Roberto: Tik milzīgas sāpes, ka nevar izkāpt ne no gultas

Atklājiet kazino bonusus! Lūk, izklaides iespējas un priekšrocības

In Memoriam. Par aktieru otro mammu mīļi dēvētā Anna Eižvertiņa

"Dejo ar zvaigzni 2" pusfinālā izkrīt Uldis Marhilēvičs

"Dejo ar zvaigzni 2" pusfinālā izkrīt Uldis Marhilēvičs

Krāšņā šova "Dejo ar zvaigzni 2" fināls jau ir teju, teju klāt. Tagad zināmi arī abi finālpāri, kuri nākošsvētdien sacentīsies par uzvaru un 10 000 eiro lielo naudas balvu.

Bilžu galerija[3] 13.04.2008 23:10

Komentāri [202]

Lapa:  1  2  3  4  5  6  7  8 Uz rakstu ››
lote 13.04.2008 23:57
kas tas par murgu, ka no šova aiziet labākie?

p.s - un vidzis atkal tango dejā stampāja.
space 13.04.2008 23:58
Anda, tu čīzkeiku gatavojot vēl pat nobalsot paspēji???
Anda >> space 14.04.2008 00:06
:))) Aha! Nākamnedēļ būs recepte tur, kur uzrakstīju adresi Tomam.
Anda Tomam 14.04.2008 00:00
Ja vērtēju dejošanu, vislabāk patika Linda, bet nekad par viņu nebalsotu.
Ja vērtēju ar sajūtām, tad patik Vidzis un par viņu balsoju, jo gribu lai viņs uzvar, tāpat vien, jo viņš ir resns un neveikls.
Es varbūt neprotu tik precīzi uzrakstīt.

Tom, es esmu parsta sieviete labākajos gados. Neteiktu, ka skaitu kapeikas, bet bagāta arī neesmu. Ieej gatavo el vē un vari uz mani paskatīties.

Anetiic >> Anda Tomam 14.04.2008 00:07
ja tu būtu sapratīga, tu nebalsotu vispār, bet citos ceļos notriektu to naudiņu :D
Anda >> Anetiic 14.04.2008 00:14
Es vai tad teicu, ka esmu saprātīga? Vnk apskatījos TV3 dalībnieku reitingus un arī šovus skatos sākot no pašas pirmās Fabrikas. Cilvēku psiholoģija balsojot nemainās, nav grūti prognozēt, ja saliek 2+2.
Toms >> Anda Tomam 14.04.2008 09:24
Jau teicu, ka skatītāji tiek kā muļķīši izmantoti aizkulišu spēlītēs māķslīgi viņus uzkurinot ar tendenciozu žūrijas vērtējumu. šoreiz tendence bija izlikt Vidzi aiz borta. Bet tauta atkal pajokoja. Labākais joks būtu, ja visi saņemtos, apdomātos un nebalsotu vispār. šāds ierosinājums jau izskanēja no cita komentāra. Neļaujiet sevi muļķot.
kauns >> Anda Tomam 14.04.2008 10:25
bet biš kauns nesametos, ja Raivis uzvarētu un, piemēram, aizbarucot uz ārzemēm reklamētu, ka bija LABĀKAIS dejotājs LATVIJAS šovā - lempju tauta (jo balso jau par sev līdzīgiem)...
Pārdomas 14.04.2008 00:07
Mēs visi no TV3 ruporiem esam dzirdējuši, ka pusi balsis iedod žūrija un otru pusi skatītāji. Tad, lūdzu, pasakiet, kā vat trīs pāru konkurencē izkrist pāris, kuram žūrija jau ir iedevusi tos 50. augstākos procentus. Tīri matemātiski ņemot, ja skatītāji šo pāri atstāj 3. vietā, tas kopvērtējumā nonāk 2. vietā!!! Un nekādā veidā ne trešajā vietā!!!!!!!! Vai nu arī šis žūrijas - skatītāju princips šeit vispēr netiek ņemts vērā. Kā tad ir - visi tiek aicināti balsot, bet balsojumam nav jēgas???? Pieprasu TV3 komentāru, vai arī vēršīšos ar šo pašu komentāru Patērētāju aizsardzības centrā, jo patērētāji, aicinot balsot, tiek maldināti par galējo produktu.
njā >> Pārdomas 14.04.2008 00:17
es arī šo te nekādā veidā neizprotu, kā tiek aprēķināti tas uz pusēm balsojums... procentuāli līdz sīkākajām simtdaļām aiz komata kaut kaut kā, vai dalot tikai pēc vietām 1.,2.,3., vai pielīdzinot vienu žūrijas balli attiecīgi kaut kādiem simtdiem skatītāju balsu vai vēl nezkā - bet tad jau nesanāktu nekādīgi... daudz pinķerējāmies ģimenē par to spriežot, bet īsti nesagudrojām...
Toms >> Pārdomas 14.04.2008 09:27
Aprēķins ir ģeniāls. Lai skatītāji balsotu kā traki, ir noteikums, ka vienāda rezultāta gadījumā noteicošā ir skatītāju balss
cita_skatītāja 14.04.2008 00:16
Es arī saprotu, ka publikai, t.sk.man gribas, lai uzvar kāds "nestandarta" bet toties jauks cilvēks, nevis nobadināti un plastiski operēti "skaistuma ideāli". Kā parasta sieviete es ĻOTI ciešu no mūžīgā spiediena būt TIEVAI UN SKAISTAI.
Es 14.04.2008 00:16
Forši,ka iekopējot no šejienes kritiskus komentārus TV3 mājas lapā un pat vairākkārt, tie vienkārši netiek parādīti.....
x >> Es 14.04.2008 00:26
Komentāri tv3 mājaslapā vnm parādās pēc vairākām minūtēm ;)..
Anetiic 14.04.2008 00:16
vo beidzot mēs sākam nopietni domāt. Es jau sen ja godīgi īsti neizpratu to 50: 50 balsošanu. matemātika nav mana stiprā puse, bet pat man liekas, ka kau kas neštimmē :) Bet nu takā no savas kabatas ne santīma netērēju pa tiem balsojumiem, tad tā neuztraucos. bet tik un tā man interesē :) Ok es dodos migā. Rīt pirmdiena.. ;)
Džeinīte 14.04.2008 00:21
Tas vispār ir kaut kāds sviests!!! Kā var izbalsot labāko pāri?! Un tiešām kāda velna pēc ir tā žūrija? Žūrijas vērtējums netiek ņemts vērā? Žūrija Marhilam ieliek labāko vērtējumu, bet balsotāji sliktāko! Tā nevar būt! Parasti tomēr gaumes kaut kur sapas.Tur ar to balsojumu kaut kas nav kārtībā. To jau varēja just, kad bija jāpaziņo iznākums, un pēkšņi reklāmas pauze. Man liekas, ka viņi pārskaitīja balsis. Paši bija šokā, ka Marhilam vismazāk, un skaitīja par jaunu. Varbūt, ka kāds bija piestrādājis, lai par Vidzi balsotu vairāk. Vai arī kādas mahinācijas ar balsošanu. Pagājušajos šovos jau kaut kas tāds bija. Nu nezinu, bet Vidzim jau sen vajadzēja iziet. Nu puisis uzdrīkstējās. Malacis. Iklaidēja mazliet skatītājus un jau sen pietika! Kā var patikt tāda slampāšana pa dejas grīdu! Kādas muļķības te daža raksta, ka mēs skatītāji Vidzī saskatam sevi! Nu nē! Cilvēki grib skatīties uz skaisto, baudīt skaisto! Es labāk sevi salīdzinu ar Lindu, nevis kādu neveiksminieci vai stampātāju. Nu un ko tagad vairāk skatīties? Iznākums vairs ne ar ko nesaista. Nav vairs intriga un tas noslēpuma plīvurs...
Anda 14.04.2008 00:24
Pārdomas - jūs jokojat, ka nesaprotat? Nu gan...
Skaidroju:
Pāris A no žūrijas saņem 30 p, B - 25, C - 20 punktus = kopā 75 punkti.
Skatitāji nobalso par pāri A - 1000 zvani, par B - 3000 zvani, par C - 21000 zvani = kopā 25000 zvani.
Lai žūrija ar zvanītājiem būtu 50:50, jāpieņem, ka 1 žūrijas punkts ir pielīdzināms 333,33 zvaniem, t.i. 25000 dalīt uz 75.
Tagad reizinam žurijas punktus, lai tie sastāditu 50 %
Pāris A - 30x333,33= 10000 punkti, B- 25x333,33 = 8333 punkti, C- 20x333,33= 6667 punkti.

Tagad skaitam kopā
A 10000 ( žūrija) + 1000 (skatītāji) = 11000 p
B 8333 (ž) + 3000 (sk) = 11333 p
C 6667 (ž) + 21000 (sk) = 27667 p.

šajā piemērā redzams, ka žūrijas 1.pāris paliek pēdējais, bet trešais kļūst pirmais. Vai tiešām tik vienkārša matemātika nav skaidra?
Toms >> Anda 14.04.2008 09:31
Nu vienreiz es tev piekrītu. Sistēma, kas radīta, lai skatītāji kā marta kaķi aizmiglotām acīm ķertu pēc telefoniem un balsoto, balsotu...
Inga 14.04.2008 00:27
Kā iespējams, ka pie balsojuma 50:50 žūrijas pirmās vietas ieguvējs pamet šovu?
Anda >> Inga 14.04.2008 00:33
Nu tak nupat uzrakstīju!
Baiba 14.04.2008 00:29
Šī balsošanas sistēma ir pilnīgi garām! Esmu sašutusi par to, ka izgāja Marhils!
Burkāns 14.04.2008 00:30
Piekrītu Pārdomām! Esmu autā, ka pāris, kurš saņēma augstāko žūrijas vērtējumu, var tikt "izbalsots" tikai ar zvaniem. Ja domā iesaistīt patērētāju aizsardzības cenrtu vai tiesāties, es piedalos. Domāju turpmāk ignorēt TV3 šovu, jo te jau vairs nav runa par dejošanu!!!
Malači Ņina un Marhil! Jūs bijāt labākie!:)
Anda >> Burkāns 14.04.2008 00:36
Burkān, ja jūs nepaslinkotu papētīt šovu balsojumu tabulas, kuras tv3 atklāj pēc šoviem, jūs šo matemātiku saprastu.
0.24 savā komentāra jums to populāri apskaidroju, izlasiet, varbūt beidzot sapratīsiet.
Inga -> Andai 14.04.2008 00:30
Paldies, skaidrs!
Pārdomas to Anda 14.04.2008 00:34
Bet ne jau par to ir runa.
Skandināts jau tiek tas, ka tieši precīzi žūrijai un skatītājiem ir vienāda nozīme. Tātad, vienalga, cik skatītāju nobalso, viņiem jau iepriekš ir noteikti 50 procenti no kopējā balsojuma. Tieši tāpat kā žurijai ir savi 50 procenti. Te jau var sākt strīdēties par balsu skaitīšanas principa izpratni.
Tomēr uzskatu, ka vismaz 90% skatītāju vadās pēc tieši tāda paša principa kā es.
Anda >> Pārdomas to Anda 14.04.2008 00:42
Nu bet ir jau ar 50%.

Visi žūrijas punkti summāri tiek reizināti ar koeficientu un sastāda 50 % no zvanītāju balsu summas.
VISI žūrijas punkti ir 50 %, VISI zvani ir otri 50%.
Rika 14.04.2008 00:36
Andiņ, Tu kā TV3 pārstāve labāk paklusē!!!!
Anda >> Rika 14.04.2008 00:43
Es strādāju nekustamo īpašumu jomā par grāmatvedi un ar tv3 man nav nekāda sakara.
Minka 14.04.2008 00:43
Vai kaut kur var redzēt balsojuma rezultātus?
Pārdomas Andai 14.04.2008 00:49
Ne jau es taisos karot ar kādas citas uztveres pārstāvi. Bet es no savas uzskatu puses neietveru te nekādu koeficientu. Uzkatu, ka sākotnēji sakarā ar TV sludināto pilnīgi visas balsis ir sadalītas uz pusi. Tātad 50 % skatītājiem un 50 % žūrijai. Nekad un nekur nav gājusi runa par kādu citu variantu vai matemātisko koeficientu. Lai cik tāda sadalīšana neizklausītos loģiska, tomēr nekad skatītāji nebalsotu, ja zinātu, ka kāds izmanto tāda veida formulas un aprēķinus, lai noteiktu uzvarētāju. Tas tomēr ir pašsaprotami un fakts, lai kādi tagad vēl pretargumenti sekos.
belly >> Pārdomas Andai 14.04.2008 01:16
Tieši tā!!!! Bija rakstīts, ka balsojumi sastāda vietas no 1-10. Un attiecīgi izrēķinot vidējo arī noskaidrojas palicēji un tas, kam jāiet prom.
belly 14.04.2008 01:09
Bet klausieties. Atcerieties k-kādā Fabrikā arī tauta bija sašūmējusies, kad izbalsoja Donu. Un administrācija iesūtīja viņu atpakaļ. Varbūt tomēr ir cerība??? Lai vai kā, ir nepareizi, ka izraida pāri ar augstāko žūrijas vērtējumu. Viņiem vajadzētu būt imunitātei!!!
Aga >> belly 14.04.2008 02:38
jā, kaut kādā mērā varētu tā būt. savdāk - kāda jēga no žūrijas, kur starpcitu bieži tiek uzaicināti tiešām profesionāļi un patiesi aizņemti cilvēki, sanāk itkā, ka būtībā viņi ir kā butaforijas, kāda nozīme bezmazvai..
Toms >> Aga 14.04.2008 09:34
Uzpirktas butaforijas, nevis profesiōnāļi.
Ruuzha 14.04.2008 01:33
Manuprāt, bez koeficienta nemaz nav iespējams noteikt uzvarētāju. Ja pāris A ir pirmais pie žūrijas un trešais pie skatītājiem, pāris B otrais pie abiem, un pāris C trešais pie žūrijas un pirmais pie skatītājiem, tad visiem sanāk otrā vieta, un nevienu izbalsot nav iespējams. Tad tas viss var turpināties mūžīgi. Tāpēc ir vajadzīgs koeficients, lai būtu loģiski iespējams noteikt, kas uzvar un kas - zaudē! Es nemāku īsti paskaidrot, bet 50:50 skaita pēc balsīm, nevis vietām.
nu bet >> Ruuzha 14.04.2008 01:52
neviens jau arī nesaka, ka pēc vietām. tas tiešām nekādīgi nebūtu iespējams.
Ruuzha >> nu bet 14.04.2008 02:03
Es jau teicu, es nemāku īsti paskaidrot!
Maija 14.04.2008 01:51
Tā ir tāda netaisnība,ka Uldim bija jāpamet šovs!Ārprāts,salīdziniet,kā dejo Uldis un kā mīcās Vidzis...Es kaut ko nesaprotu,vai tad tā skaitās dejošana?

Komentāri [202]

Lapa:  1  2  3  4  5  6  7  8 Uz rakstu ››
seko mums ›› VIPi.tv draugiem.lv VIPi.tv facebook VIPi.tv twitter VIPi.tv rss

Mēneša PIKANTUMS

Komentāri[]

Mēneša VIDEO

Play
Komentari[]

Mēneša GALERIJA

Komentari[]

Mēneša KOMENTĀRS

Viņu mīļi dēvēja par latviešu aktieru otro mammu. Mūžībā aizsaukta neatkarīgā teātra Skatuve dibinātāja un režisore

autors:RIP
komentars: un vēl viena skumja vēsts