Siguldieši atstāj Koru karus... ar smaidu - papild. 00:36 ar backstage foto
Vairs tikai trīs kori - Lielvārdes, Daugavpils un Talsu - paliek šovā. Diemžēl šodien rezervistu pulkam pievienojās zaļais Siguldas koris. Viņiem jau nākamajā svētdienā ar pārējiem atskaitītajiem koriem būs iespēja sacensties par vienīgo biļeti uz šova turpinājumu.
[21]
10.11.2008 00:00
Komentāri [177]
Lapa: 1 2 3 4 5 Uz rakstu ››
balss
10.11.2008 11:51
Pierādām 16 ka spējam paši vērtēt,neklausamies nevienu, gala beigās lai uzvar tiešām talantīgākie un labākie nevis podziņspiedēji!
atbildēt
0
ups
10.11.2008 12:42
Ak, tad siguldieši ar smaidu? Visas reizes to vien darīja kā tēloja! Nu tad šķiroties arī...Es esmu par patiesām izjūtām, ja gribas raudāt, tad kapēc slēpt?Protams ka viņiem viss vienalga, tāpēc ka sākotnējā piedalīšanās šovā arī bija tikai tāda izrādīšanās,tagad nu rāda tos vienaldzīgos,kaut gan nihilisms un pāri stāvoša attieksme latviešus vairs nepārsteidz.Kur tad pārdzīvojums par skolotājiem pensionāriem, nu jā paši mājas sacēluši-ko tur daudz uztraukties!
atbildēt
0
kaija >> ups
10.11.2008 14:04
muļķības
atbildēt
-15
nensija
10.11.2008 12:49
Daugavpils ir superīgs koris, es par viņiem!!!
atbildēt
0
Ivis >> nensija
10.11.2008 12:56
es arī un visi mani draugi un draugu draugi, kaut gan esam dzimuši rīdzinieki, bet teterovskis ir sūds pēdējais, nevis vērtētājs
atbildēt
+4
Solča
10.11.2008 13:01
Liekat taču teterovskim mieru...man liekas,ka ir labi ,ka kāds kaut ko objektīvi pasaka..Kāpēc tad viņu neaprunā,kad viņš kritizē citus korus...var jau atkal neobjektīvi šķiest 10 pa labi un kreisi un visi lamīgi,visi smaida,nav ne koru karu,bet viena tautu draudzība..
atbildēt
0
ha-ha >> Solča
10.11.2008 13:15
Nevajag visus turēt par mulķiem, gala beigās arī mēs atšķiram kad ir labi kad nē, bet kad diriģents var to tikai darīt ka vienu glaudīt otru sist...piedošanu,tas ir visos sova raidījumos!Kad vajag kritizēt viņs lej cukuru, kad visiem redzams ka labi, tad muld un nezina ko izzīst no pirksta!
atbildēt
+16
iii >> Solča
10.11.2008 13:19
Vakar kad Teterovskis vēra muti vaļā gandrīz metu viņam ar čību, bet žēl, dārgs plazminieks!Cerams ka Daņiļevičs arī kaut ko saprata, jo citādi tāds kritiķis, ka piedzerties gribas, tagad nu pats aizvilkās, kaut ari sen bija laiks
atbildēt
-20
oscars
10.11.2008 13:05
shaja shovaa visu VISU nosaka lokalpatriotisms :) tapeec skaidrs ka uzvarees Daugavpils... nu varbuut pashaa finalaa jau balsos VISa Ltavija un tur tiesham arii varetu uzvareet koris kas iekaros vislielakaas simpatijas (nesaku labakais koris, jo tas ir subjektiivi)...
tomeer skaidrs ir viens - celjshs liidz finalam jau droshs ir Daugavpilij (pioe tam lielisksi arii dzied vinji)...
Taapat shijiet ka savaajos aiz ausiim finalaa ievilks ar Talsinieki... Lia raii "koris"tas ir vien nosaciits... mazais Chiicha un piedziedaataaj buutu atbilstoshaak ;)
tomeer skaidrs ir viens - celjshs liidz finalam jau droshs ir Daugavpilij (pioe tam lielisksi arii dzied vinji)...
Taapat shijiet ka savaajos aiz ausiim finalaa ievilks ar Talsinieki... Lia raii "koris"tas ir vien nosaciits... mazais Chiicha un piedziedaataaj buutu atbilstoshaak ;)
atbildēt
0
sibaar
10.11.2008 13:51
Vispirms mani pārsteidz tā rupjība un neiecietība,kas prevalē lielā daļā rakstīto komentāru.Un tas jau laikam ir tiešā saistībā ar balsojumu rezultātu - kādi balsotāji,tāds rezultāts.Lasot komentārus,liekas,ka reti kurš atceras,ka šis ir nevis solistu,bet koru karš.Jāvērtē ir koris kopumā,nevis tas,cik ''mazais Čīča labi dzied un viņam jau vēl nav tādas pieredzes,lai apmācītu kori''.Ja jūs uzmanīgāk ieskatītos kaut koru pieteikumos,tad zinātu,ka ne jau Jenčs,ne Čīča,ne kāds cits sagatavo un apmāca šos korus,to dara profesionāli kormeistari.Dažādo pēdējā laika šovu dīvainie rezultāti liecina tikai par mūsu pašu zemo izpratnes un izglītības līmeni.Te nav ko vainot šovu organizātorus.Ja mēs ar tādu sajūsmu pieņemam visus šos nožēlojama līmeņa šovus(izņemot šo),pēc tam kā aptrakuši marta runči, balsojot pildam telestudiju kabatas,kas tad ir vainīgs?
atbildēt
0
zema >> sibaar
10.11.2008 14:10
īpaši augstu izpratni un izglītību nejūtu arī no šeit teiktā!Nu jā, citi zemie un mēs tie augstie! Ne viens ne otrs no šoviem! tas neko nenozīmē, ka jums nu šeit kāds piedalas un tad nu ir līmenis!Un kur tad ne-rupjība un ne-neiecietība nosaucot visus par aptrakusiem marta runčiem? Un kuras kabatas esat karojot piepildījusi jūs?
atbildēt
+32
diena
10.11.2008 14:03
...ko nu neteiksi!Nu un labi ka prevelē, kam nu rupjība kam patiesība, šis šovs neatsķiras ne ar ko, tikai bara vieglak dziedāt, noķēra mūsu dziedošo tautu pēc dziesmu svētkiem! Tad ta varonība, jā es esmu ar mieru, ja visi zvani ziedoti mērķim! Kas attiecas par koru vadītājiem tos nu vispār nevar pamanīt,ta ir tv3 vaina!Un šī lielummānija par cilvēkiem, kuri ir spriest spējīgi un vēl nezin kādiem epitetiem nosaukti.Un kas attiecas par tiem kariem-būtu jau nu interesanti uzzināt kurs ar kuru tur karo, it īpaši kas attiecas uz Teterovski.Jā, mazais talsinieks ir feins, viņs bērns ko var to dara!
atbildēt
0
sibaar
10.11.2008 14:34
to zema.Jūs neesat uzmanīgi izlasījis manis teikto,jo nepamanījāt,ka es nebūt nenorobežojos no visiem citiem,bet visur rakstu MĒS.Lai gan,ja godīgi jāatzīstas, neesmu personīgi ieinteresēta neviena kora uzvarā un neesmu ne reizi balsojusi ne par vienu kori.Iepriekš rakstītajā es tikai gribēju mazliet vērst uzmanību pašiem uz sevi un tikai tad meklēt Lielo Vainīgo.
atbildēt
0
no malas >> žēl
10.11.2008 18:45
Nejūtu inteliģenci cilvēkam, kas jauc elementāras darbības vārdu formas - īstenības izteiksmi ar pavēles izteiksmi. "žēl ka neesiet". :D
atbildēt
-12
Emma
10.11.2008 14:37
Ja visu to naudiņu, ko cilvēki iztērējuši balsojot par katru kori visas nedēļas nogalēs, novirzītu labdarībai, nevis TV3 kabatā, tad katrai pilsētai sanāktu pa 15 000 Ls, ja ne vēl vairāk. :D
atbildēt
0
o >> Emma
10.11.2008 14:47
o jā,bet viņi neatdos!!!
atbildēt
+15
Aija123
10.11.2008 15:06
Vnk palasot sshos komentaarus var spriest, cik aprobezhoti mees esamm.
Visi te aardaas un plosaaas par to kas tika izbalsots, kuram bija jau jaaiziet, taada sajuuta, ka kaads cits noteiktu to koru liktenjus nevis tieshi juus- skatiitaaji.
Kaa notika- taa kaa juus bijaat leemushi.
Ja chiiicha paliek- cillveekiem vinjsh patiiik! , tiesi tas pats attiecas uz daugavpili, bet par lielvaardi gan nezinu, jo pedejos raidiiumos Olga ir taa saakusi laiziities klaat zhuurijai, ka kauns mann pilniigi pashai vinjas vietaa, cik ljoti var sewi pazemot, lai tikai sanjemtu smukus ciparus- turpretii cik smagi straadaa pareejie kori- vinji speelee goodiigu ciinju :)
Visi te aardaas un plosaaas par to kas tika izbalsots, kuram bija jau jaaiziet, taada sajuuta, ka kaads cits noteiktu to koru liktenjus nevis tieshi juus- skatiitaaji.
Kaa notika- taa kaa juus bijaat leemushi.
Ja chiiicha paliek- cillveekiem vinjsh patiiik! , tiesi tas pats attiecas uz daugavpili, bet par lielvaardi gan nezinu, jo pedejos raidiiumos Olga ir taa saakusi laiziities klaat zhuurijai, ka kauns mann pilniigi pashai vinjas vietaa, cik ljoti var sewi pazemot, lai tikai sanjemtu smukus ciparus- turpretii cik smagi straadaa pareejie kori- vinji speelee goodiigu ciinju :)
atbildēt
0
321 >> Aija123
10.11.2008 17:19
Olga visu mūžu tāda ir bijusi, tikai nez kāpēc to pamana tikai tagad!
atbildēt
+15
xxx >> Aija123
10.11.2008 17:28
Neticu, balsojuma tabulas mums nerāda, muldet var daudz ko
atbildēt
-22
VanK
10.11.2008 15:10
Šie ir KORU kari un manuprāt Sigulda bija vislabākie tieši kā KORIS! Man ir skumji, ka pat Teterovskis pirmajā dziesmā to neatzina. Tā vien liekas, ka Siguldas uzvara šovā nav paredzēta. Ceru, ka viņi atgriezīsies ar blīkšķi nākamajā nedēļā. Čīča - tas ir SVIESTS!
atbildēt
0
sandra >> VanK
10.11.2008 15:35
Pareejie latvijas iedzivotaji gan ta neuzskata
atbildēt
-17
ups >> VanK
10.11.2008 17:17
Paliktu Mednis-vainotu viņus? Ko?Nolaidieties beidzot ar to savu Siguldu,klasicisma paraugi, dziedātājiem bija jānāk no tautas, bet te brīnumu lietas atklājas!Vienkārsi besī ārā!
atbildēt
-16
nesaprotu >> VanK
10.11.2008 17:27
Ko kā koris...?Ar Daņiļeviču?Jeņču?Paldies, nu ir tomēr cits viedoklis!Liekas ka Siguldai tikai viens-kari un kari, tad nu karo!Vai būs blīkšķis vai nē, tad jau redzēs, kādreiz ar blīkšķi var nokrist arī!Ja Čīča ir sviests, tad Sigulda biezpiens ar ķiplokiem!
atbildēt
-14
oka
10.11.2008 15:45
uzvarēs vai nu Daugavpils vai Lielvārde, bet ko var zināt, jo par Talsiem balso mazā puika dēļ, kaut gan viņi ir no sākta gala visvājākie
atbildēt
0
klii >> oka
10.11.2008 15:58
nevis Talsi ir visvajakie,bet vini vienkarsi nelien d.... žūrijai kā to dara dažu labu citu koru vadītāji,piemēram, Olga.Un man ir pilnigi vienalga kurs vada Talsu kori balsotu vienalga,jo savejos atbalstisu vienmer!taka tik gudri neruna!!Tad vaig atabaltiit savejos nevis pec tam gudri kunkstet!!
atbildēt
+14
ab >> oka
10.11.2008 21:49
Viss tabors balso!
atbildēt
+13
sāra
10.11.2008 16:22
Lielvārdes priekšnesums bija vnk lielisks! paldies viņiem par to :)
Daugavpils arī super, bet šoreiz Teterovskim, vērtējot Latgales kori, bija taisnība .. jo pirmā uzstāšanās labāka bija Olgas korim, tāpēc nebūtu īsti pareizi 30 punktus ielikt abiem koriem. un otrajā priekšnesumā viena Daugavpils dziedātāja sajauca soļus.. šoreiz vērtējums tiešām bija objektīvs ;)
Daugavpils arī super, bet šoreiz Teterovskim, vērtējot Latgales kori, bija taisnība .. jo pirmā uzstāšanās labāka bija Olgas korim, tāpēc nebūtu īsti pareizi 30 punktus ielikt abiem koriem. un otrajā priekšnesumā viena Daugavpils dziedātāja sajauca soļus.. šoreiz vērtējums tiešām bija objektīvs ;)
atbildēt
0
*** >> sāra
10.11.2008 17:30
Vai tas ir šovs dejo ar koriem vai koru kari, ja jānoņēm punkts viena soļa dēļ... te cik saprotu ir koru kari...
atbildēt
-11
bbb >> sāra
10.11.2008 17:50
Televīzijas ekrānos nu nekādu kaju sajaukšanu nevarēja manīt, kad Daņiļevičs pusjukdams sajauca vārdus, tad nekas-forši!Vienmer atradīs kur piesieties! Tik grūtas kustības, viņiem vienmēr ir augsta grūtuma pakāpe.Nu nevar atrast kur piesieties!
atbildēt
-10
sāra
10.11.2008 16:24
bet protams gribas, lai fināla uzvarētāji būtu savējie- Daugavpils :)
atbildēt
0
Zane
10.11.2008 16:43
tas stulbas atzimes ko ieliek zurija, neko nedod :D
atbildēt
0
reg
10.11.2008 17:05
Nost ar Čīču!!!!!
Koris ļoti labs, tikai izlec tas mazais perdelītis ar šausmīgo balsi un iedomību.
Koris ļoti labs, tikai izlec tas mazais perdelītis ar šausmīgo balsi un iedomību.
atbildēt
0
foršā >> reg
10.11.2008 17:22
Čīčuks malacis un koris arī, manuprāt visgodīgākā attieksme un kā viņi saprot tā dzied-nevis klasiski tā un profesionāli tā-ejie bekot.Dabisks koris! Jo vienkāršāk viņi dara jo labāk.Čīča tāds smukiņš džekiņš vakar bija, balstiņa fantastiska, iedomību nesaskatīju, bet pašapziņu lai notur līdz šova beigām!
atbildēt
-2
vvb >> reg
10.11.2008 17:29
Nepiesārņo gaisu, te nav miskaste!
atbildēt
-29
aija >> reg
10.11.2008 17:32
Nost ar tevi un taviem trulajiem komentariem!
atbildēt
-7
aldis >> reg
10.11.2008 22:34
pilnīgi piekrītu....čīča iznirelis...pārējais koris superīgs.nost ar šo iedomīgo romu baroneli.
atbildēt
+1
Sigita >> aldis
11.11.2008 01:06
Esi pārliecinēts,ka tīrs Latvju bāleliņs-kādās 10.paaudzēs.
Jā,cilvēkiem nav ko darīt,kā piesaukt asins radus utt,izliec savas dusmas realitātē,nevis šeit.
Kā zini,ka iedomīgs,izskatās vienkāršs puisis,varbūt skauž.Ko viņš ir mācījies,darijis,var jau mazliet iedomāties!
Es par visiem koriem!
Jā,cilvēkiem nav ko darīt,kā piesaukt asins radus utt,izliec savas dusmas realitātē,nevis šeit.
Kā zini,ka iedomīgs,izskatās vienkāršs puisis,varbūt skauž.Ko viņš ir mācījies,darijis,var jau mazliet iedomāties!
Es par visiem koriem!
atbildēt
+10
Mjau
10.11.2008 18:42
Čīča ir ok, malacis puika, bet korī solisti gan nekādi. Kad dzied kopā - tad ok, bet atsevišķi - nekas īpašs diemžēl. Manā skatījumā pārāk vienveidīgi priekšnesumi, puika cenšas, bet rādās, ka pietrūkst radoša horeogrāfa. Lielvārdes un Daugavpils (kā arī Baltais Rīgas) labākie.
atbildēt
0
ha >> Mjau
10.11.2008 19:05
Ar savu pašdarbnieciskumu viņi ir tādi kādi ir, nevis kruti profesionāļi!Man netraucē ka viņi ir tādi, viņi jau nepretendē ne uz ko, protams ka derētu, bet tur jau varbūt nav īsti kam paprasīt.Par pārējo piekrītu!
atbildēt
-13
Mjau >> ha
10.11.2008 19:30
"Viņi ir tādi, kādi ir, nevis kruti profesionāļi" nu nez, vai profesionālisms ir kāds netikums? Visi, iespējams, tādi paši vien ir - bet ļooooti strādā, ieliek sirdi un visu savu enerģiju, taču Talsu korī nepamet domu, ka tikai atstrādā sinhronās kustības, kaut ko cenšas parodēt utt, no offence, protams. Mums neuzzināt, kas slēpjas aiz aizkulisēm, cik daudz strādā un pēc kādiem principiem notika atlases, vienkārši - es, kā skatītājs, vērtēju to, ko redzu ekrānā, tā ir viņu darīšanas - kādus cilvēkus atlasīt, ko piesaistīt šovu veidošanā utt. Galugalā sākums jau ir atlasē - paši vainīgi, ja atlasa tādus, kas netur solus.
atbildēt
+19
Vau-mjau >> Mjau
10.11.2008 19:44
Netikums ir citus nolidzinat un pasam būt pasdarbnieciskam, bet domat ka profiņs!Talsi tā nedomā.Pats sū...bet citi nekas-tas ir vislielakais netikums.Talsi nestrāda?Sinhronām kustībām arī nav ko pārmest!Izcilais Daņiļevičs kad bija jādzied ne vairs vardus ne kustības atcerejās-te nu bija!Nu atlase vispar cits stāsts-paņem grūtnieces, vienā vietā knapi atnāk 10 otrā 100, kurus aiztriec pirmaja reizē.Soļus tur ja ir ko turet, visforšāk kā Sigulda mierīgi stāv kamēr viens bļauj jeb pastaigajas, bet Daugavpils lēkā un dzied arī skanīgi un tīri!Tikai nevajag te ar tiem soļiem.
atbildēt
-16
rrr >> Mjau
10.11.2008 19:57
...Nesaprotu, galvenais soļu turēšana koru karos?Tie kritēriji gan mainās, kas nu kuram tuvāks.Varbūt kurš labak runā?
atbildēt
0
b ē rrr >> Mjau
10.11.2008 19:59
Lai nāk Godmanis vai Slakteris, viņi ļoti labi un gari runā, feins šovs būs!
atbildēt
-8
Mjau >> Vau-mjau
10.11.2008 20:17
kurā vietā tu redzi, ka aizstāvu Siguldu??? Tas taču ir skaidrs, ka viņiem nekas īpašs tur nebija (un tas ir objektīvi, jo es esmu no Siguldas un tagad diezkā varētu aizstāvēt SAVU pilsētu). Es jau saku - labākie ir D-pils un Lielvārde ar savu dabisko enerģiju un pilno atdevi, nepazaudējot arī skanīgas, stipras balsis, par ko piekasies? Ja nav skaidrs- esmu par maiņām, par izaugsmi, par spēju ietilpt dajebkādā priekšnesumā. Pareizi jau tur teica žūrijā - ka atgādināja kādu tur 80.gadu "Varavīksni", slikti jau tas nav, bet noiets etaps.
atbildēt
-7
Mjau >> rrr
10.11.2008 20:20
"Turēt solus", tas ir žargons, cauc kā gribi, burtiņš L nevis Ļ, dārgum :D Nozīmē - spēt nodziedāt solo, noturēt solo. Tak što vētra tagad lieka. ;D
atbildēt
-3
biruta >> Mjau
10.11.2008 22:39
dumjš kaķa brēciens.viss otrādi-koris ļoti labs,bet čīča nulle,,tādu mums pilna latvija,tikai visi nav tik nekaunīgi kā šis,,,,,saknes nekas neizplēš,gan jau nonāks tur kur visi viņi nonāk,kādreiz jau iekritīs,cik ilgi ieņēmumu dienests skatīsies caur pirkstiem.
atbildēt
+21
Mjau >> biruta
10.11.2008 22:48
whaaaaaat? :D Nē nu.... starp dažiem jums es toč te sajūtos tā kā dumji :D
TAS IR MANS VIEDOKLIS, turklāt saudzīgi pasniegrs, nevienam neuzbraucot, tev acīmredzot ir problēmas, cilvēk. :D
TAS IR MANS VIEDOKLIS, turklāt saudzīgi pasniegrs, nevienam neuzbraucot, tev acīmredzot ir problēmas, cilvēk. :D
atbildēt
+13
Mjau >> Mjau
10.11.2008 22:51
vari vainot ko gribi - manis pēc Čīču, bet kopskats tam korim nav nekāds izcilais, par to liecina arī žūrijas vērtējums, praktiski vienmēr - lejā vai pēdējie - krietni atpaliekot no citiem. te kaut kāds balagāns tagad ir lieks, esmu runājis, viss.
atbildēt
+27
Mjau >> biruta
10.11.2008 22:52
vari vainot ko gribi - manis pēc Čīču, bet kopskats tam korim nav nekāds izcilais, par to liecina arī žūrijas vērtējums, praktiski vienmēr - lejā vai pēdējie - krietni atpaliekot no citiem. te kaut kāds balagāns tagad ir lieks, esmu runājis, viss.
atbildēt
-14
Sigita >> biruta
11.11.2008 01:01
čīča super,ko Jūs ņematies,puisis cenšas,turklāt labi dzied.Korim nav ne vainas.Ko jūs tur murgojat?Ieņēmumu dienests utt? Laikam nav ko darīt,baudiet šovu,vai paši esat kaut mazliet izdarījuši,ko Dzintars.Mana meita nodarbojās ar dziedāšanu,zinu kāds tas darbs,atbildība utt.
Turās visi kori! Bet Dzintars par vienkārību,pelnijis no manis balsis!
Arlabunakti,jaukus sapņus!
Turās visi kori! Bet Dzintars par vienkārību,pelnijis no manis balsis!
Arlabunakti,jaukus sapņus!
atbildēt
+9
hi-hi >> Mjau
11.11.2008 14:47
Kamēr izlasa visu, aizmirstas sākums-Čīčam novēlu īstu un stipru cilvēku blakus, lai šito visu sagremotu tā-ka mākslā var strādāt tikai stipri cilvēki, viņš vēl ir tikai bērns,katram būs savs viedoklis, bet galvenais ir ticēt sev!To mācu arī saviem bērniem!
atbildēt
-5
sd
10.11.2008 19:33
Es vnk dievinu Davgavpils un Lielvardes korus..tada energija, labprat nopirktu disku ar vinju dziesmam, kuras skaneja koru karos...bet skatities pasu radijumu un redzot ka vinji dzied protams ir neizsakami labak neka klausities disku un vinus neredzet....ja.. ja jau pa TV skan briniskigi, tad dzivajaa....drosi vien fantastiski..paldies jums par to !!!
atbildēt
0
hg
10.11.2008 22:48
prieks ka beidzot Aleksandra ar Reinika mati bija nosedinatas citur un vairs nebojaaja raidijumu skatisanos,tik veel aizvakt rutu un vispar viis butu ok
atbildēt
0
gh >> hg
10.11.2008 23:13
bet tagad droši vien kādu laiku būs jāvēro Aišas un Ellas ģīmis!
atbildēt
+21
Sigita >> hg
11.11.2008 00:55
Ja nepatīk,neskaties! Nesaprotu,kapēc cilvēki ņemās pa sīkumiem,es baudu šovu,man vienalga kas tur sēž! Kas vainas viņiem,nekādas,lai cilvēki skatās bauda vai strādā,kas nu kuram tur jādara!
Kapēc visi tik ļauni noskaņoti?
Taču pasmaidiet,pasaule kļūs gaišaka.
Kapēc visi tik ļauni noskaņoti?
Taču pasmaidiet,pasaule kļūs gaišaka.
atbildēt
-41
hi-hi >> hg
11.11.2008 14:41
Nu jāpārskata vēl Reinika ģimenes draugu loks, vel jau jāpaspēj vēl kādu nodemonstrēt.Nu ār-prāc
atbildēt
-15
Komentāri [177]
Lapa: 1 2 3 4 5 Uz rakstu ››Mēneša PIKANTUMS
[]
Mēneša VIDEO
[]
Mēneša GALERIJA
[]
Mēneša KOMENTĀRS
Pasažieri nikni! Valmieras Transporta uzņēmums Vidzemē "Valmieras - VTU" ierauts pamatīgā skandālā
autors:paldiess!