Par Lindas LEEN kleitām un locekļu staipīšanu
Taupības režīma apstākļos TV kanāli veģetē uz senu koncertu un raidījumu ierakstiem, vien dažkārt palaižot ēterā kaut ko svaigu. Viens otrs koncerts, reklamēts jau ilgi un dikti, aiz sevis tomēr atstāj tādu garlaicības šleifi, ka aizmigšana ir lētākais variants, kā tikt vaļā no monotonajām skaņām. Daži koncerti tomēr ir tādi, kas pielipina pie TV ekrāna un nelaiž vaļā pat uz virtuvi pēc kefīra...
10.01.2009 12:04
Komentāri [61]
Lapa: 1 2 Uz rakstu ››
chingacguks
10.01.2009 12:35
Piekrītu, Lindai vieta naktsklubā pie stieņa.
atbildēt
0
pods >> chingacguks
12.01.2009 02:22
nepiekrītu,smuka ir,bet nu tas stīvums neder,kur nu vēl pie stieņa?
atbildēt
+15
Lili
10.01.2009 13:12
Linda fantastiska... noskatījos koncertu ar sajūsmu... un Busulītis arī bija labs... abi labi... man patikās
atbildēt
0
zelma
10.01.2009 14:20
Piekrītu katram autora vārdam. Koncerts Mana dziesma Latvijai bija skumjš, izņemot divus , trīs dziedātājus tas nebija skatāms. 6-tās jūdzes Gedrovica kungs bez ģitāras nav skatāms, jo cilvēks nezin kur rokas likt, arī dziedājumā bija manāma vienaldzīga attieskme, Krūmiņa kungs nebija labāks, vārdus abi ar partneri mocīja, knapi varēja nobeigt, tā varētu rakstīt un rakstīt... Jautājums, vai šos cilvēkus ar varu piespieda piedalīties šai pasākumā, jeb vienkārši piespēlē pēc pazīšanās, jo izskatās, ja kāds pasākums dzied vieni un tie paši, bet ne visi no viņiem ir tie labākie....
atbildēt
0
meitene
10.01.2009 14:48
Nu nezinu, vai Lindai vieta klubā pie stieņa, viņas pucītis varētu traucēt, cik koncertā pamanīju:)
atbildēt
0
kellija
10.01.2009 14:58
Es arii Lindu skatiijos ar paarsleegsanju gaidiiju gaidiiju bet neko nesagaidiiju.Koncerts par daudz vienveidiigs un liidz ar to garlaiciigs.Bet Busuli noskatiijos abas reizes arii atkaartojumu.Dod dievs vairaak taadus maaksliniekus kuri taa speej aizraut publiku.Lai veiksmiigs visien Jaunais gads.
atbildēt
0
lana
10.01.2009 16:28
Dārgā Veidemanes kundze, uz Lindu tūkstoškārt patīkamāk skatos, nekā uz Jums:D:D:D
Skaudība pa priekšu skrien!!!
Atļaujiet iesmīnēt...
Skaudība pa priekšu skrien!!!
Atļaujiet iesmīnēt...
atbildēt
0
hei >> lana
10.01.2009 17:40
Man arī Lindas koncerts likās garlaicīgs, galīgi neaizrāva. Tāpēc mani9 sauksi par skaudīgu? Vienu esmu vipos ievērojusi, jebkuru kritiku sauc par skaudību. Vai jums tiešām tik nabadzīgs tas vārdu krājums, ka visu norakstat uz skaudību. Un ja nu kāds pasākums tiešām liek vilties, tad vainīgs ir skatītājs? Absolūts ideotisms visu norakstīt uz skaudību!
atbildēt
-12
elita >> lana
10.01.2009 18:29
mīļā Lana! es nekoncertēju uz Operas skatuves, nepretendēju uz dīvas statusu, neesmu TV seja, esmu vienīgi žunāliste, kas savulaik beigusi mūzikas skolu. tāpēc nelieku jums uz sevi skatīties (jo medijs, kurā strādāju, nav elektroniskais), pat lasīt savus rakstus nespiežu - jums taču ir brīva izvēle. un kāpēc skaudība? ja koncerts ir garlaicīgs, tad vainīga ir skatītāja skaudība?:))
atbildēt
+8
lana >> elita
10.01.2009 22:06
piesaistīja virsraksts - "Par Lindas LEEN kleitām un locekļu staipīšanu"!!! - (kurā nebija ne miņas no autora vārda un uzvārda), tādēļ šim rakstam "pārskrēju". Piekritīsiet, īpaši daudz par kleitām rakstā tomēr nebija.
Atmiņā tomēr uzpeld ainiņas - Jūs ar mikrofonu rokās!!! Tā kā tomēr, kā pati rakstījāt "nelieku uz sevi skatīties", domāju, ka "Linda Leen arī neliek".
Fakts ir arī tas, ka tas ir subjektīvs viedoklis.
Atmiņā tomēr uzpeld ainiņas - Jūs ar mikrofonu rokās!!! Tā kā tomēr, kā pati rakstījāt "nelieku uz sevi skatīties", domāju, ka "Linda Leen arī neliek".
Fakts ir arī tas, ka tas ir subjektīvs viedoklis.
atbildēt
-12
lana >> hei
10.01.2009 22:09
Vispirms izlasi vēlreiz manu komentāru un tad pakustini pelēkās šūniņas!!! Par "vainu" neminēju ne vārda:D.
un "ideotisms" pareizi rakstās-idIotisms.
p.s. Tavs vārdu krājums gan pilnīgi apžilbināja!!!!!
:D:D
un "ideotisms" pareizi rakstās-idIotisms.
p.s. Tavs vārdu krājums gan pilnīgi apžilbināja!!!!!
:D:D
atbildēt
+6
iii >> lana
10.01.2009 22:44
drukas kļūda. Ja esi missis perfektā, tad vari pārmest man drukas kļūdas, ja arī pašai gadās kļūdīties, tad savaldies ar kritiku. Kaut kādu bezsakaru esi sadrukājusi, pati izlasi manu rakstīto, tad sapratīsi. Žultsa un naida Tevī gan ir daudz. Bēdīgi.
atbildēt
+11
elita >> lana
10.01.2009 23:23
tā nav mana ideja - likt šajā portālā savus rakstus. patiesību sakot, es to pat nevēlos. arī savu vārdu šeit nevēlos redzēt. bet tā kā portāla saimnieki man nekad nav vaicājuši, vai es to gribu, man neatliek nekas cits, kā vien piedalīties šajā diskusijā.
es ar mikrofonu rokā? iespējams, vadīju kādu vakaru. taču Linda Leen gan liek uz sevi skatīties - tāda reklāma!! savukārt rakstīt par to - tas ir mans darbs.
es ar mikrofonu rokā? iespējams, vadīju kādu vakaru. taču Linda Leen gan liek uz sevi skatīties - tāda reklāma!! savukārt rakstīt par to - tas ir mans darbs.
atbildēt
-1
jociigi >> elita
11.01.2009 00:36
Atvainojiet, ka ne pa teemu, bet tomeer gribeeju izteikties..
Cik nu esmu noveerojusi, pagalam jociigi man liekas tas, ka Veidemanes kundzei vienmeer par katru cenu vajag nokomenteet bez maz vai katru ierakstu, kas par vinju ir ieposteets sakaraa ar konkreetu rakstu. Manupraat, zhurnaalista suutiiba nav "taisnoties" vai "netaisnoties" par rakstu skatiitaaju priekshaa, bet gluzhi vienkaarshi - "pasniegt" savu rakstu un viss, pieklaajiigi paiet malaa un ljaut izteikties lasiitaajiem .. Komenteet rakstus shajaa un citos portaalos tomeer ir lasiitaaju prerogatiiva..
Cik nu esmu noveerojusi, pagalam jociigi man liekas tas, ka Veidemanes kundzei vienmeer par katru cenu vajag nokomenteet bez maz vai katru ierakstu, kas par vinju ir ieposteets sakaraa ar konkreetu rakstu. Manupraat, zhurnaalista suutiiba nav "taisnoties" vai "netaisnoties" par rakstu skatiitaaju priekshaa, bet gluzhi vienkaarshi - "pasniegt" savu rakstu un viss, pieklaajiigi paiet malaa un ljaut izteikties lasiitaajiem .. Komenteet rakstus shajaa un citos portaalos tomeer ir lasiitaaju prerogatiiva..
atbildēt
+15
elita >> jociigi
11.01.2009 00:40
dīvaini, ka jūs sakāt - taisnoties. man ne prātā nav nācis taisnoties. es dikutēju. un to darīt man ir tieši tādas pašas tiesības kā jums. jo tas ir mans raksts. :))
atbildēt
+7
jociigi >> elita
11.01.2009 01:01
Mineeju vaardus "taisnoties" vai "netaisnoties"
tieshi peedinjaas (ne jau burtiski tas bija jaasaprot), ar shiem vaardiem domaajot visu to nevajadziigo skaidroshanos, kas parasti izveershas starp Jums un kaadu citu lasiitaaju un kas, maigi sakot, traucee (bet pavisam godiigi runaajot - kaitina). Jums, ja esat profesionaalis, vajadzeetu justies ljoti paarliecinaatai par sevi (savaa laucinjaa), un ar sho paarliecinaatiibu par sevi un savu pausto viedokli tad pilniibaa pietiktu tajaa konkreetajaa rakstaa, kuraa apluukojat kaadu jautaajumu vai probleemu (jaasaka gan, ka Jums shaadas paarlieciibas tieshaam netruukst un savs izteikti spilgts viedoklis ariidzan ir).
Tiesiibas (juridiskajaa noziimee :) Jums, protams, Elita, ir (arii tiesiibas komenteet savus rakstus:), bet manupraat shim portaalam tomeer nav tam atbilstoshs formaats, un, arii luukojoties no zhurnaalistu eetikas puses, tas man neliekas iisti pareizi. Cita lieta, ja Jums buutu personiigaa bloga lappuse.. Es kaut kaa liidz shim neesmu maniijusi, ka vipi.lv savus rakstus peec buutiibas komenteetu citi portaala autori, turklaat pienjemu, ka shaada autora komenteeshana var nostaadiit nevienliidziigaa situaacijaa gan lasiitaajus, gan arii citus autorus..
tieshi peedinjaas (ne jau burtiski tas bija jaasaprot), ar shiem vaardiem domaajot visu to nevajadziigo skaidroshanos, kas parasti izveershas starp Jums un kaadu citu lasiitaaju un kas, maigi sakot, traucee (bet pavisam godiigi runaajot - kaitina). Jums, ja esat profesionaalis, vajadzeetu justies ljoti paarliecinaatai par sevi (savaa laucinjaa), un ar sho paarliecinaatiibu par sevi un savu pausto viedokli tad pilniibaa pietiktu tajaa konkreetajaa rakstaa, kuraa apluukojat kaadu jautaajumu vai probleemu (jaasaka gan, ka Jums shaadas paarlieciibas tieshaam netruukst un savs izteikti spilgts viedoklis ariidzan ir).
Tiesiibas (juridiskajaa noziimee :) Jums, protams, Elita, ir (arii tiesiibas komenteet savus rakstus:), bet manupraat shim portaalam tomeer nav tam atbilstoshs formaats, un, arii luukojoties no zhurnaalistu eetikas puses, tas man neliekas iisti pareizi. Cita lieta, ja Jums buutu personiigaa bloga lappuse.. Es kaut kaa liidz shim neesmu maniijusi, ka vipi.lv savus rakstus peec buutiibas komenteetu citi portaala autori, turklaat pienjemu, ka shaada autora komenteeshana var nostaadiit nevienliidziigaa situaacijaa gan lasiitaajus, gan arii citus autorus..
atbildēt
-1
elita >> jociigi
11.01.2009 01:21
tur jau tā lieta, ka es neesmu šī portāla autore un nevēlos tāda būt, bet mani piespiež iesaistīties šajā portālā. un citiem autoriem (ja viņi patiešām ir autori) nav liegts diskutēt ar lasītājiem. parādās interesantas lietas. :)
ja mūsu komentētāji būtu iemācījušies DISKUTĒT par rakstā skarto tematiku, tad viss būtu OK. bet tā nav noticis: liela daļa diskutē par absolūti neatbilstošām lietām. kā man, piem;eram, reaģēt uz aplamībām, piemēram, par to, ka sievietēm gados sāk patikt jauni zēni (runa ir par to, ka esmu izteikusi atzinību Intaram Busulim) un nepatikt jaunas un skaistas sievietes. vai man pieņemt kādu niku un sākt stāstīt, ka šādi apgalvojumi ir stulbi? nē, es izsaku savas domas: man patīk arī daudzas jaunas un skaistas sievietes. turklāt - veci mēs paliksim, ai, cik ātri. un visi. :)
nav iespējam nevienlīdzīga situācija, jo katram ir iespēja diskutēt.
bet katrā ziņā - paldies par Jūsu viedokli. :)
ja mūsu komentētāji būtu iemācījušies DISKUTĒT par rakstā skarto tematiku, tad viss būtu OK. bet tā nav noticis: liela daļa diskutē par absolūti neatbilstošām lietām. kā man, piem;eram, reaģēt uz aplamībām, piemēram, par to, ka sievietēm gados sāk patikt jauni zēni (runa ir par to, ka esmu izteikusi atzinību Intaram Busulim) un nepatikt jaunas un skaistas sievietes. vai man pieņemt kādu niku un sākt stāstīt, ka šādi apgalvojumi ir stulbi? nē, es izsaku savas domas: man patīk arī daudzas jaunas un skaistas sievietes. turklāt - veci mēs paliksim, ai, cik ātri. un visi. :)
nav iespējam nevienlīdzīga situācija, jo katram ir iespēja diskutēt.
bet katrā ziņā - paldies par Jūsu viedokli. :)
atbildēt
-3
nu gan
10.01.2009 18:17
Katrai sievietei ar vecumu sāk ļoti simpatizēt jauni puiši un ļoti nepatikt jaunas sievietes. Un nevar salīdzināt Busuli ar Leen, jo viņiem ir dažādi žanri un, piedodiet, arī dzimums dažāds.Es vienu nesaprotu, kādēļ VZ ir tik žultaini kļuvuši? Cenšas izdabāt proletariātam?
atbildēt
0
elita >> nu gan
10.01.2009 18:38
cienījamā nu gan! man ļoti patīk, kā dzied Agnese Rakovska, Ance Krauze, Amber, Ieva Pļavniece, Ieva Kerēvica un citas jaunas un skaistas sievietes. kāds gan jūsu dziļajai domai pamats? Busulis ar Leen tika salīdzināts tāpēc, ka abi dziedāja uz Operas skatuves. vai tad tas nav skaidrs?
atbildēt
+17
zb >> nu gan
10.01.2009 18:40
o, jā! kā gan šis neganti žultainais gabals iekļuva šajā eņģeliskajā saitā???
bet ja nopietni - nekā žultaina šajā gabā nav, tieši otrādi - ļoti mierīgs un tolerants.
bet ja nopietni - nekā žultaina šajā gabā nav, tieši otrādi - ļoti mierīgs un tolerants.
atbildēt
-13
kukū >> zb
11.01.2009 01:10
Tolerants? Jums, laikam, nav izpratnes par vārdu tolerants! Kas te sēž pie pogām vieni analfabēti komentētāji?
atbildēt
-2
ika
10.01.2009 18:38
Busulim patiesi ir kaut kāda iedzimta harizma plus vēl ļoti interesanta balss, viņš burtiski paņem! Uz Leen končiem gan neesmu bijusi...
atbildēt
0
lau
10.01.2009 19:32
Tad ta nu gan, atraduši problēmu. Raksts ir konkrētas personas subjektīvs attēlojums par nelielu daļu mūzikas dzīves Latvijā.
Ja vienam patīk glamūrs, šiks un smags darbs, kura pamatā cilvēks jūtas uz skatuves droši un droši vien arī sajūsmina daļu publikas, tad otram patīk huligāniskais talants apžilbināt otru daļu publikas utt., utjp.
Ja nu vēl kāds nav pateicis, tad gaume abiem ir, tikai autores skatījumā vienkāršība prevalē pār spozmi.
Un nekas nav nepareizi, vien subjektīvi no manas puses piebildīšu - pamanāma nepatika, subjektīva.
:)
Ja vienam patīk glamūrs, šiks un smags darbs, kura pamatā cilvēks jūtas uz skatuves droši un droši vien arī sajūsmina daļu publikas, tad otram patīk huligāniskais talants apžilbināt otru daļu publikas utt., utjp.
Ja nu vēl kāds nav pateicis, tad gaume abiem ir, tikai autores skatījumā vienkāršība prevalē pār spozmi.
Un nekas nav nepareizi, vien subjektīvi no manas puses piebildīšu - pamanāma nepatika, subjektīva.
:)
atbildēt
0
elita >> lau
10.01.2009 19:42
piekrītu. bet nepatika vienmēr ir subjektīva. tieši tāpat kā patika.
kas attiecas uz Lindu, man nav nepatikas pret viņu - skaista meitene, šarmanta un pikanta. taču - atšķirībā no Ances Krauzes vai Ievas Kerēvicas - nesilda sirdi.
kas attiecas uz Lindu, man nav nepatikas pret viņu - skaista meitene, šarmanta un pikanta. taču - atšķirībā no Ances Krauzes vai Ievas Kerēvicas - nesilda sirdi.
atbildēt
+7
zelma >> elita
10.01.2009 20:26
Krauze cenšas sildīt, bet Kerēvica tiešām nesilda, viņa tāpāt kā Stībelis, Rutulis dzied tikai sev, cenšas parādīt, pierādīt cik es super dziedu, super strādāju ar balsi. Dziedājums paliek uz skatuves līdz klausītājam tas neatnāk!
atbildēt
+11
elita >> zelma
10.01.2009 20:44
jā, vēlreiz pārliecinos, ka klausītāja uztvere ir dziļi subjektīva, un tas ir tikai normāli.
atbildēt
+3
Garāmgājējs >> elita
10.01.2009 22:19
Ak kungs, kādu sirdi tad spēj ieildīt Ledus Karaliene Kerēvica? Varbūt sēžot no viņas metru attālumā "krodziņā", bet katrā ziņā ne "caur" televizoru...
atbildēt
-3
elita >> Garāmgājējs
10.01.2009 23:24
uztvere ir subjektīva, to jau teicu. :)
atbildēt
+6
skats no malas >> elita
11.01.2009 00:50
nuu,.. man liekas, ka ne vienam vien Kereevica skiet salta...! Vina nespej atbrivoties un sniegt to baudiijumu, kas ir nepieciesams skatiitajam! Kaa backvokaals ir ok, bet ne pirmaa plana dziedataja!
Kas attiecas uz Lindu Leen - lidzigs gadiijums! Prieksnesums lielisks, bet liidz galam nespeej DOT, daliities ar skatiitaaju!
Kas attiecas uz Lindu Leen - lidzigs gadiijums! Prieksnesums lielisks, bet liidz galam nespeej DOT, daliities ar skatiitaaju!
atbildēt
-6
Aga >> elita
12.01.2009 02:14
aizdomājos tagad tā par to subjektīvo sirds sildīšanu, konkrēti savu... īsti nekas nenāk prātā, iedomājos vienīgi to jauno - Kristīnu Zaharovu, ir mirdzums un ļoti sievišķīgi trausla pievilcība. ja runājam par Paula repertuāru - tad Veronika Plotņikova ir brīnišķīga, arī jaunā Ieva Sutugova, tāds patiess siltums viņās. Ance ļoti atgrūž.
atbildēt
+10
BAAC
10.01.2009 19:46
DURA
atbildēt
0
Olafs
10.01.2009 20:42
Par Lindu pilniga taisniiba:)
atbildēt
0
es
10.01.2009 22:52
dziesmas "Chameleon" melodija stipri līdzīga Bonda filmā dzirdētam...
atbildēt
0
Zīle
11.01.2009 00:18
Tauta,mīļā,kā jūs neesat sapratusi-vērtējums katram ir subjektīvs,vienam patiks Linda,otram Intars u.t.t.t. katram sava simpātija... ...man arī labāk patīt Inars..
atbildēt
0
arī vīlusies
11.01.2009 10:37
Es domāju tā, ka gan pati Linda, gan arī viņas piarščiki stipri pārcenšas. Plaši izraklamētais koncerts bija tik daudzsološs, bet es personīgi biju vīlusies... Linda Leen līdz Operas skatuvei vēl nav izaugusi. Dziedāšanas tehnika it kā izkopta, bet nu nav tās balstiņas... Bet Busulim visa cieņa, īsts mākslinieks!
atbildēt
0
Komentāri [61]
Lapa: 1 2 Uz rakstu ››Mēneša PIKANTUMS
[]
Mēneša VIDEO
[]
Mēneša GALERIJA
[]
Mēneša KOMENTĀRS
Viņu mīļi dēvēja par latviešu aktieru otro mammu. Mūžībā aizsaukta neatkarīgā teātra Skatuve dibinātāja un režisore
autors:RIP
komentars:
un vēl viena skumja vēsts