Veidemane: Par ko latvietis ienīst latvieti (šoreiz Busuli)
Kauns par nodevēju, labi, ka viņš dabūja pa ļockām, lien bez ziepēm, pelnīti neiekļuva finālā, nožēlojams jampampiņš, kratās kā aptracis, krievu pielīdējs, no sirds priecājos, ka viņš izgāzās kā veca sēta, mēs ar draudzenēm no priekiem pat šampi iedzērām – tādi un līdzīgi komentāri ir ikvienā interneta portālā, kas publicējis ziņu par Intara Busuļa uzstāšanos Eirovīzijas pusfinālā.
17.05.2009 15:49
Komentāri [182]
Lapa: 1 2 3 4 Uz rakstu ››
ieva
18.05.2009 14:53
paldies veidemanei pa patiesajaiem vaardiem.man tieshaam no sirds ir zeel intara-nevis taadeelj ka vinjsh zaudeeja-vinjam viss ir priekshaa,bet taadeelj ka mees latvieshi kaa sunji vinju eedam tagad...bet intars ir malacis...un talantiigs...cepuri nost...iedomaajies eiroviizija...pasaules naba...slimie praati....
atbildēt
0
Skaistule
18.05.2009 15:56
Viedoklis tāds, ka tie, kas nepiekrīt Vedemanes viedoklim, tie tiek norieti. Vai Veidemene algo visus savus slavinātājus? Vairs nepērku laikrakstu VZ, jo viņas raksti ir nebaudāmi.
atbildēt
0
briesmonis >> Skaistule
18.05.2009 16:38
Un kuri piekrīt tie arī.
atbildēt
+7
zb >> Skaistule
18.05.2009 17:16
skaistulī, smadzeņu tev gan nav: Elita tajā žurnālā nestrādā jau gadu. :)) tā ka nemuldi par viņas rakstiem, jo tu tos nekad neesi lasījusi! :)))
atbildēt
+4
zoom_zoom >> Skaistule
18.05.2009 18:51
Un kas tad šajā tekstā, ko Elita uzrakstījusi, šoreiz nav pareizi? Ir reizes, kad viņa tiešām šauj pār strīpu, bet šoreiz situāciju ar latviešiem un Eirovīziju ir aprakstījusi ideāli.
atbildēt
-25
Skaistule >> zoom_zoom
18.05.2009 20:04
Nu re, Veidemane ar savu žulti sabojājusi avīzi, ka pat nezināju, ka vairs tur nestrādā. Ko viņa tagad bojā, lūdzu?
atbildēt
-20
zb >> Skaistule
18.05.2009 20:13
nu nevajag izrādīt savu muļķību. tas pirmkārt. otrkārt: tā nav avīze jau gadus četrus, bet žurnāls, tātad tu to neesi redzējusi, līdz ar to neesi lasījusi, tāpēc arī nevari neko spriest par viņas rakstiem. bet interesantākais ir tas, ka tieši Elitas raksti ir vislasītākie ikvienā preses izdevumā, kur viņa strādā.
atbildēt
-14
Skaistule >> zb
18.05.2009 20:31
Vai Veidemane maksā par to, ka uzmetaties par aizstāvi? Vai pats esat Veidemane? Redzējusi esmu to žurnālu un lasījusi arī. Slikta skaņa tām VZ.
atbildēt
-8
Skaistule >> zb
18.05.2009 20:36
Man ir tiesības izrādīt gan savu muļķību, gan gudrību. Nu neatbildiet uz muļķībām. Ja tik ļoti uztrauc otra muļķība, un atbildiet uz tām, tad jāsāk domāts, kāds paša līmenis.
atbildēt
-36
blonda >> Skaistule
18.05.2009 20:59
jā, jā esi skaista muļķe ļoti auKstā līmenī:)
atbildēt
-31
zb >> Skaistule
18.05.2009 22:23
toč pamuļķe. blondīne esi? tas būtu inčīgi, ja man kāds maksātu par to, ko domāju. :) un ko tad tādu izlasīji, ko, skaistulīt? skaidrs, ka neatceries, ne? galvā tikai salmi?
atbildēt
-2
ja
18.05.2009 17:14
pilnīgi piekrītu Veidemanei-latvieši atklāti priecājas,par otra latvieša neveiksmi,par veiksmi klusē?(maz komentāru)
atbildēt
0
anc
18.05.2009 17:15
Paldies veidemanei par rakstu. Tik daudz naida var izlasīt komentāros, ka tos lasu vairs tikai retās reizēs. Šoreiz par Intaru palasīju. Patiešām nepatīkami, ka paši latvieši viens otru spējīgi apēst bez sāls, norakt dziļi dziļi, ja kāds netiek 1. vietā. Busulis ir Busulis, otra mums tāda nav. Un ja Eiropa to nenovērtēja, nav liela sāpe. Eiropai šajā vakarā vajag vieglu izklaidi, par kādu nenosauksi skarbo Intara dziesmu. Tāpēc arī nenovērtēja. Un valodai nav nozīmes, igaunietes dziedāja ne tik sarežģītu dziesmu savā valodā, un tika augstā vietā. Ceru, ka Intars nelasa visus tos sūdīgos komentārus, citādi arī stipram cilvēkam var samesties škērmi, ja viņa tauta, kas to pati izvirzīja konkursam, tagad zākā. Interesanti, ko šī pati tauta teiktu, ja Busulis būtu vismaz pirmajā trijniekā?
atbildēt
0
Vika >> anc
22.05.2009 14:33
Hmmm... Latvijas hokejistu valstsvienība palika 7. vietā... Un neviens te viņus kkā nerej un nerok dziļi zemē. Tā kā Intara norakšanas iemesls jāmeklē kkur citur...
atbildēt
-11
sabine
18.05.2009 17:26
manuprāt, skatītāji mandātu deva dziesmas versijai latviešu valodā.
atbildēt
0
Dūda >> sabine
18.05.2009 20:10
ja intars būtu uzvarējis, visi kaut kā pēkšņi aizmnirstu par to valodu. baigie patrioti visi pēkšņi palikuši.
atbildēt
-20
SSSS
18.05.2009 19:12
latviešiem nav jāuztraucās , ka cita tauta viņus iznīdēs . latvieši iznīdēs viens otru.... iLGI VAIRS NAV JĀGAIDA HIHIHI!!!!! mMMMĒEEEEEEEEE
atbildēt
0
Arnita
18.05.2009 19:27
jā, raksts ir tiešām labs, un ļoti skaists ir teikums, ka februārī latvieši Intaram deva mandātu pārstāvēt Latviju Eirovīzijā ar dziesmu "Sastrēgums" nevis "Probka". tāpēc jau cilvēki ir neapmierināti, jo viņi tika piekrāpti. un nav jau tā, ka Busuli ienīst. vienkārši cilvēki ir viņā ļoti vīlušies.
atbildēt
0
zb >> Arnita
18.05.2009 20:08
tad kāpēc viņš ir jāapmet ar sūdiem, jāsamīda un vēl jāizņirdz???
atbildēt
-20
no tās >> Arnita
18.05.2009 20:47
Nu tak prasi mainīt nolikumu! Ievies referendumu par Eirovīziju, kurā tauta lai pasaka, kā māksliniekam jāuzstājas - līdzās valodai, normē arī to, džekiem cik garas drīkst būs spalvas, cik apģērba gabali jānovelk; cik daudz drīkst kratīties; cik liels drīkst back vokālistu vidukļa apkārtmērs, u.t.t.
atbildēt
-14
andis >> Arnita
18.05.2009 22:29
gribeetu tikai zinaat vai tu pati balsoji par sastreegumu? ja nee, tad labaak nerunaa citu vaardaa. es balsoju par dziesmu un man vienalga kaadaa valoda taa tika dziedaata.
atbildēt
+2
jojo
18.05.2009 19:39
Nevaru tā īsti piekrist Veidemanei.
Punkts pirmais (kā saka Godmanis :))Dziedātāju, kurš tiek sūtīts pārstāvēt valsti kādā konkursā, nevar vērtēt- var patikt, var nepatikt. Pirmkārt, tas nav nekāds kompliments dziedātājam, tā parasti saka par tiem, kas nevienam nepatīk un visādiem citādiem nesaprastajiem dīvaiņiem. Otkārt, tiem, kas cilvēkiem nepatīk, taču viņiem pašiem patīk, būtu labāk dziedāt savā mājā spoguļa priekšā. Dzīve ir skarba un valsts vai privātpersonu dotācijas neatzītajiem ģēnijiem vairs netiek piešķirtas. Punkts otrais. Nevar tā īsti piekrist par to milzīgo atbalstu no tautas vispirms un nozākāšanu pēc tam. Pirmkārt, cik atceros, tautas atbalsts bija viens no vismazākajiem pēdējos gados. Otkārt, pieļauju, ka pastāv arī visādas šamukšanās iespējas, it sevišķi mūsdienās. Vismaz man paziņu un kolēģu lokā visi bija šokā, ka Busulis tika uz krieviju, jo par viņu nebija balsojuši. Iespējams, ka negrib atzīties, taču tas nebija tagad, bet gan pēc L-jas konkursa. Tāpat paanalizējot, kas varēja par Busuli balsot, es nespēju atrast nevienu grupu- mājsaimnieces vai pensionāri par viņu taču nebalsoja, vai ne. Jaunieši arī tā kā Busuli neklausās... Kas tad ir viņa auditorija? Tie pāris mūzikas eksperti? Grūti noticēt, ka viņu zvani ļautu dabūt tādu atbalstu, lai tiktu uz Maskavu. Punkts trešais. Varbūt apgalvojumus, ka Busulis bija labākais Latvijā vajag nedaudz precizēt un tad viss nostāsies savās vietās? Piemēram, Busulis bija mazāk briesmīgais no visiem L-jas finālistiem? Varbūt problēma ir tajā, ka L-jā vienkārši pop, rok utml mūzikā ir ļoti zems līmenis? Un šai ziņā vairāk pat svarīgi ir tas, ka mūsu komponisti neko tā īsti sakarīgu nevar sacerēt, nevis dziedātāju zemais vai augstais līmenis. Un valodai nav nozīmes, ko parādīja, piemēram, igaunietes. Dziesmā galvenais ir melodija, vārdi ir tikai sekundārais, lai ko arī neteiktu. Norvēģis (baltkrievs) varēja dziedāt par veļaspulveri vai biksīšu ieliknīšiem, tāpat tā dziesma uzvarētu. Tas ir dziesmu konkurss, nevis dziesmu vārdu, ar to jārēķinās.
P.s. Atvainojos, ka sanāca tik gari :) laikam sagribējās kaut ko nedaudz argumentēti pateikt, nevis tikai lasīt tās bezpersoniskās, neargumentētās ķengas.
Punkts pirmais (kā saka Godmanis :))Dziedātāju, kurš tiek sūtīts pārstāvēt valsti kādā konkursā, nevar vērtēt- var patikt, var nepatikt. Pirmkārt, tas nav nekāds kompliments dziedātājam, tā parasti saka par tiem, kas nevienam nepatīk un visādiem citādiem nesaprastajiem dīvaiņiem. Otkārt, tiem, kas cilvēkiem nepatīk, taču viņiem pašiem patīk, būtu labāk dziedāt savā mājā spoguļa priekšā. Dzīve ir skarba un valsts vai privātpersonu dotācijas neatzītajiem ģēnijiem vairs netiek piešķirtas. Punkts otrais. Nevar tā īsti piekrist par to milzīgo atbalstu no tautas vispirms un nozākāšanu pēc tam. Pirmkārt, cik atceros, tautas atbalsts bija viens no vismazākajiem pēdējos gados. Otkārt, pieļauju, ka pastāv arī visādas šamukšanās iespējas, it sevišķi mūsdienās. Vismaz man paziņu un kolēģu lokā visi bija šokā, ka Busulis tika uz krieviju, jo par viņu nebija balsojuši. Iespējams, ka negrib atzīties, taču tas nebija tagad, bet gan pēc L-jas konkursa. Tāpat paanalizējot, kas varēja par Busuli balsot, es nespēju atrast nevienu grupu- mājsaimnieces vai pensionāri par viņu taču nebalsoja, vai ne. Jaunieši arī tā kā Busuli neklausās... Kas tad ir viņa auditorija? Tie pāris mūzikas eksperti? Grūti noticēt, ka viņu zvani ļautu dabūt tādu atbalstu, lai tiktu uz Maskavu. Punkts trešais. Varbūt apgalvojumus, ka Busulis bija labākais Latvijā vajag nedaudz precizēt un tad viss nostāsies savās vietās? Piemēram, Busulis bija mazāk briesmīgais no visiem L-jas finālistiem? Varbūt problēma ir tajā, ka L-jā vienkārši pop, rok utml mūzikā ir ļoti zems līmenis? Un šai ziņā vairāk pat svarīgi ir tas, ka mūsu komponisti neko tā īsti sakarīgu nevar sacerēt, nevis dziedātāju zemais vai augstais līmenis. Un valodai nav nozīmes, ko parādīja, piemēram, igaunietes. Dziesmā galvenais ir melodija, vārdi ir tikai sekundārais, lai ko arī neteiktu. Norvēģis (baltkrievs) varēja dziedāt par veļaspulveri vai biksīšu ieliknīšiem, tāpat tā dziesma uzvarētu. Tas ir dziesmu konkurss, nevis dziesmu vārdu, ar to jārēķinās.
P.s. Atvainojos, ka sanāca tik gari :) laikam sagribējās kaut ko nedaudz argumentēti pateikt, nevis tikai lasīt tās bezpersoniskās, neargumentētās ķengas.
atbildēt
0
Skaistule >> jojo
18.05.2009 20:01
Piekrītu rakstītajam. Busuli ievirzīja žurija. Atcerieties žūrijai bija liela teikšana - viena puse pret skatītāju otru pusi. Žūrija ielobēja Busuli, jo viņiem viņš patika. Nav jau vainas Busulī, var būt, tomēr mazdrusciņ, ja kāds skatās "Cīņas klubu, tad arī tur viņš ar šmaukšanos uzvarēja - nedziedāja to dziesmu, par kuru skatītāji balsoja, vaina ir tajā apstāklī, ka dziesma NAV skanoša. Ieklausieties,Žūrija, ko R. Pauls saka - melodiskums ir vajadzīgs. Šī dziesma pilnīgi nederēja Eirovīzijai. Busulim balss laba.
atbildēt
-6
zb >> jojo
18.05.2009 20:15
savukārt manu paziņu lokā VISI bija balsojuši, tāpēc nekāds šoks viņiem nebija.
atbildēt
-16
kl >> jojo
18.05.2009 20:44
ak dies, nu cik var malt, nu prasi tak žūrijām, ja pretenzijas pret balsojumu!
Un ko tad darīt Francijai? Patriciju Kass pārvērst ziepēs?
Tak pārvari savus mazvērtības kompleksus, un izdari tik daudz, cik izdarījis Intars!
Un ko tad darīt Francijai? Patriciju Kass pārvērst ziepēs?
Tak pārvari savus mazvērtības kompleksus, un izdari tik daudz, cik izdarījis Intars!
atbildēt
-22
goga >> Skaistule
20.05.2009 13:35
tieši tā, stulba žūrija.
atbildēt
-13
anc
18.05.2009 20:19
Ko te cepas viens otrs, ka Busulim deva mandātu dziesmai latviešu valodā? Valodai šajā gadījumā nebija nekādas nozīmes. Nozīme melodijā. Dziesma bija par sarežģītu priekš Eirovīzijas, ko arī parādīja balsojuma rezultāti - uzvarēja pasakas un jauni, gaiši starojoši dziedātāji. Eiropai vajag pasaku, vajag atslodzi no krīzes, kas taču, kā zināms, skarusi visu Eiropu. Tur visa problēma. Busulim nav ne vainas, viņš mums ir viens no labākajiem, vaina tā, ka dziesma par drūmu tādam sestdienas atpūtas vakaram. Eirovīzija ir izklaide, to neaizmirsīsim nākamgad. Un bedziet likt virsū Intaram, viss ir OK, kas to vairs pēc nedēļas atcerēsies!
atbildēt
0
piekrītu
18.05.2009 20:50
Elitai Veidemanei jāpiekrīt.
Mazvērtības kompleksu un kredītu jūgā nonākušajai izkāmējušajai tautiņai, kuras valsts kase ir izzagta un izšķērdēta, steidzami vajadzīga psihiatriska iejaukšanās.
Citādi - tauta kļūst kanibāla.
Mazvērtības kompleksu un kredītu jūgā nonākušajai izkāmējušajai tautiņai, kuras valsts kase ir izzagta un izšķērdēta, steidzami vajadzīga psihiatriska iejaukšanās.
Citādi - tauta kļūst kanibāla.
atbildēt
0
sarkanais velniņš
04.06.2009 20:19
Šoreiz tiešām piekrītu Veidemanei. Tomēr jāatzīst, ka ir gadījies lasīt visai žultainus rakstus arī no viņas pāšas. Bet tāpat jāatzīst, ka tas bija sen un vispār pārāk daudz viņas rakstu es neesmu lasījusi, tāpēc nevaru tā īsti par tiem spriest.
Nezinu, vai Busulim ir paveicies, ka viņš ir izpelnījies Veidemanes simpātijas, nevis nepatiku, vai tieši pretēji. Iespējams, ka dažu acīs (ausīs) Veidemanes vārdam un simpātijām/aizstāvībai ir pat negatīva pieskaņa.
Laikam es saprotu, kāpēc Veidemanei patīk Busulis. Varbūt viņa jūt kādu radniecību ar Busuli tajā ziņā, ka viņi abi ir cilvēki, kas neslēpjoties saka, ko domā, pat ja tas dažreiz izklausās diezgan skarbi, un kurus pārāk neuztrauc, ko par viņiem domā tie, kas nav viņu draugi.
Nezinu, vai Busulim ir paveicies, ka viņš ir izpelnījies Veidemanes simpātijas, nevis nepatiku, vai tieši pretēji. Iespējams, ka dažu acīs (ausīs) Veidemanes vārdam un simpātijām/aizstāvībai ir pat negatīva pieskaņa.
Laikam es saprotu, kāpēc Veidemanei patīk Busulis. Varbūt viņa jūt kādu radniecību ar Busuli tajā ziņā, ka viņi abi ir cilvēki, kas neslēpjoties saka, ko domā, pat ja tas dažreiz izklausās diezgan skarbi, un kurus pārāk neuztrauc, ko par viņiem domā tie, kas nav viņu draugi.
atbildēt
0
Komentāri [182]
Lapa: 1 2 3 4 Uz rakstu ››Mēneša PIKANTUMS
[]
Mēneša VIDEO
[]
Mēneša GALERIJA
[]
Mēneša KOMENTĀRS
Mūžībā devusies izcilā Latvijas Nacionālā teātra aktrise Rasma Garne
autors:Andris
komentars:
Tik skaista jaunībā/.... RIP