Rīgā notiks Otrais Baltijas valstu Ziemassvētku vecīšu salidojums

In Memoriam. Par aktieru otro mammu mīļi dēvētā Anna Eižvertiņa

MĀRIS ĀBOLIŅŠ 15.06.1963 - 05.11.2024. Gundara Āboliņa jaunākais brālis In Memoriam

Mūziķis Andris Ābelīte Rīgā, ar savu auto notriecis deviņgadīgu zēnu

Mūziķis Andris Ābelīte Rīgā, ar savu auto notriecis deviņgadīgu zēnu

11.februārī pazīstamā mūziķa bijušā grupas " Labvēlīgais tips" dalībnieka Andra Ābelītes vadītā automašīna "Nissan Micra" Rīgā uz gājēju pārejas notrieca deviņgadīgu zēnu.

10.03.2009 12:02

Komentāri [67]

Lapa:  1  2  3 Uz rakstu ››
e.d.s. 10.03.2009 12:08
Lai kā ari nebutu, ta ir gājēju pareja un pie tam tas ir berns! Abelīte soreiz būs vainīgs, lai ko ari viņš neteiktu!
Rems  >>  e.d.s. 10.03.2009 13:17
Godīgi sakot viņš var arī nebūt vainīgs, jo gājējiem arī ir jāievēro distance kādā attālumā ir mašīna no gājēju pārejas!
Jālasa ir ceļu satiksmes noteikumi arī!
Anete 10.03.2009 12:23
Besi ārā jau shitās situācijas!!!!Gājēji arī ir labie, ne pa labi, ne pa kreisi, tik dui pāri.....ja tur ir gājēju pāreja, tas nenozīmē ka uzreiz drikt iet pāri!Nevar vienmēr arīshoferis tik ātri apstāties....sevišķi ziemā!!!jārēķinās ir vienam ar otru!
vecmāmiņa >> Anete 10.03.2009 12:31
interesanti,kā tu bērnam mācīsi:kad īsti var iet pāri!!!pagaidi,kad visas mašīnas aizbrauks un tad vēl pagaidi,vai vēl kādam labpatiksises braukt utt.Var saprast,ka pati esi autovadītāja,jo autovadītāji-vairums-ir ļoti neiecietīgi.
no manis >> Anete 10.03.2009 13:04
nē, mīļā, gājēju pāreja nozīmē gan to, ka drīkst iet pāri. Tāpēc jau viņa ir PĀREJA. Turklāt šinī gadījumā nekāds 'uzreiz' nav bijis - 1.autiņš taču jau bija apstājies.
Anete >> no manis 10.03.2009 13:10
Es jau neaizstāvu šoferus!!!!pati vienmēr apstājos....bet drusciņ, tomēr vajadzētu paskatīties apkār!Kaut arī ir gājēju pāreja!Ir kadri, kas iedomājas, ka vinjiem nav jāstājas un jālaiž gājējs un to nekad nedarīs!!!Tapēc varbūt vajag padomāt par savu veselību, acīmredzot visi notiekošie negadījumi, nav mācība, ne vienai pusei, ne otrai!
Rems  >> Anete 10.03.2009 13:16
Pilnīgi piekrītu! Jo ir gadījumi redzēti, ka pēkšņi cilvēks skrien pāri gājēju pārejai kad mašīna ir aptuveni 2m attālumā!
Rems  >> vecmāmiņa 10.03.2009 13:27
Cieni citus uz ceļa un citi cienīs Tevi uz ceļa, nu nav jau bērnam jāmāca iet pāri, tad kad viņš var saprast, ka viņu notrieks
Rems  >> no manis 10.03.2009 13:29
jā viens bija apstājies, bet kurš viņš bija tas autiņš, tas kas blakus brauca, tas kas pa priekšu brauca, tas kas brauca aiz muguras, vai tas kas piebrauca pēc 1min. Tas viss ir pierādījumi un taktiskums!
Man ir patiesi žēl bērna un šofera, bet vainot nevienu nevar kamēr nav pierādīta vaina, šeit nevar dominēt cilvēkresursa stāvoklis!
sanej 10.03.2009 12:24
Vot..cik tādi negadījumi daudz!Parasti tā arī ir viens šoferis palaiž-otrs nē.
icelips 10.03.2009 12:53
Nju taa kaa ir arii liecinieks, tad policija arii noteiks vainiigo, tachu pie gaajeeju paareejas vadiitaajiem buutu jaaskataas un jaapiebremzee, un protams, ka vecaakiem interesee nauda, jo vinjiem nebuutu taadi izdevumi, ja beerns buutu vesels, par ko gan te briiniities
saule 10.03.2009 12:54
Ta ir loti biezi redzeeta situacija,ka viens autovaditajs apstaajas, bet otrs iedomajas,ka ir lielaaks un varenaaks par citiem un uz vinu tas neattiecas!Ja Abelite pats butu cietusa berna teva vieta, tad diez vai vins teiktu, ka berns UZ GAJEJU PAREJAS ieskrejis automasinai sanos!
Anete 10.03.2009 13:06
Pie vainas ir arī mūsu braukšanas kultūra.....var arī teikt, ka tādas vispār nav!!!Viens krutāks par otru!Ārzemēs, ja gājējs stāv pie gājēju pārejas neviens nestājas, bet kā uzliek kāju virsū, tūlīt visi apstājas....bet mums jau līdz tam līmenim vispār netikt!
Rems  >> Anete 10.03.2009 13:14
Pie mums arī ir tā, bet ir daudzi kas nemaz neskatās un tikai soļo kā ierauga gājēju pāreju! Bet nepadomā to, ka mašīna arī nevar apstāties uz reiz, jāskatās arī uz laika apstākļiem!
Anete >>  Rems 10.03.2009 13:16
Pilnībā piekrītu!!!!!
eseseseeseseseseses >> Anete 10.03.2009 14:45
anete, beidz slavinaat taas aarzemes, taapat tur ir gan pieklaajiigi, gan nepieklaajiigi vadiitaaji, taa ari pie mums - vienos 90% es apstaajos, ja gaajeejs pat kaaju nav uzlicis uz brauktuves. un taapat kaa tu par vadiitaajiem lamaajies, es lamaajos par tiem stulbajiem gaajeejiem, kuri pat neskatoties dur paari un man ir jaaliek pa bremzeem ka sviikst. cilveeki vienkaarsi nesaprot, ka, piemeeram, uz slideniem celiem nav nemaz tik viegli strauji nobremzeet vai arii ja ir luksofors un gaajeeju paareja, tad ir jaaskataas uz luksofora gaismaam nevis - seit ir paareja, man prieksroka, es eju..
Rems 10.03.2009 13:13
Nemāku spriest šajā lietā, jo jāgaida ir eksperta slēdziens, bet var būt vainīgs gan viens, gan otrs! Bet tik pat labi var būt vainīgs zēna tēvs!
ha >>  Rems 10.03.2009 14:35
tev kaads vispaar prasiija spriest ,spriedeej ?
jā, vainīgs tēvs >>  Rems 10.03.2009 14:37
jā, zēna tēvs un māte vainīgi. Māte visvairāk, jo dzemdēja
Rems  >> ha 10.03.2009 14:59
Protams, Tu man prasīji!
Rems  >> jā, vainīgs tēvs 10.03.2009 15:00
Cilvēks, kas vēlās izspiest naudu vienmēr kladzina un jauc pierādījumus, izskatās, ka ar likumu Jūs "jā, vainīgs tēvs" nedraudzējās
PenelopeMillere 10.03.2009 13:33
nu vot, koks ar diviem galiem. Kam ticēt, kam nē1 Nav mazums redzēti tādi stūrmaņi, kam pofig ir uz ietves cilvēks vai nē, tā pat arī bēneļi trako un dīdās gar ceļmalu...un apvidniekam jau grūti pāri redzēt bērneli tipinam pa gājēju pāreju. Un sen visiem zināms, ka ir arī tādi vecāki, kurus interesē tikai nauda, ko iespējams iekasēt uz nelaimes pamata! Lai skaidrojas policija!
Stormbringer 10.03.2009 13:46
Pirmkart, pie gajeeju parejas ir jasamazina atrums un jabuut uzmaniigam. Neuzskatu ka zeens buutu vainiigs, pat ja izskreejis, pie tam pirmaa mashina vinu laida.
dace_daciite 10.03.2009 13:48
Ja nemaldos Ābelīte apgalvo, ka puika uzskrējis pekšņi mašīnai virsū, kā tad tā otra mašīna paspēja ieraudzīt un apstāties??? Puika salto pārleca pāri otrai mašīnai un iepiļīja Ābelītem sānos??? Auto vadītājam pa gabalu redzot gājēju pāreju jau laicīgi jāsagatavojas, ka kāds var skriet pāri...
Evisa 10.03.2009 14:27
Te kaut kas neštimmē - vispirms rakstīts, ka neatliekamo palīdzību izsaucis apvidus automašīnas vadītājs, bet pēc tam rakstīts, ka Ābelīte pats izsaucis neatliekamo medicīnisko palīdzību!
vietējā 10.03.2009 14:30
Tā pāreja nav diez ko veiksmīga, lai gan labi pārredzama, un ir brīdinošais luksofors.
Pati tur braucu vairākas reizes dienā, un vienmēr noskurinos. Parasti jau gājēji (pārsvarā bērni, jo tur ir krievvalodīgo pamatskola) paskatās, vai šoferis redz viņus un vai mašīna ir spējīga nobremzēt, un tikai tad speras pāri.
Taču, tas nav un nevar būt attaisnojums šoferim.
Varbūt CSDD atkal jālaiž kādas brīdinošas kampaņas šoferiem, ka viņi nav ceļu karaļi, un vietās, kur ir skolas, bērni, veci cilvēki, autobusu pieturas, tur instinktīvi tā kā būtu jāatrauj gāzes pedālis.
Bet, pretīgākais visā šajā ir paša mūziķa rīcība pēc tam.
eseseseseseseseses 10.03.2009 14:38
ja masiina otraa joslaa staaveeja un laida gaajeeju, tad nu vins nekaadi nevareeja 'izlekt' masiinai prieksaa, gaajeejs bija uzsaacis paariet ielu un aabeliitem vins bija jalaiz.. kaut gan no otras puses ir taadas gaajeeju paarejas un gaajeeji, kurus savaadaak kaa par pasnaavniekiem nosaukt nevar (sis gan nav tas gadiijums)..
stella 10.03.2009 15:23
Uz gājēju pārejas notriekts cilvēks-vainīgs vienmēr autovadītājs.
Stormbringer  >> stella 10.03.2009 16:45
Tur nav divu domu
linda 10.03.2009 15:24
mans draugs bija tieši tādā pašā situācijā kā Ābelīte(neredzēja puiku, kurš skrēja pāri gājēju pārejai, lai gan blakus stāvošā smagā mašīna apstājās), bija viņš vainīgs, jo tā bija gājēju pāreja, viņš arī nemaz nenoliedza...

mans draugs toreiz negulēja naktīs, viņš bija kļuvis par robotu un ļoti pārdzīvoja, tie mirkļi bija neizsakāmi smagi...nevienam un nekad nenovēlu, un ne jau bailes bija par naudu, kas jāmaksā, bet gan par puikas veselību...

arī mūsu gadījumā vecāki sāka pieprasīt naudas summu, kuras mums vienkārši nebija-10 000 LVL, tādēļ, ka bernam radās "itkā" paliekošas sekas(kuras pēc tam kaut kur pagaisa)...māte teica, ka viņa jau neko, to visu pieprasa vīrs-bērna tēvs un jāpriecājas, ka viņš vēl nenāk un nenogalina...vēlāk izradījās, ka tēvs vispār nebija neko tādu teicis, vienkārši māte nolēma iežēlināt, iebaidīt utt...

protams un pats par sevi saprotams, ka mans draugs apmaksāja visas zāles, kuras uz to brīdi neapmaksāja valsts...un arī piedāvāja moralo atlīdzību, bet ne 10 000 LVL(atkārtošos,mums vienkārši nebija tādas naudas)

Manuprāt, tomēr tā ir vislielākā nelietība mēģināt iedzīvoties uz sava bērna veselības, dzīves...piedodiet, ka tik skarbi, bet ar ko vecāks tādā gadījumā labāks par vainīgo šoferi?
Surr 10.03.2009 15:31
Kā jau citur pie šī raksta komentērju - neredzu problēmu - ārstēšanās izdevumus jāpmaksā OCTA, morālo kaitējumu var mēģināt piedzīt caur tiesu. Ja OCTA atzīs Ābelīti par vainīgu rupjā neuzmanībā - tā pēc tam ierubīs regresa prasību, un izmaksāto summu Ābelītis atmaksās OCTAI.

diemžēl dikti jau nu ož šeit pēc vecāku vēlmes iedzīvoties - vieglāk ir pievēršot preses uzmanību, mēģināt no šādas pus vai ceturtdaļzvaigznes mēģināt piedzīt 2500 Ls ar demagoģijas palīdzību, nekā oficiāli mēģināt piedzīt ārstēšanās izdevumus no apdrošinātāja
eseseseseseseseseses >> Surr 10.03.2009 20:05
ceturtdalzvaigzne - he,he, tas ir labais..
Zuze 10.03.2009 15:37
Piekrītu Remam - ka jāgaida eksperta slēdziens un gājējs, neatkarīgi no vecuma, arī ir satiksmes dalībnieks. Attiecīgi, elementāri fizikas likumi jāievēro ne tikai šoferīšiem. Ja vecāki laiž savu bērnu vienu pašu staigāt pa ielām, tad viņi uzskata, ka viņš ir pietiekoši sagatavots un adekvāts satiksmes dalībnieks. A par gājējiem ... stāsts neattiecas uz šo gadījumu, BET ... Katru darba dienu braucu pa Gaujas ielu Rīgā. Četras joslas, neregulējama gājēju pāreja un tramvaja pietura tās galā. Un uz šīs pārejas ļoti bieži stāv babulis aptuveni pus metru uz braucamās daļas. Ja jūs godīgi piebremzējiet, lai palaistu viņu pāriet, babulis uzkāpj atpakaļ uz ietves. Kā jūs domājiet, kāpēc babulis tur stāv?! ... Tāpēc, lai varētu ātrāk ieraudzīt nākošo tramvaju, kad tas ir iepriekšējā pieturā!!!! Uz ietves stāvot to neredz - ceļš nedaudz met līkumu, no pieturas neredz, jo koki aizsedz skatu. Un tad, kad viņa ierauga tramvaju, tad metas pāri pērejai ......... Es tiešām katru reizi nobrīnos, kad kārtējo reizi ieraugu babuli uz pārejas, ka viņa vēl aizvien ir dzīva.
Japiskais 10.03.2009 16:01
Gudri jau spriest visiem tiem kas nav bijuši klāt bet kā viss notika reāli pāris cilvēki to tik zina :/
acac 10.03.2009 16:01
manu vecomāti arī notrieca , bija smadzeņu satricinājums un zilumi : vienkārši sieviete lūrēja apkārt un neredzēja tā arī uzbraucot virsū, viņa savstarpēji vienojoties samaksāja 1500 lati , ja būtu caur tiesu būtu maksājusi vēl vairāk vienkārši policijai pastāstīja ka vecāmāte vainīga , bija atradusies 2 metrus pirms gājēju pārejas.
neviens nekad negrib būt vainīgs un kurnu vēl vairāk palikt bez tiesībām.
Eucalyptus 10.03.2009 16:18
Nu itka jau sanak ka abelitis vainigs,jo ja jau ta 1 masina apstajas,tad vajadzeja padomat ar galvu,ka tur nak kads cilveks,saja gadijuma sis zens

Komentāri [67]

Lapa:  1  2  3 Uz rakstu ››
seko mums ›› VIPi.tv draugiem.lv VIPi.tv facebook VIPi.tv twitter VIPi.tv rss

Mēneša PIKANTUMS

Komentāri[]

Mēneša VIDEO

Play
Komentari[]

Mēneša GALERIJA

Komentari[]

Mēneša KOMENTĀRS

Pasažieri nikni! Valmieras Transporta uzņēmums Vidzemē "Valmieras - VTU" ierauts pamatīgā skandālā

autors:Sirēnas sarkanās un zilās!
komentars: Žurnālisti spēj pacelt sasāpējušas lietas. Mēs Valmierā jau sen par šo autoparku gribējām celt trauksmi, tur ir daudz nebūšanu.. .....