenes...Arī bēru mielastā nekontaktējās ar Kārļa radiem...Ir viņa auksta, cietsirdīga būtne, nav man skaudības nekā, tas ir 10 gadu vērojums, jo esmu bijusi viņiem diezgan tuvu.
pirms tam >> Anna 23.12.2011 08:24
naaca Strautmanis,un taa liidz Undergraund deju griidaam un Turista viesniicai....
Annelize 23.12.2011 08:23
Pagale viena nedeg!!!
Tas domāts no abām pusēm, gan vīramātes, gan sievas un pārējo radu pusēm!
To, ka līdz galam ideālas attiecības un bezgalīgi dziļa mīlestība nebija starp viņiem bija skaidrs, jo ja mīl cilvēku, nu nedz
ivo cik tur tūkstošiem km tālā citā valstī, kaut vai uz Rīgu varēja pārcelties, vismaz tuvāk Jarosļavļai...
Bet zinu no pieredzes, ka dažkārt ir grūti kontaktēties ar otras puses radiem, un kā saka, radus neizvēlās!

Komentāri [233]

Lapa:  1  2  3  4 Uz rakstu ››
seko mums ›› VIPi.tv draugiem.lv VIPi.tv facebook VIPi.tv twitter VIPi.tv rss

Mēneša PIKANTUMS

Komentāri[]

Mēneša VIDEO

Play
Komentari[]

Mēneša GALERIJA

Komentari[]

Mēneša KOMENTĀRS

Viņu mīļi dēvēja par latviešu aktieru otro mammu. Mūžībā aizsaukta neatkarīgā teātra Skatuve dibinātāja un režisore

autors:RIP
komentars: un vēl viena skumja vēsts