Veidemane: Par ko latvietis ienīst latvieti (šoreiz Busuli)
Kauns par nodevēju, labi, ka viņš dabūja pa ļockām, lien bez ziepēm, pelnīti neiekļuva finālā, nožēlojams jampampiņš, kratās kā aptracis, krievu pielīdējs, no sirds priecājos, ka viņš izgāzās kā veca sēta, mēs ar draudzenēm no priekiem pat šampi iedzērām – tādi un līdzīgi komentāri ir ikvienā interneta portālā, kas publicējis ziņu par Intara Busuļa uzstāšanos Eirovīzijas pusfinālā.
17.05.2009 15:49
Komentāri [182]
Lapa: 1 2 3 4 Uz rakstu ››
ziira
17.05.2009 15:59
Ljoti labi pateikts, Elita!
Desmitniekaa!!!
Desmitniekaa!!!
atbildēt
0
Es
17.05.2009 16:02
visam pilnīgi un noteikti piekrītu !
Beidzot , kāds tiešām patiess raksts.. :)
Beidzot , kāds tiešām patiess raksts.. :)
atbildēt
0
zanduce
17.05.2009 16:04
Peedeejaa rindkopa izdevusies kaa naglai uz galvas! Paldies, Veidemanes kundzei par sho iisteniibas atspoguljojosho rakstu!!!!!
atbildēt
0
florida
17.05.2009 16:06
fantastisks raksts. liela daļa (cerams , ka ne lielākā ) latviešu tiešām ir nepamatoti naidīgi. es domāju, daudziem rodas jautājums, kā var turēt tādu naidu uz cilvēku, kas ir augstāks un vairāk sasniedzis ?
vienīgais izskaidrojams, kas rodas, visi šie komentētāji ir tā ieslīguši savās nelaimēs un problēmās, ka cenšas padarīt kaut cik nelaimīgākus arī citus, izgāžot savus pretīgos komentārus. cmon, mīļie , kļūstiet labāki un arī apkārt jums viss kļūs labāks!
un šeit neiet runa par kkāda viedokļa izteikšanu, subjektīvs vai objektīvs. nenovēlu jums nevienam piedzīvot to , ko šobrīd izjūt Intars. paldies Veidemanes kundzei par trāpīgo rakstu.varbūt būs kāds , kas arī aizdomāsies.
vienīgais izskaidrojams, kas rodas, visi šie komentētāji ir tā ieslīguši savās nelaimēs un problēmās, ka cenšas padarīt kaut cik nelaimīgākus arī citus, izgāžot savus pretīgos komentārus. cmon, mīļie , kļūstiet labāki un arī apkārt jums viss kļūs labāks!
un šeit neiet runa par kkāda viedokļa izteikšanu, subjektīvs vai objektīvs. nenovēlu jums nevienam piedzīvot to , ko šobrīd izjūt Intars. paldies Veidemanes kundzei par trāpīgo rakstu.varbūt būs kāds , kas arī aizdomāsies.
atbildēt
0
aicis
17.05.2009 16:08
Busulis ir labākais!
atbildēt
0
lika >> polo
17.05.2009 18:34
Eu, nu vārdus no mutes izņēmi:))
atbildēt
0
fufelis >> polo
17.05.2009 18:34
viens no rakstā minētajiem piemēriem...
atbildēt
0
heh >> polo
17.05.2009 18:59
Acīmredzot jums patīk tikai negatīvie komentētāji.
atbildēt
0
lika >> heh
17.05.2009 20:27
Nē, patīk objektīvi un pamatoti.
atbildēt
0
heh >> lika
17.05.2009 20:40
Katram savs skatījums uz objektivitāti un pamatotību.Kas vienam liekas objektīvi citam ne.
atbildēt
0
Jaa
17.05.2009 16:26
Pilnīgi manas domas.Latvieši gatavi cits citu noēst bez sāls.Ņemiet draugi to visu vieglāk un būs mazāk problēmas.
atbildēt
0
aija >> Jaa
17.05.2009 16:36
var piekrist un var nepiekrist! Domāju, ka arī Intars nedaudz pielēja ugunij eļļu - sakumā dziedot LV (par ko arī balsoja), bet pēc tam dziedot RU. Pats uzprasījās. Nedomāju, ka būtu tik liela nepatika, ja nebūtu šī balsotāju apcakaresana.
P.S. Tad kad bija Zvaigznu lietus, Dziedi ar zvaigzni - Veidemane pati loti stipri - pelniti un nepelniti - nolika tautiesus. Tapat vina izturas pret dziedatajam, kuras ir jaunakas un talantiigakas... Prieks, ka Elitai karteja atmoda :)
P.S. Tad kad bija Zvaigznu lietus, Dziedi ar zvaigzni - Veidemane pati loti stipri - pelniti un nepelniti - nolika tautiesus. Tapat vina izturas pret dziedatajam, kuras ir jaunakas un talantiigakas... Prieks, ka Elitai karteja atmoda :)
atbildēt
0
Maija >> aija
17.05.2009 16:55
Es balsoju un zināju par ko balsoju ,jo Intars teica ka mainīs valodu.Bet šeit jau ņemas tie kuri nemaz nebalsoja bet man liekas ka konkurentu organizēts pasākums tas ir.
atbildēt
0
laizans >> Maija
17.05.2009 17:00
viņš to pateica pēc balsojuma. nekorekti
atbildēt
0
Maija >> laizans
17.05.2009 17:02
Nē to viņš pateica pirms izšķirošā balsojuma kad viņam vadītāji jautāja vai kaut ko mainīs ja uzvarēs.Nevajag teikt to kas nebija.
atbildēt
0
andersone >> aija
17.05.2009 17:17
aija, jums nav taisnība, par tām jaunajām dziedātājām runājot: lasu uzmanīgi šīs autores rakstus, un ļoti atzinīgi viņa ir izteikusies par Amber, par Anci Krauzi, par Kristīnu Zaharovu, pēdējā laikā arī par Aishu. vienīgās kritiskās piezīmes bija par Ellu, un tur nu es piekrītu 100%.
vai tas ir slikti, ja kritizē tautiešus? tas, manuprāt, ir lieliski. ko tad citu kritizēt? ārzemniekus? kāda jēga?
vai tas ir slikti, ja kritizē tautiešus? tas, manuprāt, ir lieliski. ko tad citu kritizēt? ārzemniekus? kāda jēga?
atbildēt
0
soula >> andersone
17.05.2009 18:00
Nu nepiekritīšu! Tiklīdz uz skatuves parādās kāda jauna un smuka meitene, tā Veidemanes madāma uzreiz lej savu žulti.
Un šādi raksti tikai pierāda to, ka viņa pati ir no tiem, kuri gatavi otru latvieti apēst vakariņās. Ak, skaudība, skaudība ...
Un šādi raksti tikai pierāda to, ka viņa pati ir no tiem, kuri gatavi otru latvieti apēst vakariņās. Ak, skaudība, skaudība ...
atbildēt
0
andersone >> soula
17.05.2009 19:02
vai jūs varētu man atgādināt, kura bija tā tā jaunā un smukā, kuru Veidemanes madāma aplēja ar žulti? iespējams, kaut ko esmu palaidusi garām.
atbildēt
0
M
17.05.2009 16:34
iisteniibaa vieglaakaas devaas,bet regulaari sho naidiigumu izjuutu ik dienas,par cik straadaaju ar cilveekiem,no taa neizbeegt.Nu ir taada muuzjam ar visu neapmierinaata sabiedriibas dalja,pilniigi droshi ka pashi ar sevi pirmkaart ir neapmierinaati un savu dziivi.
atbildēt
0
Lea
17.05.2009 16:54
Vairāk šādus rakstus! Paldies!!!
atbildēt
0
hulio
17.05.2009 17:02
Raksts ir labs. Piekrītu visam globāli, BET Veidemanes kundze laikam neņēma personiski to, ko visa pārējā Latvija. 1) Valodas maiņa no Latviešu uz Krievu. Par krievu versiju noteikti nebūtu balsojuši Latvijā! 2)Pati uzstāšanās arī nebija baudāma.
Ja mēs visi būtu apmierinātu ar sniegumu Maskavā, ja mēs būtu sajūsmā par pašu dziesmu, tad mēs vienkārši bēdātos un skumtu, un tikai pa retam kāds negatīvs komentārs Intara virzienā ietu. Mūs pret pašu gribu pārstāvēja Krievu valodā, ar samocītu un negatīvu priekšnesumu un sarežģītu dziesmu. Tas arī viss, tāpēc arī tāda tautas reakcija! Mūsējie vienkārši aizmirsa, ka pārstāv Valsti, nevis piedalās individuālā konkursiņā!
Ja mēs visi būtu apmierinātu ar sniegumu Maskavā, ja mēs būtu sajūsmā par pašu dziesmu, tad mēs vienkārši bēdātos un skumtu, un tikai pa retam kāds negatīvs komentārs Intara virzienā ietu. Mūs pret pašu gribu pārstāvēja Krievu valodā, ar samocītu un negatīvu priekšnesumu un sarežģītu dziesmu. Tas arī viss, tāpēc arī tāda tautas reakcija! Mūsējie vienkārši aizmirsa, ka pārstāv Valsti, nevis piedalās individuālā konkursiņā!
atbildēt
0
bandeross >> hulio
17.05.2009 17:05
Uzstāšanās bija pat vairāk kā baudāma.Aiz viņa kādi trīs izpildītāji vispār palika mūsējo ēnā tik efektīvs priekšnesums bija.
atbildēt
0
dd >> bandeross
17.05.2009 17:57
No šoka, protams, ka palika blāvi.
atbildēt
0
koko >> bandeross
17.05.2009 18:24
HA..Tikai UK komentētāji pēc Busuļa dziesmas teica- Diemžēl šīs ir trīs minūtes no manas dzīves, kuras es vairs neatgūšu. Vai arī- Latviešu izpildītāju dziesmu sauc "Sastrēgums", bet vairāk gan izklausās pēc avārijas.
atbildēt
0
nu nu >> koko
17.05.2009 18:56
Nekas viņi tās minūtes atguva skatoties plikas pakalas un pusplikus pupus jo cits nekas acīmredzot viņiem neinteresē.
atbildēt
0
koko >> nu nu
17.05.2009 19:09
nu nu kāpēc Tu vispār šķied laiku skatoties eirovīziju, ja jau Tu zini, ka tur nekas cits bez plikām pakaļām un akrobātiem nebūs? Eiropas balsojuma tabula vien pierāda, ka Busulis nespēja iekustināt teju nevienu, tik mazmazliet mūsu kaimiņus, kas vien bija tikai pieklājības pēc. Un nevajag te norakstīt latviešu tautu, ka tā pie visām Busuļa neveiksmēm vainīga. Mēs taču galu galā par busuli nevarējām balsot tajā pusfinālā!
atbildēt
0
nu nu >> koko
17.05.2009 19:44
Es arī īsti neskatījos jo pēc mūsējo snieguma neviens vairāk nelikās līdzvertīgs.Gaidīju tikai rezultātus un domāju ka mūsējie noteikti tiks finālā.
atbildēt
0
Zelma
17.05.2009 17:13
Raksts labs un precīzs. Tiesa viena kļūda, tauta Busuli neaisūtīja uz Eirovīziju. Tautas balsojumā viņš ieņēma trešo vietu. Jautājumus vajadzētu uzdot cienījamai kompetentajai žūrijai, ar kuras palīdzību Busulis nokļuva tur kur ir šobrīd. Stāsts ir par komponista Lāča muzikalajiem šedevriem, nav noslēpums mūzikas aprindās, ka viņa dziesmas neviens neuzskata par labām, izņemot slaveno Kafijas dzeršanas dziesmu, pārējās ir pilnīgi nekādas un Sastrēgums ir tikai kārtējais apliecinājums tam. Busulis tiešam ir tads kā ir un kā viņš izteicās, tads sīkums trīs minūtes kauna...par kādu cieņu varam runāt...
atbildēt
0
Zigis >> Zelma
17.05.2009 17:18
Tautas balsojumā ieņema pirmo vietu tā tikai nevajag.Man patika dziesma .Varbūt ka DIŽENAJIEM UN VARENAJIEM EIROPIEŠIEM PAR GRŪTU PIE ALUS PUDELES SAGREMOT.Dziedājums bija izjusts un kvalitatīvs.
atbildēt
0
Zelma >> Zigis
17.05.2009 17:20
Tautas balsojumā pirmo vietu ieņēma meiteņu duets ar Kristīnu Zaharovu.
atbildēt
0
Zigis >> Zelma
17.05.2009 17:44
Tas bija pusfinālā.Bet finālā Intars.
atbildēt
0
sarkanais velniņš >> Zelma
04.06.2009 19:34
Sākumā jā. Bet neaizmirstiet, ka arī daudzi no tiem, kas pusfinālos balsoja par mūziķiem, kuri neiekļuva finālā, pēc tam izvēlējās kādu no trīs finālisatiem. Acīmredzot, daudzi finālā pārmetās tieši uz Busuli, un tā viņš arī uzvarēja. Starp citu, arī es pusfinālā balsoju par Triānas Parku, nevis par Busuli. Lai gan esmu viņa cienītāja, tomēr dziesma man tobrīd pārāk nepatika un, turklāt, es sapratu, ka tā nav piemērota Eirovīzijai.
Bet, kad uzvara sāka spīdēt Freimaņa standartbalādei ar divām viduvējām dziedātājām, tad uzreiz metos balsot par Busuli. Tāpat darīja arī citi man pazīstami cilvēki (un varu saderēt, ka vēl ļoti daudzi citi). Tagad saprotu, ka tā bija kļūda. Ne jau tāpēc, ka man būtu kauns par mūsējo uzstāšanos, jo tā bija laba, bet tāpēc, ka, aizsūtot Busuli uz Eirovīziju, esam izdarījuši lāča pakalpojumu tieši viņam, burtiskā nozīmē pametot viņu latviešiem saplosīšanai.
Bet, kad uzvara sāka spīdēt Freimaņa standartbalādei ar divām viduvējām dziedātājām, tad uzreiz metos balsot par Busuli. Tāpat darīja arī citi man pazīstami cilvēki (un varu saderēt, ka vēl ļoti daudzi citi). Tagad saprotu, ka tā bija kļūda. Ne jau tāpēc, ka man būtu kauns par mūsējo uzstāšanos, jo tā bija laba, bet tāpēc, ka, aizsūtot Busuli uz Eirovīziju, esam izdarījuši lāča pakalpojumu tieši viņam, burtiskā nozīmē pametot viņu latviešiem saplosīšanai.
atbildēt
0
sarkanais velniņš >> Zelma
04.06.2009 19:45
Tiešām, kad Busulis runāja par trīs minūtēm kauna, viņš nedomāja par viegli ievainojamo latviešu tautu, kura tagad tik briesmīgi kaunas par Busuļa neveiksmi. Viņš domāja par sevi un par iespējamo situāciju, ja uzstāšanās nebūtu tik kvalitatīva, kā viņš pats un viņa grupa bija iecerējuši. Tas arī ir vienīgais, par ko viņam būtu vērts kaunēties. Bet, tā kā uzstāšanās bija profesionāla un ar maksimālu atdevi, tad kaunēties nav par ko.
atbildēt
0
sarkanais velniņš >> Zelma
04.06.2009 19:54
Tas, ka Tev un arī citiem nepatīk neviena Lāča dziesma, izņemot jauki balādisko "Brīvdienu", nenozīmē, ka tās ir sliktas. Tās vienkārši ir citādākas, citai gaumei piemērotas, un dažreiz vienkārši grūtāk uztveramas. Busuļa solo albumā bez "Brīvdienas"/"Siņii rai" ir arī citas labas dziesmas, īpaši "Puteklis"/"Toska", arī "Ceļš"/"Dožģ" un tā pati vecā "Gonki". Interesantas ir arī "Davai, davai"/"Davai" un "Amnēzija.lv"/"Amnezija". Arī citas dziesmas nav zemē metamas.
atbildēt
0
fasa
17.05.2009 17:56
Veidemanes kundzi gribu palabot, arī pār Prāta Vētru gāžas šāda veida pārmetumi, arī viņus saukā par nodevējiem un ziepju lietotājiem.
atbildēt
0
zina
17.05.2009 18:06
ELITAI VEIDMANEI PILNĪGI PIEKRĪTU JA NEMĀK UZ SKATUVES ĻODZĪTIES TAD NEVAJAGA LĪST BUSULIM VIENKĀRŠI BLAMĀŽA LATVIJAI...
atbildēt
0
blamāža >> zina
17.05.2009 18:52
Blamāža ir tad kad aizbrauc prezentēt valsti rādot silikona pupus un resnas ciskas un plikas pakaļas.BET MŪSĒJIE PASNIEDZ SEVI GODAM AR LABU IZPILDĪJUMU NEVIS AR SACENŠOTIES KURŠ PLIKĀK IZĢERBSIES.
atbildēt
0
brii
17.05.2009 18:42
Raksts labs, bet autore aizmirsa kādu "sīkumu" - LV atlases konkurss notika pilsētā, kuras naudas devējs Busuli ciena, jo viņu skolā mācījies:)
Kad Annija un Krištīna sāka Busuli apsteigt, vairs balsojumu nerādīja un viss! To vnk sagrozīja!!! Aizbrauca tas, ko gribēja Aivars, nevis tas, ko vēlējās tauta!
Kad Annija un Krištīna sāka Busuli apsteigt, vairs balsojumu nerādīja un viss! To vnk sagrozīja!!! Aizbrauca tas, ko gribēja Aivars, nevis tas, ko vēlējās tauta!
atbildēt
0
Hiacinteburka >> brii
17.05.2009 18:54
Un Tu būtu tā tauta? Es nedzīvoju ne tuvu Ventspilij, bet arī balsoju par Intaru...
atbildēt
0
zb >> brii
17.05.2009 19:04
Busulis mācījās Talsu skolā. :) vai tad konkurss notika Talsos?
atbildēt
0
r >> brii
17.05.2009 19:13
pilniigas muljkiibas!!! kur shitaadu suu*du var uzraxtiit. tas, ka tev labaak patika annija un kritiina, nenoziimee, ka arii paareejiem. par intaru balsoja vinja atraktivitaates, latviskuma un neaprobezhotiibas deelj
atbildēt
0
skots >> r
17.05.2009 19:50
Ja nu kaads ir aprobezhots,tad tas ir busulis,jo intervijaa pateikt,ctiteeju:"triis minuutes kauna un viss buus cauri",var tikai dumsh cilveeks,un no latviskuma dziesmaa nav vispaar ne veests.
atbildēt
0
kkk >> brii
17.05.2009 22:26
Aha, viņām gan vajadzēja aizbraukt un gaudeno dziesmu nodziedāt.
atbildēt
0
brii >> zb
17.05.2009 23:46
Nē, zb neesi tu lietas kursā - Busulis dzīvoja Pastendē, TUVU Talsiem, bet MŪZIKAS SKOLĀ - VENSTPILĪ!!!
atbildēt
0
brii >> r
17.05.2009 23:47
Nē, man nepatika A & K, domāju, ka arī viņas Maskavā pazustu, bet Busuļa balsojums nebija godīgs!!!
atbildēt
0
...--
17.05.2009 19:14
PIRMO REIZI PIEKRIITU VEIDEMANEI
atbildēt
0
zb >> ...--
17.05.2009 19:42
es tev varētu parādīt vismaz 29 rakstus, kuriem tu arī piekristu. bet tāpēc vajag lasīt. :)
atbildēt
0
skots
17.05.2009 19:41
Pirmkaart,pee vieteejo skatiitaaju balsojuma busulis bij treshais,otrkaart,kaut kaada pretruna sanaak,ja jau vinjsh ir tik tieshs un nepakljaaviigs kaapeec vinjsh vispaar dziedaaja krievu valodaa,bet ne latvieshu,es domaaju,ka vinjsh gribeeja izraadiit lojalitaati krievu publikai,rupji runaajot,pieliist tai.Te nu buutu atbildiiba par valsts teela graushanu jaauznjemas zhuurijai,kuri,lai nedod Dievs nenodariitu paari Paula miilulim,arii iebalsoja vinju krievu stepees kur vinjsh arii pazuda.
atbildēt
0
Beta >> skots
17.05.2009 19:43
te nav nekāda sakara ar Paulu.
atbildēt
0
skots >> Beta
17.05.2009 19:47
Varbuut nav,bet visi taapat zin,ka Pauls ir vinju biidijis kaa vareedams.Un dziesma tieshaam ir graujoshs shtruns.
atbildēt
0
Hiacinteburka >> skots
17.05.2009 19:53
Ar ko krievu publika ir sliktāka par jebkuru citu?
atbildēt
0
skots >> Hiacinteburka
17.05.2009 19:56
Es neteicu,ka sliktaaka,es tikai noraadiju uz pretrunaam rakstaa,ja jau busulis ir tik spurains un drastiski skabs,reizeem,peekshnji vinjsh izdabaa noteiktai publikas daljai,ar ceriibu,ka vinju pienjems lielais krievu producents,slikts tur nekas nav,vieniigi piegaajiens dikti sliips.
atbildēt
0
skots
17.05.2009 20:00
Un Veidemanes kudze,labaak paanalizeejiet kaapeec uzvareeja Norveegju paarstaavis,nevis ar putaam uz luupaam metaties aizstaaveet busuli,galu galaa vinjsh brauca paarstaaveet Latvijas valsti un nevis uzdziedaat krievijaa,ja vinjsh ir tik spilgts muuzikjis vinjam bij jaasaprot,kas ir atbilstoshi,kas nav,jo tad jau vinjsh vareeja arii mieriigi dziedaat taas samonteetaas rupjiibas,arii buutu neparasti.
atbildēt
0
eh >> skots
17.05.2009 20:23
Uzvarēja tapēc Norv
ēgijas pārstāvis ka tā šogad bija paredzēts un laicīgi tika sākta kampaņa ar visiem bukmeistariem un tā tālāk.Uzvara katru gadu jau ir izplānota.
ēgijas pārstāvis ka tā šogad bija paredzēts un laicīgi tika sākta kampaņa ar visiem bukmeistariem un tā tālāk.Uzvara katru gadu jau ir izplānota.
atbildēt
0
skots >> eh
17.05.2009 20:36
Aaaa...tad jaasaprot taa,ka visu valstu zhuurijas arii jau bij briidinaatas,ka jaavirza Norveegjija?:))Nekljuusti smiekliigs.
atbildēt
0
ah >> skots
17.05.2009 20:51
Vai mēs zinām vai maz tiek ņemtas vērā tās žūrijas.Varbūt tas tikai raģi ponta.
atbildēt
0
skots >> ah
17.05.2009 20:58
Un peedeejaas vietas arii ir jau ieprieksh zinaamas?Es gan domaaju,ka Norveegju krievs uzvareeja pateicoties labai melodijai,miiljumam un sirsniibai.
atbildēt
0
oh >> skots
17.05.2009 21:16
Norvēģu krievs uzvarēja tapēc ka ir krievs.Nu šovakar paskatījos viņa iznācienu .Nu riktīgs balagāns ar visiem akrobātiem krievu pļaskas vairāk nekas.
atbildēt
0
skots >> oh
17.05.2009 21:42
Nu tev varbuut vajadzeetu sadraudzeeties ar smadzeneem,nebalsoja jau tikai krievi,ja buutu balsojushi tikai krievi,tad es tev piekristu,un taas nebinj pljaskas,bet norveegju tautas deju stilizaacija,paplashini redzes liku un tad komentee.
atbildēt
0
ddd >> skots
17.05.2009 21:46
Tad kāpēc krievi paši nevinnēja? Ture jau politika iesaistīta, bet Norvēģis tak tiešām gandrīz visiem patīk. nebija trur nekā īpaša-bet dziesm,a lipīga un viņa smukais ģīmītis, tas nostrādāja. Tāds atmiņā paliekošs.
atbildēt
0
andis
17.05.2009 20:01
liels paldies par sho rakstu! man ir tieshi taadas pashas paardomas un iipashi shiis peedeejaas nedeeljas, kad komentaaros tikai vienu vieniigu zhulti vareeja atrast. man bija pilniigi atshkjiriigs viedoklis kaa masai, kas ievietoja komentaarus, bet negribeejaas baazties tajaa zanjkjii. tas tikai piedotu azartu "sirsniigajiem" tautieshiem. veelreiz paldies Elitai, man prieks, ka neesmu vieniigais kas domaa, ka latvieshi kljuvushi par ljoti nezheeliigu, nepatiikamu un briizhiem pretiigu naaciju. un tad veel briinaas, ka citas tautas muus neciena...
atbildēt
0
Komentāri [182]
Lapa: 1 2 3 4 Uz rakstu ››Mēneša PIKANTUMS
[]
Mēneša VIDEO
[]
Mēneša GALERIJA
[]
Mēneša KOMENTĀRS
Viņu mīļi dēvēja par latviešu aktieru otro mammu. Mūžībā aizsaukta neatkarīgā teātra Skatuve dibinātāja un režisore
autors:RIP
komentars:
un vēl viena skumja vēsts