Džonijs Deps trillerī Transcendence
2.maijā Latvijā sāk demonstrēt zinātniskās fantastikas trilleri “Transcendence” ar Holivudas zvaigzni Džoniju Depu titullomā.
2.maijā Latvijā sāk demonstrēt zinātniskās fantastikas trilleri “Transcendence” ar Holivudas zvaigzni Džoniju Depu titullomā. Viņa ekrāna partneri jaunajā filmā ir “Oscar” balvas laureāts Morgans Frīmens, Rebeka Hola, Pols Betanijs, Keita Mara, Kilians Mērfijs un citi. Filma ir godalgotā kinooperatora, ASV Kinoakadēmijas balvas ieguvēja Volija Fistera (“Memento”, “Pirmsākums”, “Tumšais bruņinieks” u.c.) debija režisora amatā.
Trilleris “Transcendence” ir stāsts par Doktoru Vilu Kasteru (Džonijs Deps) – vadošo pētnieku mākslīgā intelekta jomā. Pēc tam, kad kāds no viņa pretiniekiem sašauj Dr. Kasteru, mirstošais zinātnieks lejupielādē savu prātu datorā un pēc nāves iegūst neierobežotu varu, par kādu nav uzdrošinājies sapņot. Drīz viņa intelekts kļūst bīstams cilvēcei, un pat viņa sieva un labākais draugs neredz iespēju zinātnieku apturēt.
Filmas “Transcendence” centrālā
zvaigzne Džonijs Deps stāsta par tehnoloģijām, mākslīgo intelektu un lomu šajā
lentē: “Vai esat pievērsuši uzmanību tam, cik ātri attīstās mūsdienu
tehnoloģijas, cik ātri noveco tehnoloģijas, un kā mainās cilvēku paradumi? Kur
palikuši kompaktdiski un citas ikdienišķas lietas? Padomājiet par to. Kaut gan,
jāatzīst, ka man pašam reālajā dzīvē attiecības ar tehnoloģijām nav nemaz tik
spožas. Ja iespējams, es izvairos no viedtelefoniem, skārienjūtīgajiem datoriem
un citām lietām... Esmu vecmodīgs un saudzēju savus īkšķus (smejas).” Vaicāts
par to, kā aktieris gatavojās lomai jaunajā filmā, vai Dr. Kasters ir tikpat
ekscentrisks kā viņa populārākie varoņi un vai šī loma atšķiras no citiem viņa
darbiem, Deps atbild: “Patiesībā spēlēt ikdienišķus varoņus un tēlus, kas
līdzīgi man pašam, ir sarežģītāk un intīmāk. Ar visām šīm ekscentriskajām lomām
(piemēram, “Karību jūras pirātu” filmās) es vienmēr mēģinu paslēpties. Man tas
ir svarīgi – katru reizi radikāli mainīties. Protams, tas viss ir atkarīgs no
scenārija un tā, kā kopā ar konkrētās filmas veidotājiem mēs attīstām varoņus,
jo ir jāņem vērā gan autoru, gan režisora, gan arī manas idejas. Ir jāspēj
sadarboties! Taču runājot par jauno filmu, es jau no paša sākuma zināju, ka
nebūs jāliek lietā pārmērīgs grims, jāvelk ērmīgas cepures vai jākrāso mati rozā
krāsā... un tas mani uzrunāja.”