SKRASTIŅA brālis atklāj, ka Kārlis juties vientuļš
Ekskluzīvi interviju ar traģiski bojāgājušā hokejista Kārļa Skrastiņa vecāko brāli Ati Skrastiņu (46) šonedēļ publicējis žurnāls "Kas Jauns".
21.12.2011 10:16
Komentāri [233]
Lapa: 1 2 3 4 Uz rakstu ››
...
21.12.2011 10:20
lasīju šo interviju žurnālā un tiešām raudāju. ceru, ka visi tie, kuri tik ļoti aistāvēja Zani, takad vienkārši paklusēs.
atbildēt
+39
Lulū >> ...
22.12.2011 17:28
atbildēt
0
Juris >> ...
22.12.2011 17:31
Velti raudāji! Paklusēt vajadzētu Kārļa brālim, kurš ar tādām metodēm grib tik pie mantojuma. Runājot nepatiesību.
atbildēt
-5
Niks
21.12.2011 10:39
lielai dalaji sievieteem vaards dzimtene ir tuksha skanja. un kara laikaa arii pox zem kaa likties
atbildēt
-3
,,, >> Niks
21.12.2011 13:17
tu gribi teikt, ka sievietes ir tās, ka aizlaidušās uz uk un pametušas ģimenes Latvijā bez iztikas līdzekļiem? man jau šķiet, ka tieši vīrieši aizbraukuši it kā pelnīt naudu ģimenei, bet pēc tam aizmirsuši par tādas eksistenci. turklāt, kara laikā nevis "liekas" zem kāda, bet daudzas sievietes tiek izvarotas, tā kā bik paklusē
atbildēt
+1
Niks >> ,,,
21.12.2011 15:23
atslaabsti, neviens normaals latvietis nekur nav aizbraucis. ja tu pati nespeej sev normaalu , straadiigu viiru atrast tad taa jau ir tava vaina.
mana vecvecmamma kara laikaa bija shuveeja, un vinja staastija ka meitenes naaca bariem balles kleitas shuudinaat. vienas un taas pashas meitenes gan vaacu laikaa gan krievu laikaa...
mana vecvecmamma kara laikaa bija shuveeja, un vinja staastija ka meitenes naaca bariem balles kleitas shuudinaat. vienas un taas pashas meitenes gan vaacu laikaa gan krievu laikaa...
atbildēt
+1
es
21.12.2011 10:51
skumji....
atbildēt
+7
mākslīgās asaras
21.12.2011 10:52
nekad neesmu bijusi augstās domās par zani. mantkārība ne pie kā laba nenoved, dzīvē būs par visu jāsamaksā, un viss vēl priekšā . man žēl tikai bērnu.
atbildēt
+22
poga
21.12.2011 11:16
Man arī radās tāds iespaids,ka kaut kas tur nav kārtībā,ja Kārļa māte par dēla nāvi uzzināja no radio...Arī kristības viņa nebija..Protams,tā nav mana darīšana,bet Kārlis bija pelnījis ko labāku....Vecmāmiņa neredzēs savus mazbērnus izaugam...Skumji...
atbildēt
+30
me
21.12.2011 12:14
ļoti labi atceros tos laikus, kad Kārlis izšķīrās no Tēraudas un sāka ar Zani. var;ētu teikt Zane viņu noskatīja, un tajā laikā, protams bija'paņemams- ZAne bija tipa modele, bet tad jau Rīgā klīda ne visai laba slava par viņu. Un, manuprāt, un ne tikai manuprāt- tur bija galvenokārt materiāli apstākļi, ne baigā love no Zanes puses. Kā sterva bija tā palika. Un tā īsti viņu tikai interesēja D&G, Lois Vuitoin u.t.t Un īsti mīlēt tā arī nespēja. Kārlis tiešām bija sirds cilvēks un tiešām bija pelnijis, ko labāku. bet nu, ko tur tāda dzīve.
atbildēt
+27
nnn2
21.12.2011 12:14
sākas cīņa par mantojumu..cerams uzvarēs ģimene un bērni,bet Zane paliks bešā
atbildēt
+8
hmmm >> nnn2
21.12.2011 12:25
pirms cik gadiem paparci pieķēra, ka agri no rīta no Skrastiņa mājas baltezerā izbrauc džips. tajā zane un vēl kāds ... viņa vienmēr ir tēlojusi, bet slikta atrise. no sirds žēl Kārļa.
atbildēt
+16
me >> hmmm
21.12.2011 12:30
aha- atceros- tas bija tas uzņēmējs - un tad viņa taisnojās, ka tikai draugi vai kā tur bija. Viņi vēl bija pieķerti toreiz tajā jaunajā viesnīcā - tagad aiz VEF tilta - Europa vai kaut kā tā
atbildēt
+10
zuze >> nnn2
21.12.2011 12:37
Lai nu kā gribētos, bet Zane nepaliks bešā, jo bija Kārļa sieva un vēl ar bērniem. Es domāju, ka bez visa mantojuma Kārlis viņai ir atstājis pietikami naudiņas...
atbildēt
+11
zuze
21.12.2011 12:32
Vai tiešām viņa pēc vīra nāves nevarēja satuvināties ar viņa ģimeni un izrunāt visas nesaskaņas, lai attiecības vairs turpmāk nebūtu smagas, kā saka Kārļa brālis? Tā takš būtu vieglāk dzīvot!
atbildēt
+21
sara >> zuze
21.12.2011 12:37
o, zuze lepnums, lepnums un pašpārliecinātība un es domāju, ka visas pārējās īpašības, kas iekļauj patmīlību un lielu ego. Kā saka bībelē tad piedošana laikam jau ir vispārākais, kas ir. Bet es domāju, ka izskatās, ka viņa tālu vēl ir no tāda garīgā apziņas līmeņa un savā ziņā tas nozīmē, ka mocīsies pati visu dzīvi- varbūt tāda ir tā viņas karma šajā dzīvē.
atbildēt
+16
zuze >> sara
21.12.2011 14:00
Taisnība! Un tad vēl kāda lieta, par ko iedomājos...ja viņa dzīvo ASV, cik bieži varēs atnāk uz vīra kapa vietu te, Latvijā, to sakopt, kādu puķīti nolikt? Nu varbūt, ka tas nav tik svarīgi, bet tomēr...Nu, lai tas paliek viņas ziņā!
atbildēt
+13
:/
21.12.2011 12:35
Tajā laikā kad Zane sāka tusēt ar Kārli, nebija neviena drauga,paziņas, kas atbalstītu šo savienību, taču Kārļa izvēli respektēja. Par Zani runāja tikai sliktu, un ne jau velti šādas runas klīda, nedomāju, ka skaudība ir par iemeslu šādām runām. Nevar jau aizliegt cilvēkam labi dzīvot, taču jāspēj novērtēt kas tev ir, nevis kas varētu būt. Un sūdzēties draudzenēm, ka ir par maz.....ciniski! Tās ir tikai manas pārdomas, un negribētu Zani tiesāt, tāds ir viņas dzīves, laulības modelis...ne mums sodīt vai tiesāt!!! Lai Veicas!!! Skumji lasīt šādus rakstus...
atbildēt
+18
,,, >> :/
21.12.2011 13:18
viņa nopietni sūdzējās, ka ir par maz naudas? diez bez kārļa viņai vispār būtu kāda kapeika? (ok, būtu cits bagātais vīrietis...)
atbildēt
+15
Es
21.12.2011 12:52
Lai kā nu tur nebūtu, domāju, ka Kārlis visu to ģimeni uzturēja(tas varētu būt nesaskaņu iemesls) un šobrīd, ja pat nav labas attiecības viņiem, runāt sliktu par sievieti, kuru Kārlis izvēlējās, būtu tikai stulbi.
Neviena sieviete neizvēlas dzemdēt trīs bērnus no vīrieša, ja viņu nemīl, lai cik viņam būtu naudas!!!
Galu galā, tieši tāda -Zane, Kārlim bija vajadzīga un cienīsim viņa izvēli!
Neviena sieviete neizvēlas dzemdēt trīs bērnus no vīrieša, ja viņu nemīl, lai cik viņam būtu naudas!!!
Galu galā, tieši tāda -Zane, Kārlim bija vajadzīga un cienīsim viņa izvēli!
atbildēt
+4
... >> Es
21.12.2011 13:07
bernus mēdz radīt arī apzināti ar mērķi
atbildēt
+18
sisi >> Evisa
21.12.2011 13:25
Āmen ! Precīzi pateici, ko es vēlējos teikt! Kārlis jau simpātisks un seksīgs vīritis- es dom[āju, ka patikt viņai viņša patika- īsta mīla- šaubos. Bet, nu, bērni ne tikai tā vien tiek radīti.
Un par naudu- kas tur slikts, ja Kārlis palīdzēja savai māmuļai ar finansēm- vai uzturēja vienalga- tas ir tikai pareizi un tā būtu jābūt. Tas, ka Zane vienu Hermes lieku somiņu nevarēja nopirkt- varbūt
Un par naudu- kas tur slikts, ja Kārlis palīdzēja savai māmuļai ar finansēm- vai uzturēja vienalga- tas ir tikai pareizi un tā būtu jābūt. Tas, ka Zane vienu Hermes lieku somiņu nevarēja nopirkt- varbūt
atbildēt
+12
zane >> Es
21.12.2011 14:06
Zanei bija dalīta mīlestība - tā bija gan pret Kārli, gan visiem tiem sūda zīmoliem!
atbildēt
+13
AS >> Es
21.12.2011 17:03
Kaut kā jau ir jāaizmālē acis, vīrietim, kas tik pat labi var izšķirties,jo ir gan sirsnīgs, gan izskatīgs, gan slavens, gan finansiāli nodrošināts!
Kas Zane būtu bez Kārļa vai viņa lielās naudas!?!?
Viņa ir gan gudra, gan aprēķins labs!!! Ja jau viņa pārsvarā dzīvo tikai savā ASV, kamēr vīrs naudu pelna citā pasaules malā, nekas labs tur beigās nesanāk un tādi pāri agri vai vēlu šķiras, tāpēc bērnus arī sataisa, lai vēl kaut kā var saglabāt savu silto vietiņu!!!
Tas, ka Kārlis būdams labs cilvēks pārsvarā Zanē redzēja tikai labo( jo pieļauju, ka meitene kārtīgi pūlējās, lai parādītu sevi kā gaišo tēlu, tikai kad sāk parādīties radziņi un sliktais paliek vairāk kā labais, tad attiecībā ir gals!!!
Pieņemu, ka Kārlim bija smagi, jo svārtījās starp savu laimi un bērnu laimi! Viņš vēlējās būt laimīgs, tikai nevēlējās dēļ tā sāpināt savus bērnus!
Un ja arī viņa gaidīja trešo bērnu, tad pieļauju, ka tā vairs nav!
Kas Zane būtu bez Kārļa vai viņa lielās naudas!?!?
Viņa ir gan gudra, gan aprēķins labs!!! Ja jau viņa pārsvarā dzīvo tikai savā ASV, kamēr vīrs naudu pelna citā pasaules malā, nekas labs tur beigās nesanāk un tādi pāri agri vai vēlu šķiras, tāpēc bērnus arī sataisa, lai vēl kaut kā var saglabāt savu silto vietiņu!!!
Tas, ka Kārlis būdams labs cilvēks pārsvarā Zanē redzēja tikai labo( jo pieļauju, ka meitene kārtīgi pūlējās, lai parādītu sevi kā gaišo tēlu, tikai kad sāk parādīties radziņi un sliktais paliek vairāk kā labais, tad attiecībā ir gals!!!
Pieņemu, ka Kārlim bija smagi, jo svārtījās starp savu laimi un bērnu laimi! Viņš vēlējās būt laimīgs, tikai nevēlējās dēļ tā sāpināt savus bērnus!
Un ja arī viņa gaidīja trešo bērnu, tad pieļauju, ka tā vairs nav!
atbildēt
+9
XK >> zane
22.12.2011 20:50
Skaistai sievietei! Skaistas mantas!
atbildēt
-1
..........soks
21.12.2011 13:07
lasiju interviju zurnala-soks...ka cilvēks var but tik cietsirdigs,un sirdi neiedegties ne cilveciskai ipasibai,ka beidzot runat ar Karla mammu-slima,kurai smagi ta jau morali un fiziski,mazberni ar prom neredz uzaugam,reali uzcel mamina barjeru...berni izaugs un sito parmetis,acis splaus,par maminas izdaribam...jebkuram cilvekam,lai ko nodarijis piedod un izligst,it seviski kad slims cilveks un mokas...nja dama bez sirds-ZANE!
atbildēt
+22
@ >> ..........soks
22.12.2011 20:45
Bet cik es zinu Kārļa mātei ir vēl 4 bērni. Ko dara viņi? Cik vēl ir mazbērnu?Vai šie nav spējīgi dot mātei uzmanību, ka tik ļoti pieprasa no vedeklas( pie tam vienīgās), jo citiem bērniem nevienam nav ģimenes!
atbildēt
+1
ku-kū >> @
22.12.2011 22:59
kādas zeķes tu pīpē. Kāda vienīgā vedekla, kāda uzmanības 'pieprasīšana'? Man domāt, cilvēka vēlme kaut nedaudz komunicēt ar saviem mazbērniem (ja viņi sīki, tad ar māmiņas palīdzību). Ja kas, omītēm parasti visi mazbērni ir mīļi,nav svarīgi - tie ir pirmā, otrā vai sestā bērna bērni...
atbildēt
0
kam
21.12.2011 13:16
Kas vēl tika pateikts tajā intervijā?
atbildēt
+2
22
21.12.2011 14:13
Zane liekas tik auksta un necilveeciska pretstataa Kaarlim, kas bija tik sirsniigs un jauks.. nesaprotu, ja Zane būtu mīlējusi un joprojām mīlētu Kārli, kā viņa var nemīlēt un pat necienīt vienu no Kārļa tuvākajiem cilvēkiem - viņa māti? - protams, ka vīrietim tas nežēlīgi sāp.. varbūt, ka tāpēc Dievs tā izdarīja, lai Kārlītim tur nebūtu nekādu sāpju un pārestību!
atbildēt
+22
. >> 22
21.12.2011 14:33
Kādēļ Jūs visi domājat,ka viņa māte bija svētā,bet Zane tas necilvēks?
Mums visiem ir labi zināms teiciens,ka pagale nekad viena nedeg.
Iespējams Kārļa māte ar savu uzvedību vai rīcību bija izpelnījusies šādu attieksmi.
Mums visiem ir labi zināms teiciens,ka pagale nekad viena nedeg.
Iespējams Kārļa māte ar savu uzvedību vai rīcību bija izpelnījusies šādu attieksmi.
atbildēt
0
sara >> .
21.12.2011 14:37
O- jā izpelnijusies šādu rīcību- fantastika! Lai kā nebūtu viņa bija Kārļa māmiņa- un vecāki mums ir tikai vieni un tādi kā ir- Kārlis viņu mīlēja un Zanes attieksme šādā gadījumā ir vēl neseaprotamāka, jo es domāju, ka piedošana un mīlestība atver visas sirdis. Egosisms, patmīlība un lepnums - aizver. Un, kas Zane būtu, lai ar šādu rīcību izrādītu savu attieksmi-pret cilvēkiem, kas izaudzināja Kārli tādu kāds viņš bija- talantīgu, sirsnīgu un pašaizliedzīgu cilvēku.
atbildēt
0
. >> sara
21.12.2011 14:40
TaD tU UZSKATI,KA VIŅA MAMMA PIE ŠĀDAS ATTIEKSMES NAV VAINĪGA?Un vainīga ir tikai Zabe ,ja?
Un cilvēka personību pilnībā neveido tikai vecāki...PAlasi psihaloģijas grāmatas un ta tu sapratīsi,kā veidojas cilvēka raksturs un būtība.
Un cilvēka personību pilnībā neveido tikai vecāki...PAlasi psihaloģijas grāmatas un ta tu sapratīsi,kā veidojas cilvēka raksturs un būtība.
atbildēt
-3
sara >> .
21.12.2011 14:46
Es nezinu, kas, kur ir vainīgs, bet tas, ka Zanes attieksme parāda viņas domāšanu un savā ziņā dzīves uztveri tas gan- jo mans uzskats, ka, lai kā arī nebūtu viņai būtu jābūt pirmai, kas iet pretī un samierinās, ne Kārļa māmiņai, kur ir ar sirmu galvu, izaudzinājusi četrus bērnus, izgājusi cauri dzīves grūtībām-un viņai vēl tasi spindzelei jāizdabā- nu gan !. Tas tikai parāda Zani kā cilvēku ar ne visai skaistu dvēseli un attieksmi - kā jua rakstīju patmīlīgu, lepnu u\ sevi vērstu personu
atbildēt
+21
. >> sara
21.12.2011 14:50
Nu tieši tādēļ,kad Tu nezini šo situāciju kādēļ viss ir tā kā ir ieteiktu nesaukt citu cilvēku par -necilvēku!
atbildēt
-2
22 >> .
21.12.2011 14:55
es lieliski saprotu, ka ir nesaskaņas - tas ir tikai normāli un to ir visiem, bet es vēlreiz atkārtoju, ja sieviete patiešām mīl savu vīrieti, tad viņa arī spēj mīlēt un cienīt šī vīrieša māti un visu viņa ģimeni, labi zinot, cik vīrietim tas ir svarīgi!! lasīju to interviju un raudāju - skumji, ka mēs tik maz novērtējam mūsu mīļā cilvēka tuvos un mīļos!!
atbildēt
+5
sara >> .
21.12.2011 14:56
nepārspīlē unn neuzbudinies pārlieku- šis ir publiks komentārs pie raksta, kur tiek klāstīta situācija, kas tā pat nebija noslēpums īpašs- es domāju Zanes attieksmi= Rīga ir maza un cilvēkli pazīst viens otru. Un tas kā uzvedās Zane nav nedz jauki, nedz pieņemami, līdz ar to cilvēki arī izsaka savu viedokli - tai skaitā arī es un Tu.
atbildēt
+5
ko >> .
21.12.2011 14:59
tad nu tik ļoti sarosījušies Zanes radi,vai patiesība kož acīs?Kaunieties,alkatīgie,Kārļa māti necienīt!
atbildēt
+7
. >> sara
21.12.2011 15:01
Es atšķirība no tevis nevienu neaizvainoju.
Rīga ir maza un cilvēkli pazīst viens otru- Tas jau vien pa tevi daudz ko izsaka,ka tu tici visam ko apkārt runā :D
Bet katrā ziņā ,lai tev jauka diena :D Tikai par daudz nesavāries ar savu negatīvismu ;)
Rīga ir maza un cilvēkli pazīst viens otru- Tas jau vien pa tevi daudz ko izsaka,ka tu tici visam ko apkārt runā :D
Bet katrā ziņā ,lai tev jauka diena :D Tikai par daudz nesavāries ar savu negatīvismu ;)
atbildēt
+2
. >> ko
21.12.2011 15:02
Tici man man nav nekādas saistības ar Zani vai viņas ģimeni :D
Redz ,ja cilv ir atšķirīgākas domas nekā vairumam ,ta visi uzreiz nez ko sadomājās :D smieklīgi :D
Redz ,ja cilv ir atšķirīgākas domas nekā vairumam ,ta visi uzreiz nez ko sadomājās :D smieklīgi :D
atbildēt
0
nu >> .
21.12.2011 20:30
Tad nerunaa tik daudz, ja nav saistiibas, dziivo savu dziivi.
atbildēt
+1
ārprāts, cik pretīgi!!!!!!!!!!!!! >> .
21.12.2011 21:53
Pēc acīm redzams, ka tās sievietes asaras ir viltojums, un ka viņai vissvarīgākais ir NAUDA!!! Nu ja, kā tad nepārdzīvos, ka naudas pelnītājs ir zaudēts??? Liekas neērtības kundzītei- steidzami jāmeklē taču nākošais, jo pati jau neko neprot darīt....:))
atbildēt
-1
nu un
21.12.2011 14:29
Pēc šīs intervijas Zane nekomunicēs arī ar brāli.
atbildēt
+24
arča >> nu un
21.12.2011 19:54
Gan jau viņš to pārdzīvos:) Smagāk noteikti Kārļa bērnu vecmāmiņai, kurai gan jau gribētos parunāt ar un par saviem Amerikas mazbērniem.
atbildēt
+4
lol
21.12.2011 14:48
nu kā bija tā bija, tpc jau lidmašīna nenokrita un viņš nemira. nedomāju, ka viņš negribēja dzīvot vai kā..
atbildēt
+2
Mika
21.12.2011 14:58
vinja tachu gaida beerninju......cilveeki miiljie....
atbildēt
+4
uga >> Mika
21.12.2011 15:00
noteikti tik pat netīra Una Ulme atakal te taisa gaišo PR savai draudzenei. vecā slota!
atbildēt
-5
Mika >> uga
21.12.2011 15:02
Neesmu Ulme :) Un shos cilveekus nepaziistu. Pienjemu, ka pelniiti, ja jau tik daudziem cilveekiem vinja nesimpatizee....BET....es no sirds ceru, ka vinja sho nelasa....
atbildēt
+1
me >> Mika
21.12.2011 15:11
varbūt tas nemaz nav Kārļa bērns- tāpat viņai bija love story- arī Rīgā. Piedaerīgo vietā es DNS lūgtu uztaisīt
atbildēt
-1
Mika >> me
21.12.2011 15:28
bet tomeer taa ir gjimenes lieta, ne muusu....
atbildēt
+10
me >> Mika
21.12.2011 15:30
tas gan
atbildēt
0
,,, >> Mika
21.12.2011 18:26
viņa tāpat šo nelasa, jo uzskata, ka latvijā ir slikti, jo te visiem skauž viņas laime un no vīra iegūtā bagātība
atbildēt
+6
Žanna >> Mika
22.12.2011 08:06
Nu un? Ne viņa pirmā, ne pēdējā!
atbildēt
+2
Brrr
21.12.2011 15:16
Ja reiz brālis var publiski nolikt sava brāļa sievu, tad nebrīnos, ka Zane ne ar vienu no ģimenes nerunāja. Murgs kaut kāds - brālim ŠĶITIS, ka Kārlis jūtas nelaimīgs. Savukārt man liekas, ka Ati Skrastiņu sieva pienācīgi neapmierina, kā arī jis par mantojumu cīnās. Pretējā gadījumā nelaiķa izvēli šitā nenozākātu. Fu. Un ticu, ka Kārlis jutās nelaimīgs dēļ savas bioloģiskās ģimenes, ne dēļ Zanes.
atbildēt
-5
. >> Brrr
21.12.2011 15:19
Pilnībā piekrītu !
atbildēt
-6
sara >> Brrr
21.12.2011 15:25
viņš vispār tur neko nenoliek, saka, ka daudz neko nezini par Zani, jo dzīvo ASV, ka Zane nerunā ar mammu, jo žurnālisti viņam noteikti uzdeva šo jautājumu- Ko Zane dara u.t.t? Viņš arī atbild- es pat teiktu, ka pietiekami diplomātiski. Un to, ka Kārlis bija nelaimīgs viņš vienkārši - pasaka kā redzējis savu brāli- es pieņemu, ka, ja mana māsa būtu sadrūmusi es arī manītu- tā ir asinsradniecība. Pluss vēl dom'jau, ka nebija piēņemts baigi kratīt sirdi viņu starpā- ja Kārlis būtu sācis runāt brālis atbalstītu, bet Kārlis klusēja, un brālis līdz ar to arī.
atbildēt
+26
k >> sara
21.12.2011 16:04
Piekrītu - nedomāju, kā brālis baigi gribēja Kārļa sievu nolikt...žurnālists noteikti uzdeva jautājumus par Zani un viņu attiecībām...un jāsaka, ka var redzēt, ka brālis uz šiem jautājumiem atbildējis diezgan izvairīgi, nevis gari un plaši meties sirdi kratīt.
atbildēt
+16
arča >> Brrr
21.12.2011 19:23
Tu jūc prātā. Kur viņš ir 'nolicis'sava brāļa sievu? Cilvēks gana delikāti ir izteicies... Un par mantojumu-tur nav par ko cīnīties, visu nosaka testamants vai mantojuma tiesības.
atbildēt
+10
ttt
21.12.2011 15:24
pēc visa lasītā rodas jautājums-vai gaidāmā,cik ziņoja,ka Zane ir stāvoklī, Zanes bērna tēvs ir Kārlis?
atbildēt
+2
dns >> ttt
22.12.2011 12:05
Pieprasām DNS!
atbildēt
0
mbg
21.12.2011 15:53
Pieburts vīrietis ar pieburta vīrieša likteni- iet bojā.
atbildēt
+12
AS >> mbg
21.12.2011 17:07
Tikai skumji, ka piebūrējas beigās vai nu pašas atraujas, tas gan ir retāk, pārsvarā cieš viņu bērni! ;)
atbildēt
+9
,,, >> mbg
21.12.2011 18:25
ir zināms, ka zane nodarbojusies ar pieburšanu?
atbildēt
+2
zinu >> ,,,
21.12.2011 20:41
jā, esmu to dzirdējusi no cilvēkiem, kas zina pat konkrētu tanti un konkrētu metodi, kā viņa Kārli piebūra..
atbildēt
+3
,,, >> zinu
21.12.2011 22:25
njā...labi jau tas tad nevarēja beigties
atbildēt
+2
sise >> zinu
21.12.2011 22:56
beidz - tiešām piebūrusi? a kāpēc tieši Kārli, ne kādu citu Rīgas biezo ar kuru tusēja kopā tajā laikā?
atbildēt
+3
vnk >> sise
22.12.2011 12:34
mācēja labi rēķināt.
atbildēt
+4
sisi
21.12.2011 16:12
nu tak, mīļie cilvēki, mantojums viss ir norakstīts sievai un meitiņām. Loģiski, ka šamējais un pārējā famīlija cepsies. Latvietim vislabākais ēdiens taču ir latvietis.
atbildēt
-21
22 >> sisi
21.12.2011 16:44
fui, kur tik pretīgi vari domāt??! Kārlim ar brāli un visu ģimeni kopumā bija ļoti ciešas attiecības!! ne jau naudasmantojuma jautājums viņiem sāp, bet gan Kārļa zaudējums..
atbildēt
+13
Komentāri [233]
Lapa: 1 2 3 4 Uz rakstu ››Mēneša PIKANTUMS
[]
Mēneša VIDEO
[]
Mēneša GALERIJA
[]
Mēneša KOMENTĀRS
Pasažieri nikni! Valmieras Transporta uzņēmums Vidzemē "Valmieras - VTU" ierauts pamatīgā skandālā
autors:idiņi
komentars:
jefiņu bars tas valmierautoparks