28 gadu vecumā miris Latvijas hokejists, zelta medaļnieks Valdis Vasiļonoks

MĀRIS ĀBOLIŅŠ 15.06.1963 - 05.11.2024. Gundara Āboliņa jaunākais brālis In Memoriam

In Memoriam. Par aktieru otro mammu mīļi dēvētā Anna Eižvertiņa

Noras Bumbieres māsa pārmet, ka iedzīvotāji kūtri ziedo piemineklim

Noras Bumbieres māsa pārmet, ka iedzīvotāji kūtri ziedo piemineklim

Kopš gada sākuma, kad radās ideja par pieminekļa uzstādīšanu populārajai dziedātājai Norai Bumbierei, saziedoti vien 532 lati. Tas ir par maz, lai varētu īstenot vērienīgo ieceri.

15.12.2009 09:01

Komentāri [53]

Lapa:  1  2 Uz rakstu ››
ducis 15.12.2009 09:10
ja būtu zelta piemineklis, vienas nakts laikā aizstieptu ka nemetas
Mārai 15.12.2009 09:18
varbūt izskaidrojiet par kādiem nopelniem šo pieminekli vajadzētu uzstādīt? Katram alkoholiķim pa dārgam piemineklim??????
Elīna >> Mārai 15.12.2009 09:27
100% piekrītu.
ah >> Elīna 15.12.2009 09:49
Turpini jūsmot par Britniju Spīrsu!
Elīna >> ah 15.12.2009 10:47
nekad to neesamu darījusi
Ābols >> Mārai 15.12.2009 10:52
Klau Tu saprot , ko tu dzen!
Labaak alkoholikis ar talantu nekaa slimniecei/komenteetaajai maarai -nedzeeraajai un bez talanta...
Cildenuma trūkums >> Ābols 07.04.2023 05:08
Viņa bij ne tikai alkoholiķe. Viņa bij izlaidīga, gļēva rakstura, māte-dzeguze. Viens no viņas bērniem pat gāja bojā, kad nomainījās jau kāds trešais vai ceturtais tēvs-kārtējā ātrā supermīla. tāds cilvēks raisa necieņu.
Plus arī māsa apsēsta ar to, ka ir estrādes dziedātājas māsa. Cik šādu cilvēku ir, kuriem radi ir sabiedrībā zināmi cilvēki.

Lieta nav iekš dzeršanas, bet iekš cildenuma neesamības šo tanšu uzvedībā un rīcībās.
iieva 15.12.2009 09:19
Kāda bezkaunība!!! Ziedošana ir brīvas gribas izpausme!!! Un godīgi sakot, man šķiet, ka mūsu valstī ir akūtākas problēmas par pieminekļa neesamību!
ieva >> iieva 15.12.2009 11:01
Pilnīgi piekrītu!!!
Evisa 15.12.2009 09:41
Visu cieņu, bet manuprāt produktīvāk ir ziedot naudu bērniem, kas ir mūsu nākotne, un kuriem priekšā vēl visa dzīve, nekā miruša cilvēka piemineklim...
uh >>  Evisa 15.12.2009 09:48
Kurpes vietā vajadzētu būt zābakam!
oo >>  Evisa 15.12.2009 11:02
piekrītu.
mhm >> oo 15.12.2009 13:14
gan jau ir arii zaabaks,tikai bildee nav redzams
oo >> mhm 15.12.2009 14:19
pats tāds. jo, kas tā saka, tam uz galvas kaka. kapēc man būtu jāziedo nauda piemineklim, ja es dodu priekšroku atbalstīt dzīvos? katrs pats izvēlas, kā savu naudiņu tērēt, ja tev tā patīk, ej un uztaisi to pieminekli.
... 15.12.2009 09:52
...NU NESĀKSIM NOZĀKĀT ŠEIT MIRUŠU CILVĒKU...KAUNS!
neloģisks princips >> ... 07.04.2023 05:13
Kas tas par jocigu principu. Visi ir vai nu nomiruši vai nomirs. Tas nenozīmē, ka ne par vienu nedrīkst nekā runāt.
mikelis 15.12.2009 10:09
Bumbiere bija laba dziedātāja,bet vai tādēļ jāceļ piemineklis.Tad jau katram,kas labi strādā,jāceļ piemineklis.Apsurds!
AA >> mikelis 15.12.2009 16:54
Mož katram MŪSĒJAM,kas,pārdzēris jēgu izmaucas pa logu, vajag piķi vākt???Gādīgajai māšelei ārstēt Noru pie mums vajadzēja vest nevis tagad kādu marmora kluci stellēt virs satrunējušiem kauliem!
D. >> mikelis 15.12.2009 17:00
Piekrītu! Saprotamas ir Noras Bumbieres tuvinieku rūpes, bet daudz ģeniālākiem latviešu māksliniekiem pieminekļi nav uzcelti un nebūs - kāpēc tad tautai būtu jāziedo Bumbieres piemineklim? Un ar alkoholismu vai privāto dzīvi tam nav nekāda sakara.
zuze 2 15.12.2009 10:28
interesanti gan,kur palika savāktie naudas līdzekļi pasākumā ,kas notika š.g.vasarā Aizkrauklē.....
inga 15.12.2009 10:49
tādas dziedātajas vairs nebūs,patiešām legenda,un kas attiecas alkoholismu tad tāda pagātne ir arī R .Paulam un ļoti daudziem cien. māksliniekiem un tos daudzos fabrikas saražotos dziedātājus nevar likt blakus Norai ,vinu dēļ es nestāvētu naktī rindā pēc biļetēm.Pat tagad tik daudzus gadus pēc vinas nāves klausos dziesmas un ar pārliecību varu teikt -neatkārtojama.
rrrrrrr >> inga 15.12.2009 18:06
Katrs dziedātājs ir pats par sevi - neatkārtojams un vienreizējs, vai tā ir Bumbiere, vai Vilcāne, vai Aisha,uc. Katram laikam savi elki. Neko viņa tādu ievērības cienīgu nav izdarījusi/ ja neskaita alkohola lietošanu,kā dēļ arī tik ātri bija jāpamet šī pasaule/Tajos gados dziedāja viņa, tagad dzied cita paaudze- viss mainās. Pieminekli lai uzliek radi,ja grib par saprātīgu cenu. Nu neziedošu es tagad visiem,kas dzied vai dejo. Slimiem bērniem- jā - tā ir cita lieta -viņiem visa dzīve priekšā un viņi nav vainīgi,ka dzīve tik nežēlīgi ar viņiem izrīkojusies. Bumbiere savu laiku jautri pa krogiem padzīvoja.....
piekrītu šim komentāram >> rrrrrrr 07.04.2023 05:20
pilnigi piekrītu.
Es gribetu daudz labak pieminekli piem Džemmai Skulmei un vēl neskaitāmiem citiem cilvēkiem. Lēti un prasti vienk. spriest pēc tā, kurš ir popsīgāks un kuram radi vairak grib būt popdīvas radi. Tas ir vienk. lēti.
ahh 15.12.2009 11:16
nu kaa var nesaprast, ka elementari - cilveki shobrid (ja vispar) izvelas ziedot, lai pabarotu un arstetu bernus. Krizes laika pieminekli nevienu neaizkustinas, sorry.
ohh >> ahh 15.12.2009 13:10
sorry,cilveeki atbalsta nejeedziigus shovus un ,zelta drudzi,
pilots 15.12.2009 11:20
Pati lai pieliek klaat savas masas pieminekla buvniecibai,jo nekaada nebagaa vinna nav....
PenelopeMillere 15.12.2009 11:46
a ko viņa tādu ievērības cienīgu pati ir izdarījusi, lai popularizētu gada sākumā izskanējušo iniciatīvu. zin dimitera kungs vismaz ik p laikam uztaisa kaut kādu blīkšķi, lai visa tauta atkal saceptos un neaizmirstui par viņu.
puķe 15.12.2009 13:17
es domāju, ka pārmest par neziedošanu piemineklim ir vienkārši NETAKTISKI. Es arī ziedoju mazuļiem
Nu ko!, 15.12.2009 13:23
Noras piemineklis ir viņas dziedātās dziesmas- tās nekur nav pazudušas.Dzīvē bija Noriņa, tāda kāda bija- ko tur vairs.Ja ģimene grib, lai pati arī pieminekli ceļ.Drusku jau velk uz Dimitera K. pusi...
alias 15.12.2009 14:53
Varbūt jāsāk no citas puses? Vai tiešām ir nepieciešami 8 tūkstoši latu piemineklim? Izskatās pēc kārtējās saskrūvētās tāmes. Varbūt, ka tiešām pietiek ar to naudu, kas jau ir saziedota?
Visiem tiem, kas te noliek, ka viņa pāragri gāja bojā it kā alkoholisma dēļ - bezgala daudzi talantīgi mākslinieki ir gājuši bojā alkohola vai narkotiku dēļ. Vai tāpēc šie mākslinieki ir aizmirsti? Nē, nav. Paši klausaties un priecājaties. Kopš Noras Bumbieres otras tāda līmeņa sieviešu balss Latvijā nav. Vienkārši nav.
ka tad >> alias 15.12.2009 17:44
nu redz, tai medaļai allaž ir divas puses- it kā jā, unikāla, super un vienīgā, bet no otras puses- dzīvie tomēr svarīgāki. protams, piemiņu neizdzēst, bet gan jau var atrast iespēju izveidot lētāku pieminekli
... 15.12.2009 17:28
kad veciem cilvēkiem un strādājošajiem nav ko ēst, nav par ko pirkt zāles un nav naudas pat ārstam ir bezkaunība pieprasīt cilvēkiem ziedot naudu piemineklim.
kellija  >> ... 15.12.2009 19:03
Bet ziedot šovam ir labāk?
rrr >>  kellija 15.12.2009 19:21
tagadējā paaudze skatās šos šovus un balso,ja patīk. Viņiem tāda Bumbiere neko neizsaka.Katram māksliniekam savs laiks-agrāk bija citi,tagad citi.Un es,piemēram,gribu balsost par dzīviem cilvēkiem, nevis par mirušiem. Un ja tā godīgi -tad nu Nora savu mūžu pati saīsināja ar savu dzeršanu - un tur nu nevienu nevar vainot.Tikai pati vainīga. Un ne jau nu katram,kurš dzied-jāziedo nauda piemineklim. Dziedātāja kā dziedātāja. Un piederīgie lai liek pieminekli. Visi ģimenes locekļi parasti saviem no dzīves aizgājušajiem uzliek pieminekļus - un nav jau obligāti jāliek par 8000.-Ls.
zakjenn  >> rrr 15.12.2009 23:11
viņi jau netaisāt likt pieminekli kapos!!!
litta 15.12.2009 18:48
Visu cieņu mākslinieces piemiņai. Viņa mans bērnu dienu elks. Bet viedokli nemainu, piemineklis jāceļ piederīgajiem, ģimenei, dēlam. Tas būti tikai godīgi un mīļi no viņu puses.
negribu dzivot statujās >> litta 07.04.2023 05:34
Es pat tādā gadijumā negribu tādu pieminekli! Cik mums vide būs piesārņota ja visur uz katra soļa būs visādas statujas saliktas ja visiem sāks sitādus tagad celt. Pat Krišjānis Barons pareizi teica " Man klintsakmeni neveliet man pieminekli neceliet" Bet Mārai bimbierei no Jelgavas Jāņa un Domicelas meitai gribas uzsvērt ka viņas māsa ir bijusi 20.gs. otrajā pusē popdziedātāja. nožēlojami
negribu dzivot statujās >> litta 07.04.2023 05:38
vienkārši tikšiem cilvēkiem tas ir tik satriecošs notikums.. teiksim inteliģantam cilvēkam ar bagātu iekšējo pasauli, viņš uz tādiem sīkumiem tā necentrējas. bet tādiem no pelniem izrāpušamies cilvēkiem tas ir baigs satricinājums kaut kāda slava vai atpazīstamība. viīem nav tā līmeņa un vēsuma pret tādiem nejaušiem gadijumiem, kad kāds izceļas popularitātē.
:) 15.12.2009 19:54
Nu ja ir jāizvēlas kam ziedot, invalīdiem bērniem vai piemineklim ted 100% visi ziedos bērnie invaīdiem ,jo vinji vēl dzīvi un viniem vēl visa dzīve priekša, domāju ka to atbalstītu arī pari Nora Bumbiere, un visu cieņu viņa . ideāla Latviešu dziedātāja, domāju ka nākotnē arī vinjai būs savs piemineklis !
koko 15.12.2009 19:57
piedodiet, varbūt mans viedoklis varētu nepatikt, jo man ir tikai 18 gadu, tātad, Bumbiere nav manu laiku dziedātāja. Tomēr skatoties no sava subjektīvā viedokļa uzskatu, ka šajā laikā, kad valstī ir krīze un katrs otrais skaita santīmus un ēd grūbu putras, lai izdzīvotu, ir diezgan bezkaunīgi prasīt naudu piemineklim. pie tam, ir daudz citu veidu, kā atcerēties un godināt aizgājušo dziedātāju. labāk noziedojiet kādai nakts patversmei, kādas nodegušas mājas remontam vai kaut kam, kas patiesi ir nepieciešams un bez kā nevar iztikt!
exklimpa 15.12.2009 21:14
Visu cieņu Norai, subjektīvi uzskatu par labāko latviešu dziedātāju.
Māras kundze dara visu iespējamo, lai saglabātu māsas piemiņu, tas ir normāli. Tomēr- nedaudz te ož pēc leitnanta Šmita mazdēliem- kur palika vasarā koncertos saziedotais? Un vēl- ļoti labi zinu, ka pēc Noras nāves māsa aktīvi iestājās par mantojuma sadali, kaut juridiski tas bija visai apšaubāms pasākums. Arī toreiz tika runāts par pieminekli, un A.S., Noras atraitnis, neskatoties uz visām samazgām, kas pār viņu tika lietas dažādos izdevumos, dāsni dalījās ar Māru šajā mantojumā. Saprotu, ka notērēts, bet- varbūt Māras kundzei jāsāk savs bizness, pietiek veģetēt uz nelaiķes māsas slavas rēķina!
pēc tā ož >>  exklimpa 07.04.2023 05:42
piekkrītu. Man ari tāda sajūta, ka māsai negribas darīt darbu nekādu vajadzīgu vienkārši un tad paspīdējis šitas,. ka vecākā māsa ir bijusi etrādes dziedātāja pirms gadiem.
belta 15.12.2009 23:00
Pirmkārt,ir nekaunīgi un nekorekti pārmest no Bumbieres māsas puses cilvēkiem par to,kur viņi izlieto savu naudu.Jo kur gribu,tur ziedoju.Bet man ir jautājums,kas saņem honorāru par dziesmām kas skan radio un vai tiešām Norai nekas nepalika,ko varēja pārdot un ieguldīt piemineklī? Nu vismaz es drīzāk ziedošu slimajiem bērniem,nevis piemineklim.

Komentāri [53]

Lapa:  1  2 Uz rakstu ››
seko mums ›› VIPi.tv draugiem.lv VIPi.tv facebook VIPi.tv twitter VIPi.tv rss

Mēneša PIKANTUMS

Komentāri[]

Mēneša VIDEO

Play
Komentari[]

Mēneša GALERIJA

Komentari[]

Mēneša KOMENTĀRS

Mūžībā devusies izcilā Latvijas Nacionālā teātra aktrise Rasma Garne

autors:Andris
komentars: Tik skaista jaunībā/.... RIP