Liepājas domnieks ierosina aizliegt domē "palaist gāzes" un skatīties porņukus
Lai protestētu pret, viņaprāt, cilvēktiesību, stila brīvības un jebkādu demokrātisku normu ierobežošanu, Liepājas bezpartijiskais deputāts un rokmūziķis Stīns Lorens, saukts arī par Fonteinu, ierosinājis skandalozus grozījumus ētikas kodeksā, kuru patlaban izstrādā Liepājas dome.
[5]
30.10.2009 07:54
Komentāri [41]
Uz rakstu ››
ls--84
30.10.2009 08:24
Kaut kaads aaksts!
atbildēt
0
FoxyLady
30.10.2009 09:24
Kāt kāds pilnīgs idiots! Ieteiktu viņam palasīt Aijas Strautmanes grāmatu "ETIĶETE UN PROTOKOLS". Tā visa kārtība ir ieviesusies ne tamdēļ, ka kādam tās ir bijušas baigās ambīcijas, tas viss jau nāk no seniem, seniem laikiem un tā ir jāzina visiem un kur nu vēl politiskām personām!
Etiķete ir jāievēro it īpaši politiķiem, jo viņiem ir jāveido labas attiecības ar vadošiem cilvēkiem visā pasaulē un jāpārstāv sava valsts, un tikai ar tās palīdzību cilvēks vaqr normāli saprasties, cienīt sevi un citus!! Ārprāts - ko šādi āmurgalvas vispār dara politikā?!?!
Etiķete ir jāievēro it īpaši politiķiem, jo viņiem ir jāveido labas attiecības ar vadošiem cilvēkiem visā pasaulē un jāpārstāv sava valsts, un tikai ar tās palīdzību cilvēks vaqr normāli saprasties, cienīt sevi un citus!! Ārprāts - ko šādi āmurgalvas vispār dara politikā?!?!
atbildēt
0
Zapte >> FoxyLady
30.10.2009 10:37
Ja no apģērba lietišķuma varētu spriest par cilvēka "gudrumu", tad jau mēs te glābties nevarētu no uzvalkotiem un (pēc Tavām domām) attiecīgi automātiski arī elegantiem, pieklājīgiem, inteliģentiem, gudriem utt. ļaužiem.
Nez kāpēc pieredze liecina par pretējo - brīvi cilvēki ir arī brīvas, spēcīgas, radošas un DAROŠAS personības....
Cilvēki, beidziet tak reiz dzīvot rāmīšos, par ko jums pat nav jausmas, kas tois uzlicis, kāpēc, un kāpēc tur būtu jādzīvo!
Nez kāpēc pieredze liecina par pretējo - brīvi cilvēki ir arī brīvas, spēcīgas, radošas un DAROŠAS personības....
Cilvēki, beidziet tak reiz dzīvot rāmīšos, par ko jums pat nav jausmas, kas tois uzlicis, kāpēc, un kāpēc tur būtu jādzīvo!
atbildēt
-44
FoxyLady >> Zapte
30.10.2009 11:15
OK .Ja te sāk runāt kāds pilnīgas muļķības, tad īpaši var arī paskaidrot..!
Tie rāmīši, par kuriem te nevienam itkā nav jausmas kāpēc tie ir uzliki ir diezgan vienkārši un saprotami, drīzāk liekas, ka Tev vispār nav nekādas jausmas par to ko runā..
Cilvēkiem augstos amatos ir jāprot sevi kontrolēt, jāprot sevi pasniegt un reprezentēt caur sevi savu valsti, tāpēc nevar atļauties nekādu nolaidību un izklaidību.
Tas var ļoti sarežģīt dzīvi neievērojot etiķeti augstās aprindās.. kāpēc?? Lūk daži piemēri: citviet žestikulējot ar OK zīmi tas nozīmē "SUPER", citur tas ir rupjš apvainojums, citviet māšana horizontāli ar galvu nozīmē jā, citviet īkšķa pacelšana uz augšu nozīmē seksuāla rakstura apvainojumu, vakariņojot restorānā cilvēks nezinot ir novietojis dakšiņu un nazi vienu otram blakus uz labās šķīvja malas, kas pēc etiķetes nozīmē, ka cilvēks ir paēdis, līdz ar to viesilis paņem šķīvjus, kat cilvēks vēl nav paēdis, piemēram, sieviete nezinot, ka rokassomiņu restorānā uz grīdas neliek - to ir izdarījusi, pēc kā viesmīlis paklūp. Bieži politiķi neizkoptā stājā, valodā, mīmikā, gaitā un pat smaidā netīši rada sliktu iespaidu par sevi un savu valsti, katu patiesībā ir visai gaišs un jauks cilvēks..
Tas viss ir tik sasodīti vienkārši un saprotami, nesaprotu, kas jums nav skaidrs?!?!
vēl 1 piemērs, ko vēsturē mācīja visiem.. Ka runājot ar vadoņiem sasveicinoties vienmēr bija jāpaceļ cepure un jānoliec galva un jāveic īpašs reveranss, tas tāpēc, ka katrai šķirai bija noteikts matu griezums un īpašs reveranss, pēc kā vadonis zināja ar kādas pakāpes cilvēku runā..
akdievs, tas viss ir tik vienkārši, jo var ņemties\?!?!
Tie rāmīši, par kuriem te nevienam itkā nav jausmas kāpēc tie ir uzliki ir diezgan vienkārši un saprotami, drīzāk liekas, ka Tev vispār nav nekādas jausmas par to ko runā..
Cilvēkiem augstos amatos ir jāprot sevi kontrolēt, jāprot sevi pasniegt un reprezentēt caur sevi savu valsti, tāpēc nevar atļauties nekādu nolaidību un izklaidību.
Tas var ļoti sarežģīt dzīvi neievērojot etiķeti augstās aprindās.. kāpēc?? Lūk daži piemēri: citviet žestikulējot ar OK zīmi tas nozīmē "SUPER", citur tas ir rupjš apvainojums, citviet māšana horizontāli ar galvu nozīmē jā, citviet īkšķa pacelšana uz augšu nozīmē seksuāla rakstura apvainojumu, vakariņojot restorānā cilvēks nezinot ir novietojis dakšiņu un nazi vienu otram blakus uz labās šķīvja malas, kas pēc etiķetes nozīmē, ka cilvēks ir paēdis, līdz ar to viesilis paņem šķīvjus, kat cilvēks vēl nav paēdis, piemēram, sieviete nezinot, ka rokassomiņu restorānā uz grīdas neliek - to ir izdarījusi, pēc kā viesmīlis paklūp. Bieži politiķi neizkoptā stājā, valodā, mīmikā, gaitā un pat smaidā netīši rada sliktu iespaidu par sevi un savu valsti, katu patiesībā ir visai gaišs un jauks cilvēks..
Tas viss ir tik sasodīti vienkārši un saprotami, nesaprotu, kas jums nav skaidrs?!?!
vēl 1 piemērs, ko vēsturē mācīja visiem.. Ka runājot ar vadoņiem sasveicinoties vienmēr bija jāpaceļ cepure un jānoliec galva un jāveic īpašs reveranss, tas tāpēc, ka katrai šķirai bija noteikts matu griezums un īpašs reveranss, pēc kā vadonis zināja ar kādas pakāpes cilvēku runā..
akdievs, tas viss ir tik vienkārši, jo var ņemties\?!?!
atbildēt
-10
Zapte >> FoxyLady
30.10.2009 12:05
1) te nav runa par etiķeti, pieklājību utt., bet par apģērba stilu!!!
2) apnicis, ka tiek uzskaīts - esi uzvalkā = tātad ar tevi vērts runāt, neesi = stulbenis.
3) Dome ir pašvaldības, nevis valsts iestāde.
3) "šis āmurgalva politikā" Liepājā vismaz kaut ko dara - radījis super restorānu, viesnīcu, klubu, attiecīgi izklaides iespējas, tūristu interesi, darba vietas, festivālu norises vietas utt.
4) es nekad mūžā lietišķu kostīmu neesmu uzvilkusi, man ir savs, diezgan māksliniecisks stils. Strādāju vadošā amatā, esmu tikusies ar daudzām "svarīgām" personām, un nevienai kaut kā nav bijis svarīgi, ka man mugurā ir nevis tizls kostīms un gēla nagi, bet gari, raibi svārki un krāsaina šalle. Svarīga ir mana kompetence, profesionalitāte, idejas.
5) Kaut kā arī Ēriku Stendzenieku, piemēram, uzvalkā staigājam neredzu... Un vēl dažu labu zināmu, cienījamu personu. Cik gan jābūt aprobežotam, lai uzskaītu - ja tev mugurā lietišķas drēbītes, tātad esi gudrs!!! Ak tev nav? Izdomājam noteikumus! Visiem jābūt vienādiem! Neviens nedrīkst izcelties! Nekādas individualitātes! Pelēkā masa rullē!
2) apnicis, ka tiek uzskaīts - esi uzvalkā = tātad ar tevi vērts runāt, neesi = stulbenis.
3) Dome ir pašvaldības, nevis valsts iestāde.
3) "šis āmurgalva politikā" Liepājā vismaz kaut ko dara - radījis super restorānu, viesnīcu, klubu, attiecīgi izklaides iespējas, tūristu interesi, darba vietas, festivālu norises vietas utt.
4) es nekad mūžā lietišķu kostīmu neesmu uzvilkusi, man ir savs, diezgan māksliniecisks stils. Strādāju vadošā amatā, esmu tikusies ar daudzām "svarīgām" personām, un nevienai kaut kā nav bijis svarīgi, ka man mugurā ir nevis tizls kostīms un gēla nagi, bet gari, raibi svārki un krāsaina šalle. Svarīga ir mana kompetence, profesionalitāte, idejas.
5) Kaut kā arī Ēriku Stendzenieku, piemēram, uzvalkā staigājam neredzu... Un vēl dažu labu zināmu, cienījamu personu. Cik gan jābūt aprobežotam, lai uzskaītu - ja tev mugurā lietišķas drēbītes, tātad esi gudrs!!! Ak tev nav? Izdomājam noteikumus! Visiem jābūt vienādiem! Neviens nedrīkst izcelties! Nekādas individualitātes! Pelēkā masa rullē!
atbildēt
+2
krelle >> Zapte
30.10.2009 12:22
Piekrītu. Tas stulbais steriotips par apģērbu ir jāizskauž. Nē nui nedomāju, ka deputāts trenuškās baigi labi izskatās, bet, es domāju, ka viņa intelekts un darba kvalitāte nemainīsies, ja viņš/ viņa uzgērbs kaut ko brīvāku.
atbildēt
+5
eseseseseseses >> krelle
30.10.2009 14:34
nu ja pavisam godiigi, tad sajaa gadiijumaa iipasi peec intelekta neozj..jociigs tipins, manupraat, ar kaut kaadaam seksuaalaam novirzeem...
bet man personiigi uzvalcinju/kostiiminju dresskods patiesiibaa pat loti labi patiik...
bet man personiigi uzvalcinju/kostiiminju dresskods patiesiibaa pat loti labi patiik...
atbildēt
+27
FoxyLady >> Zapte
30.10.2009 15:00
Es runāju par etiķeti tik daudz, lai paskaidrotu kāpēc ta sir tik nozīmīgi.. Tas ka Tu nenēsā kostīmu savā vadošajā amatā ir Tavas tiesības, arī mana māsa Swedbankā uz darbu nenāk oficiālās drēbēs, bet gan pietikami pieklājīgās džinsās un blūzītēs - un neviens viņu nenosoda un tas ir normāli.. individuālā uzņēmumā var būt individuāla attieksme.
Bet runa iet par valstsa iestādi.. Neesi nekad iedomājusies par to, kāpēc visās valsts iestādēs ir jāvalkā vienoti kostīmi, jāievēro noteikumi..? Jo tas nav privātuzņēmums - tā ir valsts iestāde, kas prezentē valsti - LAtvijas Pasts, Latvijas Dzelzsceļš, Slimnīcas, Policija - un kur nu vēl DOME!!!
Un nepin šeit iekšā Stendzenieku, lūdzu, jo viņš ir mākslinieks un nestrādā domē..
Kā arī kas tas par sviestu par GĒLA nagiem?!?! Neviens nedrīkst izcelties ar spilgtiem un izlecošiem nagiem - to māca etiķete.
Un neviens nesaka, ka cilvēks, kuram nav mugurā uzvalks nav sarunas vērts - jā lūdzu, ikdienā ej un izrādi savu būtību cik vien vēlies staigājot savos puķainajos svārkos, bet biznesā, politikā un plašākā saskarsmē - TĀ IR TIKAI CIEŅAS IZRĀDĪŠĀNA PRET APKĀRTĒJIEM!!!!
Bet runa iet par valstsa iestādi.. Neesi nekad iedomājusies par to, kāpēc visās valsts iestādēs ir jāvalkā vienoti kostīmi, jāievēro noteikumi..? Jo tas nav privātuzņēmums - tā ir valsts iestāde, kas prezentē valsti - LAtvijas Pasts, Latvijas Dzelzsceļš, Slimnīcas, Policija - un kur nu vēl DOME!!!
Un nepin šeit iekšā Stendzenieku, lūdzu, jo viņš ir mākslinieks un nestrādā domē..
Kā arī kas tas par sviestu par GĒLA nagiem?!?! Neviens nedrīkst izcelties ar spilgtiem un izlecošiem nagiem - to māca etiķete.
Un neviens nesaka, ka cilvēks, kuram nav mugurā uzvalks nav sarunas vērts - jā lūdzu, ikdienā ej un izrādi savu būtību cik vien vēlies staigājot savos puķainajos svārkos, bet biznesā, politikā un plašākā saskarsmē - TĀ IR TIKAI CIEŅAS IZRĀDĪŠĀNA PRET APKĀRTĒJIEM!!!!
atbildēt
+17
krelle >> eseseseseseses
30.10.2009 15:04
Ka tik man neliek valkāt tizlos kostīmiņus, kas neatbilst manai būtībai un dvēseles stāvoklim, un arī gaumei! Man ir labi tādā ziņā, ka es necepjos par to, ko kurš ģērbj un cik tievs vai resns ir. Mani tas maz uztrauc, bet patiesībā ļoti svarīgs ir cilvēka intelekts un prāta spējas. Par šo te džeku un viņa IQ neņemos spriest-neesmu satikusi, runājusi, tā ka nezinu.
atbildēt
+3
Zapte >> krelle
30.10.2009 17:28
Ne gluži, ne gluži! :)
bet tomēr, Foxy, nesaprotu - tas nozīmē, ja es ar kādu satiekos puķainos svārkos būdama, izrādu necieņu? aj akostīmā - ta uzreiz ir cieņas izrādīšana? ;)
bet tomēr, Foxy, nesaprotu - tas nozīmē, ja es ar kādu satiekos puķainos svārkos būdama, izrādu necieņu? aj akostīmā - ta uzreiz ir cieņas izrādīšana? ;)
atbildēt
+27
Zapte >> Zapte
30.10.2009 17:29
Sorry, atbilde bija Lī :)))
atbildēt
-10
FoxyLady >> Zapte
30.10.2009 18:45
Nē, tas, ka Tu aizej uz kafūzi ar draugu puķainos svārkos ir tikai forši, jo tā ir ikdiena un ikdienā ir jābūt brīvam, bet uzstājoties plašākas publikas priekšā, tiekoties ar svarīgiem cilvēkiem un prezentējot valsti vai kādu uzņēmumu utt - tā gan būtu necieņa. Etiķete itin nemaz tik ļoti neiegrožo cilvēkus, ja visu zina un ievēro tas ātri kļūst pašsaprotami un vienkārši. Un man ir milzīgs prieks redzēt lielos uzņēmumos un ofisu rajonos sakopušos cilvēkus, nospodrinātām kurpēm, izgludinātiem krekliem, saķemmētiem matiem, atturīgiem aksesuāriem.. tas viss audzina raksturu, kultūru un disciplīnu..
Nez kāpēc skolotājiem skolās ir noteiktas robežas kā drikst sevi izpaust?? Tas taču būtu vienkārši drausmīgi, ja skolotāji atļautos ģērbties kā gangsteri, panki vai goti..
Nez kāpēc skolotājiem skolās ir noteiktas robežas kā drikst sevi izpaust?? Tas taču būtu vienkārši drausmīgi, ja skolotāji atļautos ģērbties kā gangsteri, panki vai goti..
atbildēt
-8
skolotājs >> FoxyLady
30.10.2009 19:41
Man ir ļoti veicies, ka mani neiegrožo un neierobežo, vadība neliek ģērbt tikai uzvalkus. Tu esi mācijusies kaut kādā tirānu skolā,. Tāpēc arī priekštats ir tāds- skolotājs/ja tas ir cilvēks pelēkā kostīmā un ar brillēm, vēl arī baigā kārpa uz deguna. Tik aprobežoti un primitīvi, drausmas. Tava domāšana un aprobežotība ir fenomenāla- tev tāda kastītes domāšana, viss ir ielikts rāmjos un standartos, tik neradoši, nekreatīvi, individualitāti apspiež. Kā mēs varam gribēt, lai skolēni ir radoši, ja paši esam rāmīšu domātāji? Man patīk, ka mūsu jaunās skoplotājas nāk uz skolu tā, kā ir ērti- džinsas, T- krekli, vai arī romantiski tērptas, atkarībā no emocionālā stāvokļa, vai arī vīrieši, ja patīk, apsien lakatiņu ap galvu. Un, vissuperīgākais ir tas, ka skolēni vērtē ne jau apģērbu, vai etiketi, bet to, ko pasniedējs sniedz, māca. Tev ļoti nepaveicās!!!!
atbildēt
+10
FoxyLady >> skolotājs
30.10.2009 20:05
Es neesmu mācījusies nekādā tirānu skolā. Esmu mācījusies privātskolā, kur pat tādu noteikumu kā parastā skolā vispār nebija, tākā es zinu kādi izlaisti bērni izaug, kad viņiem vispār nav nekādu pienākumu un atbildības.
Kāpēc gan skolotājam būtu jānāk katru dienu pelēkos kostīmos?! Tas jau nu lūk ir jūsu pašu aprobežotais uzskats! Pat konservatīvs apģērbs var būt interesants, ja neaprobežojas ar melnām biksēm un žaketi.
Skolotājiem noteikumi ir daudz brīvāki, tomēr tādi pastāv, jo skolotāji piemēram nedrīkst nākt uz skolu piespīlētos legingos, blūzēs ar dziļiem dekoltē.. Bet neviens viņiem neliedz izpausties. Nevajag tagad visu pārspīlēt.
Un skola nav tā vieta, kur jāizpaužās ar apģērbu, pilnīgi atbalstu skolas uniformas - bērniem skolā jāizpaužas ar savām zināšanām un darbiem, nevis ārišķībām.
Kāpēc gan skolotājam būtu jānāk katru dienu pelēkos kostīmos?! Tas jau nu lūk ir jūsu pašu aprobežotais uzskats! Pat konservatīvs apģērbs var būt interesants, ja neaprobežojas ar melnām biksēm un žaketi.
Skolotājiem noteikumi ir daudz brīvāki, tomēr tādi pastāv, jo skolotāji piemēram nedrīkst nākt uz skolu piespīlētos legingos, blūzēs ar dziļiem dekoltē.. Bet neviens viņiem neliedz izpausties. Nevajag tagad visu pārspīlēt.
Un skola nav tā vieta, kur jāizpaužās ar apģērbu, pilnīgi atbalstu skolas uniformas - bērniem skolā jāizpaužas ar savām zināšanām un darbiem, nevis ārišķībām.
atbildēt
+5
gaga >> FoxyLady
30.10.2009 21:38
nu sorry, beibe, neviens cits izņemot tevi te neko nepārspīlē. Tik daudz pārpratumu un neprecīzu izteikumu tavā rakstītajā. pirmā dzirdēšana par legingiemun dekoltēr. kO TAD TAVĀ IZPRATNĒ NOZĪMĒ DZIĻŠ DEKOLTĒ? Mudurpusē, kad jau asshole lien ārā, vai priekšpusē, kad pupi veļas laukā? kaut kāda galīgi nesavākta un pretrunīga esi. Solīdi un atbilstoši etiķetei- tas ir garlaicīgvi. Tie, patiešām ir pelēki, melni, zili uzvalciņi un pieskaņotas kaklasaites, protams, klasiskas. Beidz viereiz dirst par tēmēm, kuras nesajēdz. Un beidz visu laiku reklamēt sevi. You make me sick!
atbildēt
-13
desa >> FoxyLady
30.10.2009 21:43
Piekrītu par uniformām, bet tad, kad man tāda bija (es jau vēl mācījos padomijas laikos). man tā zilā krāsa drausmīgi riebās. Man, radošai būtne, tā škita šausmīga. man tie rāmji nepatika. es vienmēr esmu uzskatījusi, ka ne jau apgerbs izdaiļo cilvēku, bet tērpam jābūt tādam, kas rada komfortu, liek justies ērti un nav traucēklis, neliek saspringt- ka tik kaut kas nav kārtībā. Jā, un skolā es protestēju pret uniformām ar draudzeni ģērbām sākumā košas jakas (ziemā skolā bija auksti), pēc tam arī svārkus, tad arī džīnas. Tā, ka tā uniformu padarīšana ir varen strīdīgs jautājums. No vienas puses- jā vajadzīgs- saliedē un disciplinē skolēnus, bet tad tam jābūt modernam un mūsdienīgam. Tīņi ir kaprīzi
atbildēt
-25
FoxyLady >> gaga
30.10.2009 23:26
Nu īpaši nezinātājiem atklāšu, ka dziļš dekoltē nozīmē to, ka ir redzama krūšu līnija.. Nav nemaz garlaicīgs klasiskais stils, var vilkt kostīmus sarkanā, dzeltenā, oranžā krāsā, ar īpašiem stila elementiem, volāniem, brošām.. Un arī mūsdienās uzvalki ir ļoti stilizēti, tāpat kā krekli un kaklasaites, kuras vīrieši drīkst nēsāt ar apdrukām un zīmējumiem..
Uhh.. un nerunā man te, ka es neko nesajēdzu par šo tēmu, etiķeti jau nu es tiešām ļoti labi pārzinu.
Uhh.. un nerunā man te, ka es neko nesajēdzu par šo tēmu, etiķeti jau nu es tiešām ļoti labi pārzinu.
atbildēt
-8
FoxyLady >> desa
30.10.2009 23:31
Padomijas laikos viss bija garlaicīgs. Kādas mūsdienās ārvalstīs ir uniformas - vienkārši lieliskas un tas atrisina daudz problēmu - bērnus nespēj vērtēt pēc finansiālā stāvokļa, ieaudzina disciplīnu, atrisina problēmu ko vilkt mugurā, un bērni nav pilnīgā patvaļā - kādus briesmīgi ģērbtus bērnus tagad skolās var redzēt - zēni ar nošļukušām biksēm, meitenes ar biksēm, kas nosedz tikai pusi dibena, krūtis kūleņo no blūzes.. tas ir labāk? Lūk kāda patvaļa iestājas, kad nav noteikumu..
atbildēt
-21
anniņa >> FoxyLady
31.10.2009 03:02
Varbūt tas, ka Tev šķiet, ka labi pārzini etiķeti Tev arī traucē spriest par lietām, kuras ir ārpus šīs "etiķetes"? Protams, dažādām auditorijām sevi ir jāpasniedz dažādi, bet nedaudz asuma pareizā laikā un vietā tikai un vienīgi ikdienu padara krāšņāku. Tiešām nesaprotu kas šeit analizējams, jo izlēcēji būs vienmēr un visur, un, ja kaut pietuvināti pazītu šo tipu, nemaz šāda diskusija pat neizveidotos.
atbildēt
-11
FoxyLady >> anniņa
31.10.2009 09:04
man vienalga vai es viņu pazīstu vai nē, domē ir jābūt pienācīgā apģērbā - tā piedien un visi to ļoti labi saprot, tāpat kā ar uzvalku nepiedien braukt piknikā - kas tur tik sarežģīts?! Aizejiet satiecieties ar Anglijas Karalieni puķainos svārkos un attaisnojieties, ka tas ir "assumiņam" - tas taču ir vājprāts.
atbildēt
-1
zibenszellis >> FoxyLady
31.10.2009 10:31
Tāms, kas ir īpaši neizglītotas modes jautājumos, atklāšu- dekoltēir gan priekšpusē, hgan mugurpusē. dahh
neko nejēdzun nepļurpini. apdrukātas kaklasaites iz jau ārpus pieņemamajām etiketes normām, ja jau tu tik strikti vērtē. Tā lūk.
vispār, ko te ar tizleni tādu var diskutēt- aprobežota, načitannā tupele esi, kas patiesu dzīvi nav redzējusi, tikai grāmatās vai internetā ir lasījusi. nav koi man te laiku ar tevi tērēt. turpini vien tālāk klabināties
neko nejēdzun nepļurpini. apdrukātas kaklasaites iz jau ārpus pieņemamajām etiketes normām, ja jau tu tik strikti vērtē. Tā lūk.
vispār, ko te ar tizleni tādu var diskutēt- aprobežota, načitannā tupele esi, kas patiesu dzīvi nav redzējusi, tikai grāmatās vai internetā ir lasījusi. nav koi man te laiku ar tevi tērēt. turpini vien tālāk klabināties
atbildēt
0
ZIBENSZELLIS >> FoxyLady
31.10.2009 19:12
Nekā, tu atkal esi nonākusi pretrunā ar sevi. Tā, ka turpini tik dzīvot savā garlaicīgajā pasaulē, turpini domāt, ka kaut ko zini. Lai tev labi klājas un, ceru, nekad tevi nesatikt un neredzēt.
Par puķainiem svārkiem- pati karaliskās ģimenes pārstāve tādus valkā tiekoties ar citiem augsdzimušajiem. Da, ko es te ar tevi laiku tērēju, tādu kā tevi, nekas neizmainīs- turpini tik tādā garā- aprobežotā
Par puķainiem svārkiem- pati karaliskās ģimenes pārstāve tādus valkā tiekoties ar citiem augsdzimušajiem. Da, ko es te ar tevi laiku tērēju, tādu kā tevi, nekas neizmainīs- turpini tik tādā garā- aprobežotā
atbildēt
-24
FoxyLady >> ZIBENSZELLIS
31.10.2009 20:11
Nevienā pretrunā neesmu nonākusi! Otra lieta - protams, ka Elizabete II nēsā arī puķainus svārkus, ko etiķete arī māca - katras drēbes pieskaņot attiecīgai situācijai. Piemēram, ar konservatīvu kostīmu nepiedien doties piknikā vai dārza ballē, tādos pasākumos ir jānēsā kaut kas brīvāks. Bet parādi man kaut 1 foto, kur Elizabete II ir kādā politiskā pasākumā tērpusies brīva stila svārkos puķainos un ES NOCIRTIŠU SEV LABO ROKU UN MANIKOMENTĀRI ŠEIT VAIRS NEPARĀDĪSIES. ;)
atbildēt
-12
zz >> ZIBENSZELLIS
01.11.2009 16:12
http://img2.allposters.com/images/MMPH/263831.jp
http://www.themonkeycage.org/queenelizabeth2.bmp
nezinu, cik plandoši tie svārki, bet, pieļauju, ka gara, kupla vakarleita. tu jau neko neminēji par krāsām un stiliem.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b2/Queen_Elizabeth_II_and_Prince_Phili p_visiting_NASA,_May_8,_2007.jpg/620px-Queen_Elizabeth_II_and_Prince_Phili p_visiting_NASA,_May_8,_2007.jpg
nu kaut kā tā. zini, bija interesanti papētīt foto. tā ka, turi solījumu
http://www.themonkeycage.org/queenelizabeth2.bmp
nezinu, cik plandoši tie svārki, bet, pieļauju, ka gara, kupla vakarleita. tu jau neko neminēji par krāsām un stiliem.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b2/Queen_Elizabeth_II_and_Prince_Phili p_visiting_NASA,_May_8,_2007.jpg/620px-Queen_Elizabeth_II_and_Prince_Phili p_visiting_NASA,_May_8,_2007.jpg
nu kaut kā tā. zini, bija interesanti papētīt foto. tā ka, turi solījumu
atbildēt
+20
zibenszellis >> FoxyLady
01.11.2009 17:34
nu, nu, kas ta nu? savās pretrunās sapinies, ko? nav ko tagad gurdi di... un runāt par zeltu un mēsliem. palasi pati, ko rakstīji (nevis to, ko biji ar to domājusi, bet kā tas tev drukātā variantā sanāxca). tu uzdrukāji par puķainiem svārkiem, neko par stilu, audumu utt neminēji. tā, ka muti ciet un pazūdi.
Zini, gudrs cilvēks ir tāds, kurš arī ne tik gudram spēj paskaidrot, lai tas saprot: redzoi, tev nesanāk, tā ka piebiedrojies tam bariņam, kas nav ar prātu apveltīti.
īsāk, mele un liekule. tā arī domāju, ka savu doto vārdu neturēsi. nekas, esmu pacietīgs, sagaidīšu, kad tu nozudīsi vai arī iemācīsies izteikties tā, lai nenonāc pretrunās un neesi divkose.
tupele. eat my shorts!!!!!!!!
Zini, gudrs cilvēks ir tāds, kurš arī ne tik gudram spēj paskaidrot, lai tas saprot: redzoi, tev nesanāk, tā ka piebiedrojies tam bariņam, kas nav ar prātu apveltīti.
īsāk, mele un liekule. tā arī domāju, ka savu doto vārdu neturēsi. nekas, esmu pacietīgs, sagaidīšu, kad tu nozudīsi vai arī iemācīsies izteikties tā, lai nenonāc pretrunās un neesi divkose.
tupele. eat my shorts!!!!!!!!
atbildēt
-22
FoxyLady >> zz
01.11.2009 20:10
Varbūt labāk atsūti man vēstulē tos linkus, jo no komentāriem man veras vaļā tikai viens foto..
Un mēs ļoti labi zinām par ko es runāju - bet tajā bildē karalienei ir mežģīņu kleita - kas ir etiķetes normās..
es atbildēju uz Zaptes komentāru:
4) es nekad mūžā lietišķu kostīmu neesmu uzvilkusi, man ir savs, diezgan māksliniecisks stils. Strādāju vadošā amatā, esmu tikusies ar daudzām "svarīgām" personām, un nevienai kaut kā nav bijis svarīgi, ka man mugurā ir nevis tizls kostīms un gēla nagi, bet gari, raibi svārki un krāsaina šalle. Svarīga ir mana kompetence, profesionalitāte, idejas.
un Zibenszellim, kurš tā apgalvo, ka pati karaliene neievēro etiķeti tiekoties ar augstmaņiem..
Nu lūdzu - parādiet man kaut 1 bildi ar karalieni, kur viņa neievēro etiķeti pasākumā, kur tas ir jādara, lūdzu..?
Un mēs ļoti labi zinām par ko es runāju - bet tajā bildē karalienei ir mežģīņu kleita - kas ir etiķetes normās..
es atbildēju uz Zaptes komentāru:
4) es nekad mūžā lietišķu kostīmu neesmu uzvilkusi, man ir savs, diezgan māksliniecisks stils. Strādāju vadošā amatā, esmu tikusies ar daudzām "svarīgām" personām, un nevienai kaut kā nav bijis svarīgi, ka man mugurā ir nevis tizls kostīms un gēla nagi, bet gari, raibi svārki un krāsaina šalle. Svarīga ir mana kompetence, profesionalitāte, idejas.
un Zibenszellim, kurš tā apgalvo, ka pati karaliene neievēro etiķeti tiekoties ar augstmaņiem..
Nu lūdzu - parādiet man kaut 1 bildi ar karalieni, kur viņa neievēro etiķeti pasākumā, kur tas ir jādara, lūdzu..?
atbildēt
-14
īsāk >> FoxyLady
02.11.2009 16:22
man b;ūs jāpiekrīt tam, kas par tevi rakstīja
TU ESI STULBA. tas arī viss. arī es tagad tā par tevi domāju. STULBA UN RIKTĪGS SAUSIŅŠ
UN ES (ZIBENSZELLIS) NEKAD, NEVIENĀ BRĪDI , NEVIENĀ TEIKUMĀ NEMINĒJU, KA KARALIENE NEIEVĒRO ETIĶETI. PALASI VĒLREIZ
STULBĀ
TU ESI STULBA. tas arī viss. arī es tagad tā par tevi domāju. STULBA UN RIKTĪGS SAUSIŅŠ
UN ES (ZIBENSZELLIS) NEKAD, NEVIENĀ BRĪDI , NEVIENĀ TEIKUMĀ NEMINĒJU, KA KARALIENE NEIEVĒRO ETIĶETI. PALASI VĒLREIZ
STULBĀ
atbildēt
-17
jap
30.10.2009 10:12
ha ha reāls kekss! :D
atbildēt
0
PenelopeMillere
30.10.2009 12:04
stilīgākā fotogalērīja kāda vien no augsto amatpersonu piedāvājuma redzēta. Rozes plikās, dūmakā tītās meitenes nobāl.
dievs vien zin kā tur īsti tai liepājā lietas kārtojas, bet varbūt nemaz nav tik slikti, ka atnāk viens tāds ērms ala šerifs fonteins un muhļī gaisu seskam deguna priekšā. Vismaz visiem jābūt saspringtiem un uzmanība nedrīks atslābt, jo nekad jau nevar zināt, kad, kur un ko Lorenca kungs savā visatļautībā atkal izdomās izmest. kā nekā tautas vēlēts pārstāvis, neko nevar padarīt, tā tauta lēma, ar to jāsadzīvo un kopā jāstrādā pat ja dikti riebj.
dievs vien zin kā tur īsti tai liepājā lietas kārtojas, bet varbūt nemaz nav tik slikti, ka atnāk viens tāds ērms ala šerifs fonteins un muhļī gaisu seskam deguna priekšā. Vismaz visiem jābūt saspringtiem un uzmanība nedrīks atslābt, jo nekad jau nevar zināt, kad, kur un ko Lorenca kungs savā visatļautībā atkal izdomās izmest. kā nekā tautas vēlēts pārstāvis, neko nevar padarīt, tā tauta lēma, ar to jāsadzīvo un kopā jāstrādā pat ja dikti riebj.
atbildēt
0
eseesseseses
30.10.2009 13:24
tam dzekam izzinja par pieskaitaamiibu ir?
iekomenteesu tikai dazus punktus - 'aizliegt urineet sabiedriskajās tualetēs' - nu ja taa un arii uz ielas nedriikst, tad deputaats viennoziimiigi lobee vieteejos restoraanus un baarus, jo, lai aizietu un nokaartotu savas dabiskaas vajadziibas aarpus maajas, kaut kas sajaas iestaadees buus arii jaanopeerk...
'aizliegt skatiities pornu' - jociigi, ka saads ierosinaajums naak no cilveeka, kurs pats kaa tikko no soft-porn-movie' izkaapis izskataas..
vispaar jautri vinjiem tur tai liepaajas domee iet - vai tik uz turieni taa muuziigaa plikne lily netaisiijaas kandideet? ko tad nepieneema, ierakstiitos perfekti!
iekomenteesu tikai dazus punktus - 'aizliegt urineet sabiedriskajās tualetēs' - nu ja taa un arii uz ielas nedriikst, tad deputaats viennoziimiigi lobee vieteejos restoraanus un baarus, jo, lai aizietu un nokaartotu savas dabiskaas vajadziibas aarpus maajas, kaut kas sajaas iestaadees buus arii jaanopeerk...
'aizliegt skatiities pornu' - jociigi, ka saads ierosinaajums naak no cilveeka, kurs pats kaa tikko no soft-porn-movie' izkaapis izskataas..
vispaar jautri vinjiem tur tai liepaajas domee iet - vai tik uz turieni taa muuziigaa plikne lily netaisiijaas kandideet? ko tad nepieneema, ierakstiitos perfekti!
atbildēt
0
Eucalyptus
30.10.2009 21:49
mulkis
atbildēt
0
Komentāri [41]
Uz rakstu ››Mēneša PIKANTUMS
[]
Mēneša VIDEO
[]
Mēneša GALERIJA
[]
Mēneša KOMENTĀRS
28 gadu vecumā mūžībā aizsaukts Latvijas hokejists, vienīgās zelta medaļas ieguvējs Augusts Valdis Vasiļonoks
autors:Grēta
komentars:
RIP. Šausmīgi