Filmā „Baiļu līcis” Levinsons izmanto visjaunākās komunikāciju tehnoloģijas
Pēdējā laikā uzplaiksnījušo skatītāju interesi par kino lielā mērā izraisījušas jaunās attēla un skaņas radīšanas, galvenokārt 3D, tehnoloģijas. Berija Levinsona filma izceļas ar to, ka pilnībā tiek izrādīta ar mūsdienu komunikāciju tehnoloģiju palīdzību.
„Blēras ragana” bija pirmā filma līdzīgu filmu virknē. Tā uzņemta nelielā studijā, demonstrēta Sandānsas festivālā, zibenīgi uzšāvās kases ieņēmumu Olimpa virsotnē un sāka „atrasto kadru” filmu laikmetu.
Talantīgais režisors, kura slavu kaldinājušas filmas „Lietus cilvēks” un „Bagsijs”, izmantojis to pašu žanru, vedot sirdi plosošā ekoloģijas trillera „Baiļu līcis” skatītājus pa sižeta līkločiem, izraisot līdzjūtību un liekot domāt par mūsdienu cilvēku ietekmi uz planētas ekosistēmu.
Sākumā bija paredzēts uzņemt dokumentālu filmu par traģiskiem notikumiem kādā ASV pilsētā, vēlāk iecere pārtapa pilnmetrāžas mākslas kinofilmā „atrasto kadru” stilistikā. Filmas darbība notiek 4. jūlijā Neatkarības dienas svinību laikā nelielā pilsētā, kad sākas mīklaina epidēmija. Skatītāji nokļūst mūsdienu sakaru tehnoloģiju pasaulē – tur, kur ir „Skype”, „FaceTime”, tīmekļkameras utt.
Berijs Levinsons filmā itin kā saka: „Kāpēc gan nenobiedēt skatītājus ar kadriem, kuri 80-85 procentos gadījumu balstīti uz zinātniskiem faktiem?”
Mākslas filma „Baiļu līcis” tiks demonstrēta Latvijas kinoteātros no 2013. gada 4. janvāra.