Rīgā notiks Otrais Baltijas valstu Ziemassvētku vecīšu salidojums

In Memoriam. Par aktieru otro mammu mīļi dēvētā Anna Eižvertiņa

Roberto: Tik milzīgas sāpes, ka nevar izkāpt ne no gultas

Krāpšana Eirovīzijā? Vai iesūdzēt tiesā LTV1 un/vai Busuli?

Krāpšana Eirovīzijā? Vai iesūdzēt tiesā LTV1 un/vai Busuli?

Portāls Tribine.lv aktīvi veic izmeklēšanu un uzdod jautājumus: kā ar patriotismu? Vai citā valodā izpildīta dziesma nav kļuvusi jau par citu kompozīciju? Cik korekti ir skaitīt balsis dziesmas izpildījumam valsts valodā, ja tā Eirodziesmā startēs krieviski/

05.03.2009 07:51

Komentāri [198]

Lapa:  1  2  3  4  5 Uz rakstu ››
ai ai 05.03.2009 09:58
Vipi pārņēma stafeti no apollo, jo tur jau izvillojās. Tagad reitingi jāpaceļ vipiem.

Ja nu kādu kāds varēs sūdzēt tiesā, tad Busulis (ko gan viņš noteikti nedarīs, jo stāv pāri šim visam).
Par naida kurināšanu un apmelojumiem.

es >> ai ai 05.03.2009 17:41
es arī domāju a Busulis varētu iesūdzēt.Bet Intaram jau nav žēl lai jau portāli papelnās uz viņa rēķina.
Liliy 05.03.2009 09:59
Ja, kas jūs tauta zinājāt ka Busulis mainīs valodu, jo tad kad viņam uzdeva jautājumu ko viņš mainīs dziesmā, viņš pateica ka mainīšot valodu, ja jums tas tik ļoti nepatika tad kāpēc balsojāt, jo tas tika pateikts pirms fināla balsojuma, ta ka Busulis nevienu naav apčakarējis, neviens nav vainīgs, ja neesat kalusījušies
sarma 05.03.2009 10:05
Tie cilveki ir neparspejami, tadi skaugi, un tie rakstu rakstitaji, cilveku noliceji, tos vispar atlaist no darbu, par neslavas celsanu.......
atb 05.03.2009 10:08
http://www.apollo.lv/portal/news/74/articles/150865

Te ir daļa atbildes.

Intaram nav kuplās producentu aizmugures.

Krīze biznesā Račam izraisījusi arī krīzi galvā.
bla-bla-bla >> atb 05.03.2009 10:33
Nemaz nav jābūt krīzei, lai Račam būtu problēmas ar galvu, viņš jau no laika gala ir skudīgs kašķis, īpaši,ja ir kādi šķēršļi viņa iecerēm.
Maaris 05.03.2009 10:18
Un arī vlasts var prašit no busuļa kompensācijas. Kāda jēga iegul'dit līdzekļus vaolsts tēla veidošanā un Eiropai visu laiku borēt - "Mēs esam Latvija, Mēs neesam Krievija". Pēc LV pārstāvja dziedāšanas krievu valodā beidzot Eiropiešiem būs skaidrs - Latvija = Krievija.

Uz ko Tēmē Intars Busulis?
Paaris >> Maaris 05.03.2009 10:26
Es vispirms paprasītu, lai Tu latviski rakstītu gramatiski pareizāk.

Valsts var prasīt kompensācijas no žūrijām un komisijām, ja būtu kādas pretenzijas pret balsojuma rezultātiem.

Intars valsti ir prezentējis neskaitāmos džeza u.c. koncertos, starp citu, bez pašas valsts līdzekļu ieguldījumiem.

Valsts gan var piedzīt kompensāciju no Tevis, par apmelojumiem un neslavas celšanu.
Kūka >> Maaris 05.03.2009 10:38
Ko tur vispār raksti kaut kāds murgs, iemācies rakstīt, LIELAIS PATRIOTS!
Maaris >> Kūka 05.03.2009 10:42
Kā tāds bērns. Uzreiz drukai piesienās... :D
Maaris >> Paaris 05.03.2009 10:47
Bet tik un tā. Latvija = Krievija eiropiešu acīs un Busulis šādu uzskatu tikai vairo. Un kāpēc? Tāpēc, ka viņš grib naudiņu no krieviem dabūt. Lai tad arī dzīvo savā mīļajā zemītē.
Kūka >> Maaris 05.03.2009 10:50
A kas tev skauž kad viņam būs nauda, kurš tev liedz viņu pelnīt, man liekas ka tu pats esi ritīgs bērns. Tu paskaties uz Rīgu, tur vispŗ dzīvo vairāk krievu nekā latviešu tautības cilvēki.
Maaris >> Kūka 05.03.2009 10:53
Ha haaa.. pašam arī drukas kļūda iemetās. IEMĀCIES RAKSTĪT!!! Un ja liekas, tad var sasisties! Tā jau ir gramatikas kļūda!
Kūka >> Maaris 05.03.2009 10:58
Te jau parādās tavs bērna prāts, saki vēl ka esi pieaaudzis.
Paaris >> Maaris 05.03.2009 11:01
Tu tik ķompleksaini satraucies par Latvijas valsts tēlu eiropiešu acīs, ka gribētos Tev jautāt: vai nevēlies par to dziļāk parunāt?
Tik dziļš Tevī satraukums par valsts tēlu, ka aizmirsti par savu, individuālo tēlu. Bet tas nav labi! Individuālā tēla zaudējums kaitē valsts tēlam un attīstībai!
Maaris >> Kūka 05.03.2009 11:03
Lasi ironiju. Mans iepriekšējais komentārs bija atbilde tavam komentāram, kurā piesienies drukas kļūdām. Tas tiešām ir bērna prāts. Kāds apvaino - viņš uzreiz metās pretī ar uzbraucieniem par gramatiku, izrunu un citām lietām, bet galveno tēmu nobīda otrajā plānā.

Mana atbilde par to vai man skauž, ka Busulim būs naudiņa? Nē.
Maaris >> Paaris 05.03.2009 11:05
Beidz rakstīt ar diviem nikiem. Grūti Tevi saprast.
lola >> Paaris 05.03.2009 11:06
Atradies te Latvijas patriots! Pie kā tur Busulis vainīgs? Par to ka normāls džeks grib pelnīt naudu? Kas mūsdienās ir tikai normāli, it īpaši krīzes laikā.
Paaris >> Maaris 05.03.2009 11:07
šizofrēnija džekam?
Paaris >> lola 05.03.2009 11:08
droši vien, ka tas bija Maarim domāts
Kūka >> Maaris 05.03.2009 11:11
Nu ko tad runā par kaut kādu naudas pelnīšanu, ja gribi pats arī brauc uz Maskavu pelnīt lielo naudu. Un nesaskatu tur neko nosodošu un vēl it īpaši par tavu tekstu Latvija = Krievija smieklīgi.
lola >> Paaris 05.03.2009 11:12
Jā tas bija Maarim domāts. ;)
Maaris >> Kūka 05.03.2009 11:19
Busulis nekad nebūtu uzvarējis ja dziedātu krievu valodā jau uzreiz. Runa ir par atklātu šmaukšanu. Vienreiz nesanāca pa tiešo. Otrreiz mēģina par piečakaru. Un urā - izdevās!

Un par naudas pelnīšanu - tāpēc, ka Tu prasīji: "A kas tev skauž kad viņam būs nauda".

Kūka >> Maaris 05.03.2009 11:29
Bet Busulis pateica pirms fināla balsojuma, kad dziedās citā valodā tad vajadzēja ar to rēķināties, kad varētu būt dziesma krievu valodā, nevajag būt tik pārliecinātam, kad dziesma nebūtu uzvarējusi, ja viņa būtu dziedāta krievu valodā, tā tagad ir liela sensācija portāla adresēm un pašiem balsotājiem, ķipa nenormāli lielais šoks.
Maaris >> Kūka 05.03.2009 11:39
Jā. To viņš tā starp citu pateica. Un nevis pats, bet viņam paprasīja.

Un es neuzskatu, ka tā ir liela sensācija, bet tas vienkārši ir piečakars.
Kūka >> Maaris 05.03.2009 11:49
Kāds tev tur piečakars, nu ja viņam uzdeva jautājumu un viņs arī uz viņu atbildēja, kad mainīs valodu, tas arī viss, es gan domāju kad tur ir sensācija, tad neviens neko te nerakstītu un portāli par to neliktos ne ziņas, bet nu kā izsktās prtāli uz to tikai ceļ savus reitingus.
Maaris >> Kūka 05.03.2009 11:53
Jā. Portāli ceļ reitingus. Tas ir viņu darbs un ar to viņi pelna naudu. Un mēs šeit rakstot komentārus viņiem ļoti palīdzam. Ja nestrādājam īstajā darbā, tad vismaz veicinam LV ekonomiku palīdzot vairāk pelnīt masu medijiem. Labs darbiņš, kas padarīts.
skolotāja >> Maaris 05.03.2009 12:11
Vēl Tu te esi? Marš uz skolu!

Kādi ekonomikas cēlāji! Kādi labie darbiņi!
Neslavas celšana vienam mūziķim un apmelošana ir tas Tavs labais darbiņš?
Un Tu vēl te murgo par valsts godu! Tev vēl daudz augt līdz cilvēkam!
un >> Maaris 05.03.2009 17:37
un tu gribi naudiņu dabūt no raksta autoriem un pasūtītājiem.
com'on 05.03.2009 10:33
tad jau arī dziedāšana angliski būtu uzskatāma par patriotisku noziegumu!???!!
Zane >> com'on 05.03.2009 11:21
Nejau tur tā lieta! Apbēdina fakts, ka dziesma tika dziedāta LV valodā, cilvēki arī par to balsoja, nav svarīgi kādu iemeslu vadīti, bet rezultātā dziesma skanēs krieviski. Runa iet par to, ka,iespējams, ja Busulis būtu atkal dziedājus krieviski, viņš, iespējams, nebūtu uzvarējis!
pane >> Zane 05.03.2009 11:53
ja tantei būtu riteņi, viņa, iespējams, neietu ar kājām...
ja būtu, tad būtu
ZOSS >> pane 05.03.2009 12:16
BUSULIS PĒC SKATĪTĀJU BALSOJUMA NEMAZ NEBIJA PIRMAJĀ VIETA. ŽŪRIJA BIJA TĀ, KAS NOVĒRTĒJA PROFESIONĀLI UN PALDIES DIEVAM.
iespeja >> Zane 05.03.2009 17:33
iespējams ir arī neiespējamais.
aita >> ZOSS 05.03.2009 17:36
Bija trešajā vietā pēc skatītāju balsojuma finālā.Tā ka Zurijas vērtējums neietekmēja būtu finālā tā vai tā.Vienīgi Tumševica bija 7.vietā un tika finālā.Kapēc par to neviens nesatraucas.
? 05.03.2009 10:44
..."bet vai visās valstīs saprot krieviski" un cik daudz valstis saprot latvieshu val, vel bez LV??????
????????????? >> ? 05.03.2009 17:32
Bet vai angliski?????????
laikmets 05.03.2009 10:59
Super dziesma nav variantu!!
Maaris 05.03.2009 10:59
Vispār šitajā atlasē baigi bija pārvērtēta konkursa notikšana Maskavā. Tur eksperts paņemts tāds, kurš pārzina Krievijas tirgu. Tad atkal vienai, kas krievu šovos vinnējusi prognozē lielus panākumus. Un tik domā, kā krieviem izpatikt.
ej maari aattisties >> Maaris 05.03.2009 11:06
nu liecies tak reiz mierā!
Pat, ja arī tā būtu.. Pat, ja..
Paskaties kas tagad notiek ar Eiropu... Visa Eiropa uz finansiālā kraha sliekšņa un labprāt kratās no Austrumeiropas nost. Uz visa tā fona Tavi vāvuļojumi par kaut kādu valsts tēlu, un kā mēs izskatīsimies Eiropas acīs, ir nožēlojamas kveksīša rejas.
Maaris >> ej maari aattisties 05.03.2009 11:08
Kūka. Eirovīzija notiek Eiropā.
ai >> Maaris 05.03.2009 11:11
Ai, ai, ej attīsties! Krievija arī ar vienu tās daļu ir Eiropā... Un ko tad šī dara Eirovīzijā, ko? Ai, ai, basto stundas?
Maaris >> ai 05.03.2009 11:21
Vai tad tatuškas dziedāja latviski, kad notika Latvijā. Vai tad visi dziedāja turku valodā, kad bija turcijā, serbu valodā, kad bija serbijā? Busulis vienreiz mēģināja tikt ar krievu dziesmu iekšā - netika. Šoreiz mēģināja ar latviešu - tika. Tika izrādījās, ka dziesma nav nemaz latviešu valodā. Tas ir garām. Krievi dos vienu balsi no cik? vairāk par 20.
vai >> Maaris 05.03.2009 11:56
Sāki ar žūrijas komisiju, kas Tev nepatīk, aizgāji līdz tatuškām un serbiem.
Vēlies par to padziļināti parunāt? Aizej pie Rača, tur Tevi sapratīs.
klausītāja 05.03.2009 11:04
Ko var ēsties ap to Busuli, a kad dziesmu dzied angļu valodā tad tā ir latviešu valsts valoda?????? Bet tā dziesma krievu valodā skan vēl labāk. Redz ka francija arī dziedās krievu valodā kaut gan katru reizi ir dziedājuši franciski un kas par to vai tad pasaules gals?
Francis >> klausītāja 05.03.2009 11:07
Francijā gan dziesma jau atlasē tika dziedāta krieviski.
france >> Francis 05.03.2009 11:09
....Francijā vispār nac. atlasē izvēlējās tikai Kasu un komponistu. Dziesma pat vēl nebija uzrakstīta un vārdi ne tik...
:) >> france 05.03.2009 11:14
Taa dziesma nemaz nav krievu valodaa
- >> :) 05.03.2009 11:15
sūdzi tiesā Patriciju, ka nav krieviski :)
:D >> - 05.03.2009 11:23
Un kāpēc būtu jābūt krieviski?
:O >> :D 05.03.2009 12:07
un kāpēc ne?
icelips 05.03.2009 11:21
Buslim patiik kaapt paari visiem noteikumie, patiik riskeet, tachu iespeejams, ka tieshi vajag krievu valodaa, tad iespeeja buus savaakt daudzu krievvalodiigo iedziivotaaju balsis, kuru nav maz, tachu cerum, ka dziesma neizgaaziisies...un manupraat valodas mainja jau nav nekas tragisks
isks >>  icelips 05.03.2009 17:30
Kas neriskē tas nevinnē un nedzer šampanieti!!!!!!!Busulis ok.
bebuks 05.03.2009 11:23
Es atbalstu to ka dziedaas krievu valodaa.jo dziesma skan veel labaak nekaa latvieshu valodaa.tagad laikam kaadam gribaas pakasiities un tad te vij visaadas intrigas!!!
Murka 05.03.2009 11:27
Gonki būtu labāka, bet šai ar nav vainas. lai tik brauc
Maaris >> Murka 05.03.2009 11:28
Gonki bija daudz labāka. Šitā kā dziesma man patīk, bet Eirovīzijā neaizies.
Kūka >> Maaris 05.03.2009 11:31
Un ja tā dziesma aizies Eirovīzijā, ai kā tie visi cilvēki kas noliek Busuli aprausies. To tik es gribētu redzēt.
Kūka >> Maaris 05.03.2009 11:31
Un ja tā dziesma aizies Eirovīzijā, ai kā tie visi cilvēki kas noliek Busuli aprausies. To tik es gribētu redzēt.
Māris >> Kūka 05.03.2009 11:40
Nedomāju, ka aparusies. pat ja tā dziesma uzvarēs eirovīzijā, diez vai manas domas mainīsies. Naumovas dziesma man nepatika ne pirms Eirovīzijas, ne arī pēc tās.
Kūka >> Māris 05.03.2009 11:45
Tad ņem un dzīvo ar savām domām, bet bišciņ jau ablomiņš būs, kad tavi pārliecinātie komentāri kad viņš nekur netiks izgāzīsies.
Maaris >> Kūka 05.03.2009 11:51
Kāpēc tu viņu tik ļoti aizstāvi, ka esi gatavs noriet citus par savu domu izteikšanu? Katram ir tiesības uz savu viedokli un to izteikt. Kā Tu vari tik pārliecināti rakstīt, ka visiem būs abloms, ja Busulim būs labi rezultāti Eirovīzijā. Šitais sanāk, ka Tu citu vietā izklāsti viņu izjūtas. :D Eirovīzija ir neprognozējams. Un parasti ar dziesmām tur nav nekāda sakara, bet ar politiku. Tāda ir Eirovīzija. Tāpēc abloms tur diez vai kādam var būt. Busulis tikpat labi var tur uzvarēt un var arī braukt mājās jau peč pusfināla. Abi varianti ir ticami.
torte >> Maaris 05.03.2009 11:56
ja var būt tā un var būt tā, par ko tad cepamies? Liekam totalizatorā.
Zapu88 05.03.2009 11:30
Busulis kā jau ritīgs vaņka, kaut ko mēģina aizmuguriski apšmaukt!Visiem tiem, kas te fano par dziedāšanu citā valodā un kaut kādu sū*a punktu vākšanu, novēlu izaudzēt pautus un beigt dzīvot ar devīzi- gribu ēst, gribu dir*st, gribu naudu!
66 >> Zapu88 05.03.2009 12:03
Ja Busulis būtu izdarījis ko nelikumīgu, negodīgu, u.t.t, sen jau Račs sniegtu iesniegumus policijās, tiesās, prokuratūrās.

Tā kā tā nav, un Račam bizness grimst, tad atliek tikai pasūtīt rakstiņus un uzkurināt viegli aizkaitināmo tautu. Tas nav grūti, ko var redzēt arī pēc Tava komentāra.


nu vot >> Zapu88 05.03.2009 17:28
a kapēc pats tā dzīvo?
alise 05.03.2009 11:40
Nu ja arī viņš nebūtu uzvarējis, dziedot krievu valoda??? Gudrinieki izstāstiet kuri vel no māksliniekiem vel bija sūtāmi uz Maskavu??? Tas briesmīgais Freimaņa duets??? Vai Daugavpils vel briesmīgāki saldie zēni??? Nu tik lētus šovus taisīja apmēram pirms pieciem gadiem un tad vel visi nepavilkās!!! Tā, ka Busulis bija vienīgais normālais, ko varētu atrādīt plašākām masām, vienalga kādā valodā arī dziedātu!!!!
PenelopeMillere 05.03.2009 11:54
domā, ka eirovīzijas dīdītāji latvijā būs baigi laimīgie, ja viņiem šitai knapināšanas laikā vajadzētu atkal rīkot eiro klases pasākumu??? :DDDD
Brēka jau gana jautra! Moš vēl kāds negrib papētīt kā tad tas aivaronkuls un Latvijas televīzija vispār tik ātri un uz raso savienojās par pasākumu atkal tieši Ventspilī< moš tur ar neviens vien interesants fakst uzpeldēs!!!!
štirlics >>  PenelopeMillere 05.03.2009 12:06
a ja vēl zem Dienvidtilta apzeltītajām margām paskatītos? Vai trīsbrāļu aliansē? Un briežu dārzos ielūkotos? Oi, dies, un ja Parex kronīti vēl piepaceltu! Nu moins, visu jauno nacbibliotēku varētu piepildīt ar šiem rakstiņiem vien!
PenelopeMillere  >> štirlics 05.03.2009 13:46
Parex kronīti vēl piepaceltu!!! :DDDDDDDDDDDDDD
Aleksandrs. >> štirlics 10.03.2009 00:04
par Parex kronīti - LABAIS! :D:D:D
ZOSS 05.03.2009 12:10
NESAPROTU, KĀPĒC MUMS NAV PROBLĒMU SŪTĪT UZ EIROVĪZIJU DZIESMU ITĀĻU VALODĀ UN ARĪ ITĀLI KĀ SAVAS VALSTS PĀRSTĀVI. LAI DZIED KRIEVISKI, KAUT ARĀBISKI. VIŅŠ IR PROFESIONĀLIS UN LAŽU NEPIELAIDĪS. TAS, KA ESAM JŪTĪGI PRET KRIEVU VALODU, IR MŪSU LETIŅU PSIHOLOĢISKĀ PROBLĒMA. ATRADUŠI, PAR KO CEPTIES. VARĒJA PAR DUKURU BALSOT, KUR TAD PALIKA PATRIOTISMS?
miksa >> ZOSS 05.03.2009 13:30
pilnīgi piekrītu!
Vista >> ZOSS 05.03.2009 17:26
Nu bet Bonaparti taču bija no Micrec.Tur arī atbilde.
trūkst vārdu 05.03.2009 12:14
Tepat zemāk ieraudzīju šo, iekopēju - trūkst vārdu, lai aprakstītu konkrētā cilvēka dzīves uztveri! Viņš darot labu darbiņu, apmelojot vienu cilvēku...

MaarisKūka 05.03.2009 11:53
Jā. Portāli ceļ reitingus. Tas ir viņu darbs un ar to viņi pelna naudu. Un mēs šeit rakstot komentārus viņiem ļoti palīdzam. Ja nestrādājam īstajā darbā, tad vismaz veicinam LV ekonomiku palīdzot vairāk pelnīt masu medijiem. Labs darbiņš, kas padarīts.


atbildēt
skolotājaMaaris 05.03.2009 12:11
Vēl Tu te esi? Marš uz skolu!

Kādi ekonomikas cēlāji! Kādi labie darbiņi!
Neslavas celšana vienam mūziķim un apmelošana ir tas Tavs labais darbiņš?
Un Tu vēl te murgo par valsts godu! Tev vēl daudz augt līdz cilvēkam!
Tiesa >> trūkst vārdu 05.03.2009 17:25
Tā jau ir ka ceļam reitingus un portāliem vienalga kādā veidā.Jo vairāk apmeklētāju un čatotāju jo lielāks reitings.Intars varētu prasīt procentus.
gyga 05.03.2009 12:19
āpāc, ko var ņemties!!! vai dziesmai no tā mūzika mainās, vai Busulis pēkšņi sliktāk dzied??? tiešām rodas sajūta, ka kāds slavens mākslinieks, kas palicis ''aiz borta'' tagad tik ņem un kūda tautu. Busulim jādzied krieviski, skan tikpat labi!!!
Laila 05.03.2009 12:27
Ko te tauta cepaas?! :D Vai tik Prāta vētra ar nacionālajā atlasē "Issavienojumu" nedziedāja latviski, taču pēcāk angliski?! Nu un tad?! :D :D :D
... >> Laila 05.03.2009 12:32
ne jau tauta cepas. Atsevišķi šovmeņi
riču račs >> ... 05.03.2009 17:22
Cepas ri
cu račs

Komentāri [198]

Lapa:  1  2  3  4  5 Uz rakstu ››
seko mums ›› VIPi.tv draugiem.lv VIPi.tv facebook VIPi.tv twitter VIPi.tv rss

Mēneša PIKANTUMS

Komentāri[]

Mēneša VIDEO

Play
Komentari[]

Mēneša GALERIJA

Komentari[]

Mēneša KOMENTĀRS

Pasažieri nikni! Valmieras Transporta uzņēmums Vidzemē "Valmieras - VTU" ierauts pamatīgā skandālā

autors:paldiess!
komentars: Šo valmieras autobusu bezatbildīgo attieksmi jau sen vajadzēja pacelt medijos